Zadejte hledaný výraz...

Jakou máte míru okamžitého opuštění?

Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 2. 2018 19:01:50
Dobrý večer pánové e-shopaři :-),
rád bych se zeptal, jakou máte míru opuštění? Moje je něco kolem 54% a zajímá mě srovnání, abych si udělal obrázek, zda-li je to moc nebo ne...
15. 2. 2018 19:01:50
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330089
To se může lišit obor od oboru, sezona od sezony, cílovka od cílovky. Nevím jestli to srovnání s ostatními bude mít smysl.
15. 2. 2018 19:03:03
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330088
Panv12
verified
rating uzivatele
15. 2. 2018 19:05:12
Když už si chceš dělat srovnání asi by bylo rozumné zmínit obor a pak přes co jde traffic. Jinak v tom nevidím žádný smysl...
15. 2. 2018 19:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330087
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
15. 2. 2018 19:16:32
Ja mam treba 0,07% ale nevim k cemu ti ta informace je.
15. 2. 2018 19:16:32
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330086
Hagen
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
15. 2. 2018 19:17:49
Důležitá otázka, sleduješ návštěvnost přes Analytics? Nebo máš Piwik? Nebo jiné řešení?
GA totiž započítává jako okamžité opuštění -vždy pokud uživatel nejde na další stránku i například po 7 minutách co odejde. Já osobně mám raději Piwik.
Další věc co ti doporučuji, pokud máš e-shop určitě jdi do smartlook.com uvidíš přesně co ti na webu dělají...
15. 2. 2018 19:17:49
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330085
raki
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 2. 2018 19:41:32
Smartlook máma funkci... Doporučuji hotjar.
15. 2. 2018 19:41:32
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330084
To je zrovna metrika, kterou není možné příliš srovnávat... Já bych se nejdřív podíval na srovnání jednotlivých kanálů a typů stránek, jestli tam není nějaký, který má výrazně jiná čísla. To pak může ukazovat třeba na špatně zacílenou kampaň, špatné ceny atd. Opuštění v GA znamená, že člověk po otevření stránky neprovede žádnou další akci. Akce nemusí být jen další stránka, ale třeba nějaká událost. Je třeba možné poslat událost, když se člověk doscrolloval k tlačítku pro přidání ke košíku. Pak je také otázka, zda okamžité odchody dělají reální uživatelé a zda se nejedná třeba o chytřejší boty - což je třeba část bingu, antispamy MS, Amazonu a Google, nebo třeba PPC bee. Hodil jsem do galerie segmenty, které je umí poznat:
https://analytics.google.com/analytics/gallery/#posts/search/%3F_.term%3Dsmartbots%26_.start%3D0%26_.viewId%3DYE0u_cgsTUGSdMVvHEEWpg/.
Může ale se jednat i o hloupé boty, které lze poznat podle toho, že nemají vyplněno jméno hostitele (hostname) - viz informace dole na http://tools.lynt.cz/spammers.php
15. 2. 2018 20:06:31
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330083
Chip22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 2. 2018 21:24:53
Napsal Hagen;1444665
Důležitá otázka, sleduješ návštěvnost přes Analytics? Nebo máš Piwik? Nebo jiné řešení?
GA totiž započítává jako okamžité opuštění -vždy pokud uživatel nejde na další stránku i například po 7 minutách co odejde. Já osobně mám raději Piwik.
Další věc co ti doporučuji, pokud máš e-shop určitě jdi do smartlook.com uvidíš přesně co ti na webu dělají...
Jasan, smartlook používám, jednou za čas si zašmíruju :-). Někdo přijde na stránku výrobku a pak rovnou zmizí, aniž by se podíval na celou kategorii. Ale to tak bude asi u všech :-)
15. 2. 2018 21:24:53
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330082
lada1979
verified
rating uzivatele
15. 2. 2018 21:39:38
Napsal Chip22;1444656
Dobrý večer pánové e-shopaři :-),
rád bych se zeptal, jakou máte míru opuštění? Moje je něco kolem 54% a zajímá mě srovnání, abych si udělal obrázek, zda-li je to moc nebo ne...
proč srovnávat jabka s hruškama. Když pustíme lehce erotickou nebo jinak zavádějící reklamu na běžné zboží, máme míru opuštění i přes 80%.
15. 2. 2018 21:39:38
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330081
DanaPPCBee
verified
rating uzivatele
20. 2. 2018 15:37:37
Hezky den primo za PPC Bee...
PPC Bee nedela scraping webu, takze by nemelo dochazet k zvyseni pristupu na web nasich klientu. V budoucnu planujeme pridat kontrolu 404 stránek, ale ta by fungovala bez spusteni javascriptu na strankach klienta, tudiz by nedoslo k zaznamenani pristupu v Analytics.
Klidne se obratte primo na support, kde vam k analytics mozne praci s mirou opusteni webu radi rekneme z pohledu PPC Bee vic (+420 773 646 692, info@ppcbee.com)
Dana, PPC Bee
20. 2. 2018 15:37:37
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330080
Napsal DanaPPCBee;1445794
Hezky den primo za PPC Bee...
PPC Bee nedela scraping webu, takze by nemelo dochazet k zvyseni pristupu na web nasich klientu. V budoucnu planujeme pridat kontrolu 404 stránek, ale ta by fungovala bez spusteni javascriptu na strankach klienta, tudiz by nedoslo k zaznamenani pristupu v Analytics.
Klidne se obratte primo na support, kde vam k analytics mozne praci s mirou opusteni webu radi rekneme z pohledu PPC Bee vic (+420 773 646 692, info@ppcbee.com)
Dana, PPC Bee
Díky za info, na PPC Bee nám ukazuje to, že chvíli po spuštění produktovek na web naběhl SklikBot a projel několik tisíc stánek, které náhodou všechny měly tagy, co máme v PPC Bee :-) Tento typ bota také na webu spustil JavaScript a tak se návštěvy ukázaly i v Google Analytics. Neříkám, že to dělá přímo nástroj PPC Bee, ale ve spolupráci se Seznamem v tom roli určitě hraje.
21. 2. 2018 11:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330079
DanaPPCBee
verified
rating uzivatele
21. 2. 2018 14:13:31
Napsal smitka;1446020
Díky za info, na PPC Bee nám ukazuje to, že chvíli po spuštění produktovek na web naběhl SklikBot a projel několik tisíc stánek, které náhodou všechny měly tagy, co máme v PPC Bee :-) Tento typ bota také na webu spustil JavaScript a tak se návštěvy ukázaly i v Google Analytics. Neříkám, že to dělá přímo nástroj PPC Bee, ale ve spolupráci se Seznamem v tom roli určitě hraje.
Ano, toto je standartni postup, jak sklik kontroluje reklamy. Podobný způsob dělá i AdWords, který ale má trochu jiný způsob kontroly, která se provádí až ve chvíli, kdy na inzerát někdo vstoupil. Sklik Bota a Adwords Bota by jste v Analytics měli filtrovat, jinak můžete mít chyby v přístupech a bounce rate. V nastaveni segmenu a Nastavení dat můžete zaškrtnout “Filtrování robotů” -> “Vyloučí všechny požadavky na server od známých robotů nebo prohledávačů“. To by vám mělo zajistit filtraci.
Hezký den, Dana, PPC Bee
21. 2. 2018 14:13:31
https://webtrh.cz/diskuse/jakou-mate-miru-okamziteho-opusteni#reply1330078
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit