Zadejte hledaný výraz...

Jaké oslovení volíte při copywritingu – ve finále

Zdravím vás kopíci,
mnohdy přemýšlím, jak nejlépe sestavit produktovou stránku.
Dám příklad:
Nabídková jednostránka, kde nahoře je popis produktu nebo služby + call-to-action, nějaká grafika, pod tím pár výhod a zcela dole velký dobře viditelný button s jednou větičkou, jenž směruje k poptávkovému formuláři či přímé objednávce. Neřeším nyní, jak je psán text popisu - zda ve druhé osobě, ve třetí, anebo dokonce v první.
Jde mi především o ten button. Jak jej koncipujete? Napadají mě tři možnosti:
1) "Chci objednat produkt" - pokus o navození pocitu chtíče, spříznění návštěvníka s nabídkou.
2) "Objednat produkt" - neutrálně.
3) "Objednejte si produkt" - přímá výzva.
Co na vás nejlépe působí? Anebo máte v šuplíku další možnosti?
Pojďme to prodiskutovat!
MaK.
18. 7. 2012 13:27:56
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786319
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
18. 7. 2012 13:31:34
Záleží i na produktu, ale většinou dávám třetí možnost - "Objednejte si produkt."
18. 7. 2012 13:31:34
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786318
cinester
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
18. 7. 2012 13:34:11
Na button na jednostranke sa mi hodi viac "Chci objednat produkt" alebo e-shopovske "Objednat"
18. 7. 2012 13:34:11
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786317
baryman: Díky za super rychlou reakci! Pokud záleží na produktu, napadají Tě situace (typy produktů / služeb), kdy bys volil jinou možnost? Nechci zde nastolit nějaký mainstream, berme to jako lehký výzkum. V první fázi z pohledu psavců, ve druhé třeba oslovím konzumenty obsahu.
MaK.
18. 7. 2012 13:35:06
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786316
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 7. 2012 13:36:14
Pro mě je to různé. Projekt od projektu. Záleží kdo je cílovým zákazníkem a jak moc formální vztah chce můj zákazník navázat. Myslím, že ani jedno není špatně.
Když se budu dívat na shop se surfama, tak mi nebude vadit když tam bude "Kup prkno". Když se budu dívat na Airbank, tak by mi nevadilo také méně formální oslovení. Pokud se budu dívat na stránky Komerční banky, tak bych vyžadoval více formální oslovení.
18. 7. 2012 13:36:14
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786315
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
18. 7. 2012 13:42:15
"Chci objednat produkt" a "Objednejte si produkt" spíš navozuje pocit že před samotnou objednávkou přijde ještě nějaký krok,
klasicky "Objednat produkt", žádný hlavolam.
Zaujal mě ještě tvůj výklad "Chci objednat produkt" - pokus o navození pocitu chtíče, spříznění návštěvníka s nabídkou.
Jestli takový neškodný button u tebe navozuje pocit chtíče tak z menubaru ti asi praská guma od trenek ;)
18. 7. 2012 13:42:15
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786314
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 7. 2012 13:53:12
Co se inspirovat v zahraničí? http://www.smashingmagazine.com/2009/10/13/call-to-action-buttons-examples-and-best-practices/
18. 7. 2012 13:53:12
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786313
Majo Kolesar
verified
rating uzivatele
18. 7. 2012 14:00:53
Pri formálnejších projektoch by som volil niečo v zmysle "objednať produkt,službu" (konkrétny názov produktu, služby), a pri tých neformálnejších by som sa nebál použiť napríklad "Chcem to", "Beriem to" (osobne by som volil prvú osobu).. ale záleží hlavne na type projektu a toho, aká akcia príde po kliknutí (či objednávkový formulár, cenová kalkulácia alebo iné..)
18. 7. 2012 14:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786312
všem: Díky za zajímavé názory.
jarin001: "pokus" = pokus, můj názor.
MaK.
---------- Příspěvek doplněn 18.07.2012 v 14:33 ----------
Zajímavé!
MaK.
Napsal mat;820619
Co se inspirovat v zahraničí? http://www.smashingmagazine.com/2009/10/13/call-to-action-buttons-examples-and-best-practices/
18. 7. 2012 14:06:28
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786311
Irma
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 7. 2012 15:52:35
"Nesahat! Příliš výhodné!"
18. 7. 2012 15:52:35
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786310
Bravo, Irmo! Moc pěkné :-)
MaK.
Napsal Irma;820675
"Nesahat! Příliš výhodné!"
18. 7. 2012 15:53:26
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786309
Monika P.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
20. 7. 2012 13:37:37
Irma:
"Nesahat! Příliš výhodné!"
Síce kreatívne, ale náročné na pochopenie. Je teda aj efektívne?
Až 2/3 z vety zákazníka odrádzajú od nákupu. Nemá na to "sahat" a je to pre neho až "příliš". Hops, tak on sa ten zákazník radšej poobzerá v inom e-shope...:/
Treba sa vyjadrovať v takom jazyku, akým hovoria aj vaši klienti. Bedříšek to vysvetlil perfektne (viz. Air bank a Komerční banka, surf. web). Vždy si treba zatriediť cieľovú skupinu a potom psychologizovať. A ak ste ešte stále na pochybách, ktorú formuláciu vety vybrať, potom vždy tú jednoduchšiu a zrozumiteľnejšiu.
20. 7. 2012 13:37:37
https://webtrh.cz/diskuse/jake-osloveni-volite-pri-copywritingu-ve-finale#reply786308
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit