Zadejte hledaný výraz...

Jaká reklama se Vám nejvíc osvědčila, kolik utratíte za reklamu měsíčně.

Dobrý den ve spolek.
Sám provozuji e-shop se specifickým zbožím, které je určené převážně pro firmy a podnikatele, tudíž pro menší cílovou skupinu a mé výdaje na reklamní kampaně jsou minimální.
Přemýšlím nad novým projektem, který by mohl opět zaujmout pouze cílovou skupinu, které se věnuji doteď, a proto bych Vás chtěl požádat o Vaše zkušenosti s reklamními kampaněmi.
Kolik měsíčně utratíte za reklamní kampaně?
Jaká je její účinnost?
Kolik zákazníků přivedených reklamní kampaní nakoupí?
Kolik jich odejde?
Kde jste zkoušeli reklamní kampaně?
Co používáte jako lákadlo do reklamních kampaní např. nejlepší cenu, novinku atd. ?
Předem všem děkuji za odpovědi.
22. 3. 2013 19:26:51
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881455
Kolik měsíčně utratíte za reklamní kampaně? - irelevantní, pokud budeš potřebovat zasáhnou 100 lidí, bude cena jiná, než 100.000
Jaká je její účinnost? - opět, protože není specifikováno, jaké konkrétní kampaně. Může být 0,01, když cílíš špatně a třeba 60%, když dobře
Kolik zákazníků přivedených reklamní kampaní nakoupí? - stejná odpověď jako na předchozí
Kolik jich odejde? - dtto
Kde jste zkoušeli reklamní kampaně? - takové, které zasáhnou mou cílovou skupinu v okamýik, kdy je na to cílová skupina nalazena
Co používáte jako lákadlo do reklamních kampaní např. nejlepší cenu, novinku atd. ? - benefit, který nabídnu oproti konkurenci /konkurence cílící na stejné peněženky/konkurence nabízející stejné zboží...
asi jsem moc nepomohl, co...? ale dostat správnou odpověď vyžaduje správně se zeptat.
22. 3. 2013 19:31:46
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881454
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 3. 2013 19:38:56
Sklik, Adwords, Facebook, Zbozi, Heureka, Hledejceny, Srovname a PPC na 1 tématickém webu - vše platím. Zatím investuji jen 10k/měsíčně, rád bych to do roka zdvojnásobil. Jinak za tuto částku mám cca 70-80 nových zákazníků za měsíc. 26% z nich nakupuje opakovaně. Z toho se dá potažmo vyvodit, jak velkou si za rok při této investici vybuduji základnu stálých zákazníků. Žádné zvláštní lákadla nepoužívám. Zkoušel jsem vše a jediné co mi vyšlo, že musíš zákazníkovi říci co má udělat. Pojďte sem, udělejte toto, nakupte, vyzkoušejte vyberte si ... atd. Člověk by řekl, že k tomu lidé budou mít averzi ... třeba jako já, ale není tomu tak. Vždyť nás učí poslouchat celý život, doma, ve škole, v práci, tak proč by to mělo být při nákupu jinak.
22. 3. 2013 19:38:56
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881453
Děkuji za odpověď, ale otázky jsem schávně položil obecně, protože mě zajímají Vaše zkušenosti.
A hlavně mě zajímá, jestli máte někdo zkušenosti s reklamními banery na Seznamu atd., které jsou velice drahé.
---------- Příspěvek doplněn 22.03.2013 v 19:46 ----------
Každý, kdo pro mě bude mít přínosnou odpověď, dostane bodík a ještě jednou děkuji za Váš čas :)
22. 3. 2013 19:43:37
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881452
Samuel
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
22. 3. 2013 23:10:50
Napsal Rychle.cz;926615
Děkuji za odpověď, ale otázky jsem schávně položil obecně, protože mě zajímají Vaše zkušenosti.
A hlavně mě zajímá, jestli máte někdo zkušenosti s reklamními banery na Seznamu atd., které jsou velice drahé.
---------- Příspěvek doplněn 22.03.2013 v 19:46 ----------
Každý, kdo pro mě bude mít přínosnou odpověď, dostane bodík a ještě jednou děkuji za Váš čas :)
Podnikatelé od tebe produkt koupí když:
  • jim to pomůže vydělat více peněz
  • Jim to pomůže ušetřit peníze
  • Jim to ušetří čas
  • Jim to ušetří práci
  • Jim to ušetří fyz. námahu
  • Když budou vypadat chytřejší
  • zvedne sebevědomí
atd atd.
Vůbec to nesouvisí s tím kdo má jaké zkušenosti.
Bannery na seznamu fungují, ale nejsou pro tvojí cílovku (zase záĺeží na marži produktu a dalších faktorech)
Souhlasím s Michalem K., že otázka není položená zrovna šťastně.
Osobně si myslím, že čím méně do reklamy investuješ tím je to lepší.
Reklama není o penězích. čím méně do reklamy investuješ, tím více tě to nutí být kreativní, vymýšlet nové způsoby a odlišit se od konkurence. tím pádem máš větší šanci udělat něco, co se bude samo šířit osobním doporučením, tím získáš důvěru v tvůj produkt a tím získáš zákazníka.
Osobně, jako podnikatel bych nekliknul na žádný banner na seznamu, stejně jako příliš často neklikám na ppc inzerci. Spíše se snažím co nejchytřeji zeptat vyhledávače, což je ostatně odpověď na tvojí otázku.
Pokud budeš mít produkt co řeší nějaký ze zmíněných bodů nahoře, tak si udělej dobře web a investuj čas do SEO, buduj důvěru.
22. 3. 2013 23:10:50
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881451
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 3. 2013 08:25:06
Nejlevnější je budování kvalitního obsahu, to je pravda, ale proč nevyužít placené reklamy, když se to vyplácí. Dle mého názoru je škoda každého dne, kdy kampaně neběží.
23. 3. 2013 08:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881450
beraniste
Nejlevnější je budování kvalitního obsahu, to je pravda
S tímto tvrzením zásadně nesouhlasím. Můžeš tu myšlenku rozvést? Začni třeba tím, že nám dopřeješ definici "kvalitního obsahu"? Díky.
23. 3. 2013 08:53:55
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881449
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
23. 3. 2013 09:14:09
Kvalitní obsah ... kvalitní obsah pro mne začíná už u produktu. Když už chci nějaký přidat, snažím se, aby byl unikátní, málo dostupný, aby ho ostatní neprodávali. Texty k němu upravuji vlastnoručně a oproti konkurenci můj eshop nabízí naprosto detailní filtry sortimentu, kdy je zákazník schopen během pár kliknutí dostat to, co chce. (skupiny zboží s těmito filtry mají dvojnásobnou prodejnost). Pokud jsou stánky produktů dobře optimalizovány, což jsou, úspěch v organice je zaručen.
Zrovna tento týden jsem se hrabal v Google Analytics a zjistil jsem následující. Jakoukoliv reklamu na Skliku, Adwords, Facebooku se snažím udržet kolem 150-170Kč za konverzi, nebo někde kolem těchto hodnot. Naproti tomu např. u srovnávačů je cena za konverzi cca 27Kč ... u všech, což je naprosto zanedbatelná částka. Pokud si spočítám, kolik potřebuji přidat do eshopu produktů, aby z toho byl jeden zákazník měsíčně (ze srovnávačů a organinky), tak mi vyjde číslo 30. Třicet nových položek ... pokud zaplatím 5Kč za přidanou položku, stojí mě zákazník 150Kč, ale jen první měsíc. První měsíc mě stojí zákazník stejně, jako bych investoval např. do Skliku, ale ty další měsíce už to mám zadarmo.
Tedy pro mě z toho plyne toto. Pokud investovat do PPC, tak s rozumem. Platit stále a zvyšovat si tak bonitu klienta. Je škoda PPC úplně vynechat, protože jsou produkty, které se propagují sami a člověk se může snadno vejít i do 100Kč za konverzi. S omezeným rozpočtem se mi více vyplatí (budu-li chtít investovat a zapojit do práce někoho jiného) vyčlenit si každý měsíc částku na rozšiřování sortimentu a práci na textech.
23. 3. 2013 09:14:09
https://webtrh.cz/diskuse/jaka-reklama-se-vam-nejvic-osvedcila-kolik-utratite-za-reklamu-mesicne#reply881448
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit