Zadejte hledaný výraz...

Jak zvednout obrat mého eshopu?

Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
25. 1. 2016 13:09:27
Chtěl bych vás poprosit, jestli byste mrkli na shop www.dvere-shrnovaci.cz a napsali mi vaše doporučení, jak zvednout obrat eshopu. jde hlavně o shrnovací dveře. ostatní produkty jsou více méně doplňkové zboží.
Adwords a sklik jsem zkoušel, ale konverze mě vyšla na téměř 500.-, takže tady tudy cesta nevede.
Zákazníci chodí, konverzní poměr je někde okolo 1,5%
Díky
25. 1. 2016 13:09:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168972
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 1. 2016 13:12:32
co inzerce v časopise?
25. 1. 2016 13:12:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168971
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 1. 2016 13:19:04
dle mého názoru je to dost velká speciálka na to, aby se dalo očekávat, že to bude mít velký obrat, pokud nejsi výrobce, nemáš nejlepší cenu na trhu. shrnovací dveře si málo kdo koupí a když, tak jednou za život. Navíc, jsou toho plné stavebniny i weby s ostatním stavebním materiálem. Asi by mně nenapadlo, hledat eshop jen s dveřmi, ale koukal bych se tam, kde běžně nakupuju.
jestli tě baví tenhle sortiment, udělal bych si eshop s doplňky do domácnosti a na téhle doméně spustil jen podpůrný web, nebo nějaký blog s informacemi o produktech, videa, rady jak ty dveře vybrat, namontovat, seřídit, atd.
25. 1. 2016 13:19:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168970
Maruska88
verified
rating uzivatele
25. 1. 2016 13:24:11
souhlasím s darksirem, shrnovací dveře už nejsou příliš v kurzu, pokud někdo nechce klasické dveře, tak už si raději pořídí ty posuvné...
25. 1. 2016 13:24:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168969
Co se týče PPC, tak nevíme nic o kvalitě těchto kampaní. Je tedy možné, že i na úrovni PPC by bylo možné ještě něco zlepšovat a optimalizovat.
Ale je zde i fakt, že na e-shopu by se dala realizovat řada změn a vylepšení. Ale to by bylo asi lepší řešit i dle toho, jak se uživatelé na e-shopu chovají.
Zvažoval bych rovněž pohrát si s obsahem. Více informací, rad, inspirací atd. s odkazem přímo na dané produkty. Což u návštěvníku také dokáže značným způsobem povzbudit touhu pustit se do případné přestavby za využitím právě doporučeného produktu. Ale možností je samozřejmě více...
25. 1. 2016 13:52:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168968
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 1. 2016 14:27:39
shrnovací dveře se stále prodávají, ale spíše dřevěné, ale je pravda, že víc jdou ty klasický. My jsme je třeba dávali na chalupu ke koupelně, kde je menší prostor a shrnovací dveře nezaberou tolik místa, doma máme zase posuvný. Ale tyhle co prodáváš bych rozhodně nechtěl, to je velký retro :-) Navíc tam na webu máš pěkný chyby. Nevím, zda o nich víš nebo ne. Klikni si na atypické dveře a schválně co ti to udělá...
25. 1. 2016 14:27:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168967
Vlastimil Svoboda
verified
rating uzivatele
25. 1. 2016 18:35:30
Můj obor je sice design a UX, ale před časem jsem podobný e-shop pomáhal stavět na nohy (střešní okna).
Nevím jaké máte ceny, jaký je o vaše zboží zájem ani jakou máte strukturu zákazníků, ale co se dá udělat za málo peněz a určitě funguje, je především zvýšení důvěry:
1. Odstraňte funkční a faktické chyby
2. Implementujte funkce zbožových vyhledávačů, aby mohli zákazníci hodnotit nákup. Obchody, které mají desítky hodnocení a více, jsou pro zákazníka důvěryhodnější a nakoupí tam spíše
3. Vyfoťte se do kontaktu, ať je za tím obchodem vidět živý člověk. Když tam bude i fotka z provozu, tím líp.
4. Rozepište se o dopravě a osobním odběru (opět připojte fotku). To celé lidským jazykem.
5. Ten lidský jazyk platí i pro Obchodní podmínky
6. Nechte si hezky zpracovat 5 důvodů, proč si pořídit shrnovací dveře, a do jaké místnosti je to ideální řešení. Umístění bude na homepage a potom na každé stránce v bočním sloupci či patičce.
7. Nezapomeňte na fotky/videa zdařilých realizací, aby se zákazník mohl namlsat a rozhodnout pro vaše zboží.
8. Nechte si vyrobit letáky pro zákazníky klasických stavebnin. Domluvte si se stavebninami spolupráci. Z každých prodaných dveří nechť maji procenta.
9. Živí se někdo montážemi podobných dveří? Nabídněte mu spolupráci a výhodné podmínky. Není nad firemní zákazníky.
10. Dejte do záhlaví e-shopu telefon a e-mail...
Jistě by šla navázat nějaká forma partnerství s větším stavebním e-shopem, šel by upravit e-shop z hlediska použitelnosti, nové logo a vizuální styl (vizitky, letáky, polep auta, lepící pásky) a tak dále.
Šlo by toho určitě vymyslet víc, ale to by bylo na delší debatu.
Ať se Vám daří.
25. 1. 2016 18:35:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168966
Tak si to shrneme...
Neumíte nastavit ziskové PPC kampaně, tak zavhrnete Adwords a Sklik. - změňte uvažování, najděte si někoho, kdo PPC kampaně umí nastavit a využijte všechny kanály včetně PLA, PPC Hitu, remarketingu, dynamického remarketingu apod. PPC kampaně můžou přinášet málo objednávek, ale při dobrém nastavení nemůžou být ztrátové.
Vaše prezentace na Heurece je tristní. Stačí se podívat na recenze - http://obchody.heureka.cz/dvere-shrnovaci-cz/recenze/. Přitom Heureka je nejkonverznější kanál pro e-shopy. Vylaďte XML feed, nastavte správně účet, dobijte kredit a až (jestli) získáte certifikát Ověřeno zákazníky, pusťte se do biddingu. Podobně byste měli postupovat i u Zboží.cz, jen tam nepotřebujete žádný certifikát, bidding můžete použít hned a hlavně bidding ve fulltextu vám může dobře fungovat.
Pracujte s mailingem.
Protože nemáte žádný brand, nemáte co posilovat. Můžete ale každý den udělat něco pro to, aby se lidem u vás dobře nakupovalo a aby byli spokojením s tím, jak váš e-shop funguje.
28. 1. 2016 18:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zvednout-obrat-meho-eshopu/#reply1168965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit