Zadejte hledaný výraz...

Jakou máte výtěžnost z Skliku / Adwords?

Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2016 22:27:34
Zdravím webtržníky,
vlastním e-shop se šperky a prozatím funguje (objednávky) z vyhledávačů (defakto na jednu kategorii produktu). Rád bych zpropagoval i jiné výrobky, na které se v rámci vyhledávačů umisťuji tak daleko, že mi na ně nikdo na web nedorazí...Zkusil jsem Sklik. Nastavil kampaň na určitý typ náramků, dohledal klíčová slova (ne příliš obecná), nastavil cenu za proklik (vyšši, než Sklik u klíčových slov ukazuje) a spustil. Sežral 100Kč, aniž by přišla jakákoliv objednávka. Nic. Jakou máte výtěžnost u těchto systémů? Má smysl se obracet na někoho, kdo si vezme nemalé peníze za nastavení kampaně? Neudělá defakto jen to samé co já, že si z Skliku nakliká klíčová sova a konec? Jaké máte zkušenosti vy?
Pokud je na výrobku marže např 150Kč, nemá smysl investovat do Skliku či Adwordsu, který vezme 100Kč např na jednu objednávku. Budu rád za otevřenou diskuzi.
5. 4. 2016 22:27:34
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187944
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
5. 4. 2016 22:46:06
I PPC si musí sednout, hned nechodí objednávky, počítejte s tím, že když si to nastavíte sám, vezme si to třeba litr a až pak se začne něco dít. Člověk co tomu rozumí zná "finty" jak to nastavit líp, potřeba je i optimalizovat po určité době...
Taky je důležitý stav e-shopu, použitelnost atd. atd.
5. 4. 2016 22:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187943
erizo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2016 22:47:20
Zdravím,
mohu Vám doporučit dobrého PPC specialistu, s kterým se dá domluvit na provizi z prodeje. Poslední měsíc jsme měli náklady na Adwords a Sklik cca 3-6tis a obrat z objednávek cca 20-25tis / 50 objednávek, takže se to určitě vyplatí.
Jestli chcete kontakt, tak napište PM.
5. 4. 2016 22:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187942
Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 4. 2016 22:58:56
Určitě beru v potaz použitelnost webu. Osobně vybírám-li zboží z e-shopu, hledím i na design. Myslím si, že s tímhle nemám až takový problém (nedostatky samozřejme jsou vždy). To sedání PPC moc nechápu. Není to tedy jen nějaká trik seznamu, aby se napakoval, než to začně mít nějaký efekt? .-))
5. 4. 2016 22:58:56
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187941
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
5. 4. 2016 23:03:49
To určitě ne, kolik máte prokliků? Konverzní poměr? Vypočítejte si kolik potřebujete prokliků na objednávku. Pro představu.
5. 4. 2016 23:03:49
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187940
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
5. 4. 2016 23:09:17
Ze 100 Kč nemá cenu PPC hodnotit, to bylo nanejvýš 50 prokliků a to je strašně málo. PPC se musí neustále ladit, vylučovat slova atd.
5. 4. 2016 23:09:17
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187939
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
5. 4. 2016 23:11:10
Napsal onsad;1282783
Ze 100 Kč nemá cenu PPC hodnotit, to bylo nanejvýš 50 prokliků a to je strašně málo. PPC se musí neustále ladit, vylučovat slova atd.
Víc než souhlasím :-) proto bych volil buď se učit a počítat se začátku se ztrátou, nebo si někoho najmout..
5. 4. 2016 23:11:10
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187938
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
5. 4. 2016 23:59:06
Přesně. Chce to do toho dát pár tisíc a sledovat, ladit .. Ze začátku budeš rád, když se ti PPC alespoň zaplatí a pokud budeš v mínusu, taky to není nic neobvyklého. je to prostě malý vzorek. Představ si, jak by jsi byl nadšený, kdyby bylo za první stovku 5 objednávek. Taky se to může stát. A pak nemusí být za 10000 ani jedna.
5. 4. 2016 23:59:06
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187937
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 4. 2016 06:27:46
Problém je, že lidí co tomu rozumí je jako šafránu a ty nějaký malý eshop nezajímá. Já měl většinou nabídky platit minimálně 10tis. na jeden reklamní kanál, což je 30tis. měsíčně bez jakékoliv záruky, že se to kdy vrátí. A to mám eshop s 50ti položkama.
6. 4. 2016 06:27:46
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187936
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
6. 4. 2016 06:44:54
PPC je statistika. Čím větší datový vzorek proběhlých kampaní, tím detailněji jde optimalizovat a dosahuje se lepších výsledků. Z mých zkušeností - pokud nemáte na kredit alespoň 10-20 tisíc měsíčně (po dobu řekněme 3-5 měsíců), tak PPC vůbec nedělejte.
Ušetříte nervy sobě i správci. PS: samospráva bude stejný hokus pokus, jako když si sám píšete smlouvu nebo opravujete auto, odborník to prostě udělá líp. Na první pohled ušetříte "nemalé peníze" za nastavení, na druhý pohled přijdete o kupu prachů amatérskými chybami.
Ta věta "sežral 100 Kč a žádná objednávka. Nic" je demonstrace elementárně špatného přístupu :)
Napsal marat;1282795
Problém je, že lidí co tomu rozumí je jako šafránu a ty nějaký malý eshop nezajímá. Já měl většinou nabídky platit minimálně 10tis. na jeden reklamní kanál, což je 30tis. měsíčně bez jakékoliv záruky, že se to kdy vrátí. A to mám eshop s 50ti položkama.
Nevím, jestli bych řádově nižší stovky subjektů označil "jako šafránu". Každopádně je pravda, že menší eshopy nejsou zajímavé - ani ne tak velikostí, spíš tím obvyklým detailním hlídáním každé tisícovky.
6. 4. 2016 06:44:54
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187935
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 4. 2016 07:20:10
Ano opravdu po investované 100 Kč bych přisuzoval objednávku spíše náhodě. Pokud chcete invesrtovat řádově méně než 10 000 měsíčně, pokuste se nastavit kampaně na FCB, myslím, že v případě šperků by to mohl přinést lepší výsledky.
6. 4. 2016 07:20:10
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187934
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
6. 4. 2016 07:35:47
Ano opravdu po investované 100 Kč bych přisuzoval objednávku spíše náhodě. Pokud chcete invesrtovat řádově méně než 10 000 měsíčně, pokuste se nastavit kampaně na FCB, myslím, že v případě šperků by to mohl přinést lepší výsledky.
To je dost nebezpecne doporuceni. FB je o testovani uplne stejne jako Sklik nebo AdWords a rozhodne neplati zadne obecne pravidlo, ze by do 10k mesicne byl FB vyhodnejsi.
6. 4. 2016 07:35:47
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187933
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
6. 4. 2016 07:40:49
My to máme nastavené tak, že držíme konverzi na 150-200Kč. Méně by nemělo smysl, více by pro nás nebylo zajímavé. Něco se na tom měsíčně protočí a normálně to započítám do nákladů a podle toho stanovuji marže. Samozřejmě pokud pojedete PPC, tak nemůžete mít na objednávce dvě stovky, ale třeba budete muset přehodnotit obchodní model. Když chcete uplatit PPC, upravíte ceny produktů a už si moc neškrtnete ve srovnávačích. Pokud chcete být konkurenceschopný ve srovnávačích, tak si neškrtnete na PPC. Musíte vědět co chcete. Moje úvaha je jednoduchá. Pokud se podívám zdroje odkud chodí objednávky a kolik jich přijde, tak vidím, že ze srovnávačů mám cca 10 procent. Navíc to jsou objednávky o polovinu menší a s nižšími maržemi. Naopak organika, PPC, emailing, direct, facebook, všude tam je zákazníkům jedno, jestli dají o padesátikorunu více. Tak pro co se rozhodnout? Než za každou cenu bojovat na srovnávačích, tak to to raději rovnou vzdám a věnuji se tomu co má smysl. Zvyšte marži, zvyšte průměrnou objednávku a ono to půjde.
A jde to i bez agentur. Nemusíte utrácet žádné velké peníze. My začínali také s tisícovkou měsíčně, než jsme postavili kampaň o desetitisících sestavách :-) Navíc problém v agenturách je, že nemají jen vás, nerozumí oboru, nepracují tak rychle jak potřebujete. Je lepší mít jednoho člověka jen pro sebe, který bude dělat jen PPC, a sedět ve firmě, ale to si zase malá firma nemůže dovolit. My to tak také zatím nemáme, ale pokud by se na PPC protočilo 150k měsíčně, tak pak už by se ten jeho plat v budgetu na reklamu rozpustil.
6. 4. 2016 07:40:49
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187932
Marek Urban
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
6. 4. 2016 07:41:16
Obecně určitě ne, ale z vlastní zkušenosti vím, že "hezké a originální" produkty s přijatelnou cenou, se poměrně dobře prodávají přes FCB i při nižších rozpočtech, ale za obecné pravidlo to určitě označit nejde, všichni víme, že záleží na spoustě faktorů, než dojde ke konverzi.
6. 4. 2016 07:41:16
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187931
Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 4. 2016 07:50:41
Chlapi, jak to tak čtu, tak všechny e-shopy, které mají proklikové kampaně tedy investuji částku minimálně 10k měsíčně? To mi přijde hrozně moc třeba pro startup. Přitom mám dojem že tyto služby využívá hrozné množství e-shopů...U velkých ryb je to jasné.....Musí to být pro Seznam či Google hodně výnosný obchod...
6. 4. 2016 07:50:41
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-vyteznost-z-skliku-adwords#reply1187930
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit