Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jakou máte návštěvnost eshopu?

Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 1. 2016 20:28:58
Tomáši, vyhodil jste peníze. Bohužel. Je to smutné, je to tak.
31. 1. 2016 20:28:58
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170821
Omlouvam se, pisu z mobilu web je www.tisknijakduha.cz. tez si myslim ze to ksou vyhozene penize.
31. 1. 2016 20:31:06
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170820
predator129
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
31. 1. 2016 20:34:52
Váš problém môže byť aj to, že e-shop nie je responzívny ;)
31. 1. 2016 20:34:52
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170819
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 1. 2016 20:39:09
Tak když se dívám na e-shop...těch vstupních stránek tam jde přeci vytvořit celkem dost, i zaměřené na longtaily. Nedíval jsem se na klíčovku, jak moc lidi tento sortiment hledaj, ale věřím že se dá dosáhnout diametrálně odlišných výsledků.
Problém je v tom, že SEO vůbec nerozumíte. A na trhu je většina SEO specialistů, kteří tomu taky nerozumí, ale oblbují za to lidi.
Napište tedy co konkrétně daná osoba za ten rok a za ty vaše peníze provedla.
31. 1. 2016 20:39:09
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170818
meter21
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 1. 2016 20:59:48
Teda mne to príde ako optimalizácia z roku 1995 keď frčali odkazové lišty a sekcia partneri. Myslíte že vašich zákazníkov zaujíma okienko z atlasu informujúce že máte PR 0 a SR 2 ktoré vám navyše spôsobuje problém s validitou stránky ?
Ako zákazník by som skôr uvítal nákup bez registrácie.
31. 1. 2016 20:59:48
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170817
predator129
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
31. 1. 2016 21:18:24
Ak si e-shop vyžaduje registráciu pred nákupom rovno odchádzam.
31. 1. 2016 21:18:24
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170816
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
31. 1. 2016 21:18:53
Teraz sa tu vyroji milion ponuk "urobil by som to lepsie, ale je treba mi zaplatit 10X viac" :D
31. 1. 2016 21:18:53
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170815
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 1. 2016 21:21:40
z článku zdarma, který jsem Vám uveřejnil přišlo 88 lidí, 22 komentářů.
Kolik bych si měl za to říct?-:)
Jak dlouho jste platil a neřešil tak nízkou návštěvnost, za kterou jste platil měsíčně 1500 Kč?
To Vám nebylo divné, že se nikde neprojevuje to placené SEO?
31. 1. 2016 21:21:40
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170814
meter21
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 1. 2016 21:37:46
Verím že pre laika je problém zhodnotiť kedy optimalizácia úspešná nie je, veď práve odborníci tvrdia že ide o dlhodobý proces ktorý sa neprejaví rýchlo , ale rok je skutočne dosť času aby sa zmeny pozitívne prejavili. Podľa mňa by ste sa mali opýtať toho človeka ako postupoval , a aký je plán do budúcna, a ten následne konzultovať tu na fóre alebo si zaplatiť konzultáciu u skutočného odborníka ktorý má aj referencie.
31. 1. 2016 21:37:46
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170813
To mě poser .... :D
---------- Příspěvek doplněn 31.01.2016 v 22:34 ----------
Titulek: Kompatibilní náplně do tiskárny, alternativní cartridge, kompatibilní tonery,laminovačky-Tisknijakdu
Klíčová slovakompatibilní, náplně, cartridge, tonery, neoriginální, tiskárny, drum, tonery zlín, fotopapír, laminovačky
31. 1. 2016 22:31:05
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170812
Asi změním job, mít 20 takovejch klientů a vlastně nic nedělat musí bejt celkem příjemný :)
31. 1. 2016 22:59:05
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170811
Proc se třeba HP náplně jmenují úplně jinak, než je lidé hledají? To cílíte na překlepy? Možná proto je to jen 30 lidí denně... "cartrdig". http://www.tisknijakduha.cz/kategorie/kompatibilni-cartridge/kompatibilni-cartridge-hp/
31. 1. 2016 23:59:41
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170810
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
1. 2. 2016 00:54:38
to bude Michale tím, že daný seo šaman bere "jen" 1500 kč měsíčně, o klíčovku však v životě nezavadil.
1. 2. 2016 00:54:38
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170809
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
1. 2. 2016 00:55:41
Mě docela pobavilo: "Kompatibilní inkousti" :-)
(v meta description u inkoustů)
1. 2. 2016 00:55:41
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170808
Ahoj lidi, včera mi nefungoval net, tak jsem nestíhla napsat, zde máme s pánem domluvenou další spolupráci a tak mi to navrhl:
návrh je cílen na mé dvě stránky, 3d pero a náplně do tiskáren.
1. Aktivní marketing (Facebook)
FACEBOOK
Obsah práce:
Existují 3 hlavní druhy možné propagace na facebooku:
1. Propagace příspěvku / soutěže atp. s proklikem na webovou stránku - toto bych řešil primárně
2. Propagace facebook stránky – nový fanoušci - toto bych zatím neřešil
3. Přímá propagace www stránky
Obsah práce:
- Založení nového účtu / v případě již existujícího účtu jeho na-sdílení na můj email
- Tvorba reklamních kampaní
- Tvorba reklamních sestav
- Tvorba samotných inzerátů
- Strategie cílení reklamy
- Celkové nastavení a optimalizace kampaně
- Nasazení reklamních bannerů (tvorba na mé straně + 800kč)
- Spuštění kampaně a počáteční kontrola
- Po měsíci běhu či po vyčerpání budgetu report výsledků (kolik kampaň stála, kolik návštěvníků / konverzí přinesla a kompletní vyhodnocení)
Ceník:
Celková cena za mou práci je pro Vás 1200kč (+ 600kč pokud se budou reklamní bannery tvořit na mé straně - zde se Vám práce grafika nelíbila takže asi spíše na Vaší)
Toto je jednorázový poplatek, pokud se mám o kampaň dlouhodobě starat – podávat měsíční reporty, kontrolovat kampaň, provádět případné úpravy apod. účtuji si 500kč / měsíc
Další věc je opět kredit, který doporučuji 1500kč / měsíc
To by bylo k Facebooku - nejdražší je tam ta počáteční kompletní tvorba a nastavení, pak už se jen dobíjí kredit a vyhodnocuje se.
Myslím si, že v našem případě je největší cílové publikum a šance právě na facebooku kde se nachází i největší potencionální klientela - pokud je vhodně oslovíme a dále s nimi budeme pracovat může to být to pravé.
2. Další odkazy - růst pozic = vyšší návštěvnost
Tak nejdříve jsem to chtěl dávat do nějakých sáhodlouhých projektů, ale myslím, že to je nesmysl, pro Vás lepší a přehlednější bude, když to napíšu stručněji v bodech přímo sem do emailu (pokud by to bylo nutné, do projektu bych nabídku samozřejmě sestavil, to není problém).
Práce:
URL: http://www.tisknijakduha.cz/, http://www.3d-pero.cz/
KW (klíčové slova): Určíme dle Vašich priorit a hledaností
Rozsah: 6 měsíců
Přání: Vyšší tržby / konverze, návštěvnost - > pozice
---
Práci bych rozdělil na 3 části (každá část 2 měsíce) - každá práce se bude dělat 2x - jednou pro duhu a jednou pro 3d pero
Cenově bych stanovil budget na 2000kč / měsíc
1. Část
OFF PAGE SEO
10x linkbuilding
20x katalogy
2x PR článek + PR weby a nadpisy + placená publikace
1x RC PR článek + PR weby a nadpisy + placená publikace
2x Tvorba minisite - na určitý produkt
Obsahový marketing / Content marketing - 2x nové články na magazín / blog
UX Marketing + Další vylepšení stránek - přístupnosti, rozložení - tipy na další změny viz. moje komentář na logo, slidery apod. (zapojil by se do práce grafik)
2. Část
OFF PAGE SEO
5x linkbuilding
2x PR článek + PR weby a nadpisy + placená publikace
2x RC PR článek + PR weby a nadpisy + placená publikace
3x Tvorba minisite - na určitý produkt
Obsahový marketing / Content marketing - 2x nové články na magazín / blog
UX Marketing + Další vylepšení stránek - přístupnosti, rozložení - tipy na další změny viz. moje komentář na logo, slidery apod. (zapojil by se do práce grafik)
3. Část
OFF PAGE SEO
5x linkbuilding
2x PR článek + PR weby a nadpisy + placená publikace
2x RC PR článek + PR weby a nadpisy + placená publikace
2x Tvorba minisite - na určitý produkt
Obsahový marketing / Content marketing - 2x nové články na magazín / blog
UX Marketing + Další vylepšení stránek - přístupnosti, rozložení - tipy na další změny viz. moje komentář na logo, slidery apod. (zapojil by se do práce grafik)
Nákup odkazů z tematických webových stránek
Toto jsou 3 části spolupráce - každá je optimálně rozložena, věnovat se budu každé části stránek. K tomuto samozřejmě patří i report s podklady, který Vám budu podávat každý měsíc + výsledky, takže si budete moci vše ověřovat a zkontrolovat.
Kdyby Vás cokoli napadlo, pište / ptejte se, rád na vše odpovím :) snad nevadí, že jsem to rozepsal sem přímo do emailu, ale dle mého je to pro Vás daleko přehlednější než sepisovat nějaké slohy do projektů. Jinak časový rozsah a harmonogram spolupráce obsah i cenu lze modifikovat dle Vašich přání.
Reporty bych vždy podával buďto poslední 2 dny v daném měsíci nebo první 2 dny v následujícím měsíci - tedy report za leden bych podal od 29.1 - 2.2 - pro mě je to takto lepší, protože někdy vyhodnocení práce trvá 2 dny, někdy 4 (dělá mi to robot a jeho rychlost neovlivním) tak ať mám to 4 denní rozmezí na vyhodnocení - je to v pořádku? Pracovat bych začal hned.
Cíl práce je jasný na daná KW se dostat na TOP pozice jak na google tak na seznam a tím přímo ovlivnit přirozenou návštěvnost skrze vyhledávání Google a Seznamu.
3. Co zlepšit v čem spolupracovat
Podle mě nejlepší cesta bude kombinace bodu 1 tedy aktivního marketingu skrze FB, kde se pokusíme oslovit naší cílovou skupiny v kombinaci s bodem 2 - tedy SEO a marketingem zaměřeným na přirozené / organické hledání.
+ Zde jsou další faktory, které jsem zmínil již v bodu 2 a v obsahu práce - tedy:
A) UX Marketing - neboli webová přístupnost - tento marketing se zaměřuje zkrátka na to, aby web byl pro návštěvníka co nejvíce přehledný, věrohodný a přívětivý - aby zde nebyli nesmyslné prvky a naopak nějaké důležité nechyběli (rychlý kontakt, call to action prvky, grafické prvky, práce se sliderem apod.)
B) Obsahový marketing - tematické články do blogu / magazínu, které lidem pomohou - možností je XX návrhy na články bych zaslal dle hledaností a trendů - toto je kanál, který bych ve Vašem případě nepodceňoval.
Takže za mě ve Vašem případě bude propojení inbound marketingu obsahující - PPC & FB, SEO - OFF PAGE (ON PAGE - struktura, popisky atd. je již hotovo), UX & Obsahový marketing
C) Další samostatná kapitola je email marketing a personalizace a analýzy, ale zde nejsem zcela "kovaný" a neovládám tyto činnosti tak dobře - jedná se o práci se zákazníky pomocí mailů - zpětné oslovování, zasílání newsletterů apod. v personalizacích a analýzách tam se jedná o pokročilé sledování návštěvníků na stránce - kam přesně šli, odkud odešli, kde se zdrželi atd. a na základě toho se dělají výstupy - toto už je činnost ale příbuzná a podle mě v současné době pro Vás ne tak důležitá.
1. 2. 2016 08:22:11
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-navstevnost-eshopu/strana/2/#reply1170807
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit