Zadejte hledaný výraz...

Jak zvýšit konverzi v eshopu?

pajdavec
verified
rating uzivatele
25. 6. 2013 14:10:21
Po grafické stránce a orientaci na stránkách pro mne není nic, co by mě vyloženě odradilo. Avšak nezapůsobilo na mne dobře zobrazování prázdných kategorií (zobrazil bych je až tam bude alespoň jeden druh zboží) a absence vyhledávání. Nejvíce mě osobně vadí vaše neoprávněné používání titulu "Ověřeno zákazníky". Navíc po prokliku na Heureku tam máte pouze jedno a to negativní hodnocení. Propojení na hodnocení zákazníků využije opravdu, až tento certifikát budete vlastnit. Ze své zkušenosti a ze sledování našich zákazníků: prohlížení webu, u spousty nových zákazníků odskok na hodnocení, až po té naplnění košíku a následně objednávka.
25. 6. 2013 14:10:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-konverzi-v-eshopu/strana/2/#reply911328
vixl
verified
rating uzivatele
28. 6. 2013 00:56:40
Z hlediska grafiky:
Na to že je v hlavičce jen vektorová grafika, je podle mě moc velká na výšku, zabírá místo kde nic není.
Ten měnící se banner na titulce: Máte tam konkrétní modely. nechte si udělat nějaké akčnější bannery s fotkama strojů v přírodě (třeba koláž nebo montáž, schopný grafika s tím nebude mít větší problém) a s heslovitými texty ve stylu "stroje amerických farmářů" apod. - nejsem cypywriter tak mě berte s rezervou.
Na to, že je to proměnlivý banner, je tam příliš textu, dal bych tam spíš reklamu na to, že prodáváte evropské, americké a české výrobky. Abyste dali vědět, že neprodáváte čínské zboží. A jen hesla. A stačily by 3-5 bannerů které by odkazovali na kategorii v které něco je, ne na výrobek.
Konkrétní výrobek bych dal až do úvodu příslušné kategorie - třeba akce na jednu sekačku - tak to zdůraznit.
A jak psali přede mnou, lživé informace odstranit, kazíte si jméno hned od začátku. A lidi musí vědět na čem jsou, tak bych klidně do hlavičky napsal jak je to s dodacími lhůtami. U strojů za desítky a stovky tisíc lidi snesou delší dodací lhůty. To nejsou podle mě věci které by lidi kupovali akčně ze dne na den, takže si v klidu vyberou, promyslí a pár dní klidně počkají.
A sehnat víc fotek, u některých strojů jsem viděl jen jednu malou, nic moc, fotku. Čím víc fotek a detailů budete mít, tím lépe.
Ke zboží do přiložených dokumentů sehnat od výrobců pdf prospekty.
K popisu zboží dát odkaz "výrobce", který bude odkazovat na tu vaši stranu s popisem značek, které prodáváte, kterou bych taky nějak rozšířil - upravil - ať je tam co nejvíc info a lidi nejsou nuceni hledat info jinde, protože pak často najdou i jiný eshop a k vám se už nevrátí. Klidně ať má každý výrobce svou stranu.
28. 6. 2013 00:56:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvysit-konverzi-v-eshopu/strana/2/#reply911327
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit