Zadejte hledaný výraz...

Jak zduplikovat kampaň v AdWords?

petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
7. 4. 2009 12:28:45
Potřeboval bych jednu velkou kampaň v Google AdWords zduplikovat, rozdělit na dvě se *stejnými* klíčovými slovy -- potřebuji ji totiž rozdělit na kampaň pro fulltext a na kampaň pro AdSense a sledovat konverze separátně.
Jak na to?
7. 4. 2009 12:28:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zduplikovat-kampan-v-adwords/#reply279401
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 4. 2009 12:44:15
Trochu jenom poprosím pro upřesnění. Chceš mít stejné kampaně v pro Vyhledávání a pro obsah a sledovat konverze v Analytics odděleně?
Na to používám Adwords Editor. Najdeš ho ve správě kampaní v nástrojích.
7. 4. 2009 12:44:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zduplikovat-kampan-v-adwords/#reply279400
Dave
verified
rating uzivatele
8. 4. 2009 09:03:36
Použij Google AdWords Editor. V tomto programu je to otázka asi 2 minut. Existující kampaň zkopíruješ, u jedné vypneš zobrazování v obsahu a u druhé zobrazování ve vyhledávání.
8. 4. 2009 09:03:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zduplikovat-kampan-v-adwords/#reply279399
Milan Kryl
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
8. 4. 2009 11:01:12
Nemusis to kopirovat. Merit muzes pomoci parametru:
ciloveurl.cz/?from={ifsearch:hledani}{ifcontent:kontext}
a v cilove strance budes merit from=hledani nebo from=kontext
// netreba dekovat, staci pouzit pekne zelene plusko :D
8. 4. 2009 11:01:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zduplikovat-kampan-v-adwords/#reply279398
milan
verified
rating uzivatele
8. 4. 2009 14:12:04
Pokud máš zapnutý auto tagging pro GA, tak to měří odděleně samo. Navíc pokud ti jde pouze o KONVERZE, tak ty vidíš odděleně přímo v administraci AdWords.
Ale lepší je kampaně zduplikovat, protože nakonec se ukáže, že kontext nechce jen jiné ceny a měření konverzí, ale i jiné inzeráty a vůbec jinou strategii. Hodí se i možnost oddělených denních rozpočtů.
8. 4. 2009 14:12:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zduplikovat-kampan-v-adwords/#reply279397
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit