Zadejte hledaný výraz...

Jak zamezit tomu, aby zákaznici neposílali reklamované zboží na adresu živnosti, ale na adresu eshopu?

jan.novak2
verified
rating uzivatele
2. 12. 2015 18:23:19
Potřebuji poradit - spíše upřesnit.
Mám na živnosti adresu trvalého bydliště (Plzeň), kterou mám i na fakturách. Ale e-shop spravuji z Prahy, kde i bydlím. To že reklamace má zákazník posílat do Prahy máme na webu i v obchodních podmínkách.
Když zákazník pošle reklamaci do Plzně, je to správně? nebo musí respektovat obchodní podmínky a zaslat ji do Prahy?
2. 12. 2015 18:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156792
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
2. 12. 2015 19:21:10
Nic s tim nenaděláš. Je to spravně. Mohou reklamovat na kterékoliv provozovně nebo sídle spolecnosti.
2. 12. 2015 19:21:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156791
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 12. 2015 20:46:50
Zaplať si u České pošty za 100Kč / měsíc automatické přeposílání zásilek a máš po problému.
2. 12. 2015 20:46:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156790
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 12. 2015 23:03:15
Napsal skranc;1245710
Zaplať si u České pošty za 100Kč / měsíc automatické přeposílání zásilek a máš po problému.
nemá, bude platit za přeposlání balíků (zdarma je to jen v rámci stejného depa, které třeba doručuje pro více vesnic) a navíc, né vždycky to funguje spolehlivě. Používám to x let a hodně zásilek prošlo na adresu trv.bydliště, než si na to na poště "zvykli". Pokud nemáš na cílové adrese někoho, kdo o tom dá vědet, tak se snadno stane průšvih.
2. 12. 2015 23:03:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156789
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
3. 12. 2015 21:03:16
omlouvám se za dezinformaci. Vždy jsem to řešil v rámci jednoho města a zde to opravdu funguje jinak
3. 12. 2015 21:03:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156788
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 12. 2015 22:49:12
Místo dosílky můžete používat také Odnášku. Je to bod c) z formuláře "Opatření adresáta" a služba je zadarmo (i pro balíky).
Jedinou nevýhodou je, že není doručováno do schránky, ale vše se přímo ukládá na zvolené poště.
Zákazník může poslat reklamaci na jakoukoliv adresu prodejce.
3. 12. 2015 22:49:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156787
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 12. 2015 02:56:11
Napsal ixemin;1246054
Místo dosílky můžete používat také Odnášku. Je to bod c) z formuláře "Opatření adresáta" a služba je zadarmo (i pro balíky).
Jedinou nevýhodou je, že není doručováno do schránky, ale vše se přímo ukládá na zvolené poště.
Zákazník může poslat reklamaci na jakoukoliv adresu prodejce.
Rovněž se mi x krát stalo, že balík skončil ve vedlejší kanceláři, i když mám odnášku... dělají to lidi a dost chybují. Navíc, to neřeší problém, kdy člověk bydlí 150Km daleko, to se trochu prodraží :-) Ale může si nechat vystavit průkazku příjemce pro někoho, kdo jednou za 13 dnů zajde na poštu, zásilky mu vyzvedne, zabalí a pošle velkou krabicí na adresu, kde se vyskytuje :-)
4. 12. 2015 02:56:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156786
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 12. 2015 15:48:41
Jasně, že se to občas stane. Stačí ale důrazně říct na dodejně vedoucí doručovatelek, že si nepřejete, aby se to stávalo a oni se napraví. (Alespoň u mně to zabralo).
Se vzdáleností od místa bydliště to nesouvisí, Odnášku je možné zřídit na kteroukoliv poštu v ČR.
Ono je fajn poslat někoho jednou za dva týdny na poštu pro zásilky, důležité je, kdy začíná zákazníkovi běžet lhůta na vyřízení reklamace. Jestli je to až od převzetí, problém to nejspíš nebude.
4. 12. 2015 15:48:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156785
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 12. 2015 22:11:11
co do každého balíku dát leták s informacemi ohledně vrácení?
4. 12. 2015 22:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156784
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
4. 12. 2015 22:30:44
nebo rovnou adresnou nálepku kterou pak vrazí na krabici?...
4. 12. 2015 22:30:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156783
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 12. 2015 22:01:51
Napsal ixemin;1246217
Jasně, že se to občas stane. Stačí ale důrazně říct na dodejně vedoucí doručovatelek, že si nepřejete, aby se to stávalo a oni se napraví. (Alespoň u mně to zabralo).
Se vzdáleností od místa bydliště to nesouvisí, Odnášku je možné zřídit na kteroukoliv poštu v ČR.
Ono je fajn poslat někoho jednou za dva týdny na poštu pro zásilky, důležité je, kdy začíná zákazníkovi běžet lhůta na vyřízení reklamace. Jestli je to až od převzetí, problém to nejspíš nebude.
Ano lhuta bezi az od chvile, kdy zbozi prevezmes. Odnasku si sice muzes zridit na kteroukoliv postu v CR, ale vetsinou ti zasilky chodi jen na jednu, takze ty ostatni jsou k nicemu :-))) Odnos zasilek je proste jenom to, ze dorucovatelka zasilku nenaklada do auta a pak nestrka zasilky kolegum do jinych kanclu nebo tim nenacpava schranku, ale zustava vsechno na pobocce, kam si pro to sam chodis. Zadna jina magie v tom neni, takze ti to zadny Copperfield neposle pres pul republiky :-)
8. 12. 2015 22:01:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156782
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 12. 2015 22:13:38
a jakto, že mi to přes půl republiky posílají? Vím, o čem odnos je a taky to zde celou dobu říkám tak, jak to je.
Samozřejmě je řešení mít někoho, kdo ti pro balíčky bude chodit, ale zase tím už někoho "otravuješ" a platíš poštovné k sobě. Na druhou stranu tě nemine balíček, který doručovatel(ka) zapoměla přeposlat, protože je blbá, byla nemocná, na dovolené, atd...
Odnáška není o tom, že doručovatelka zásilku nenakládá do auta, odnáška je o tom, že doručovatelka zásilku opatří označením "Odnos 140 00" (dle zvolené ukládací pošty) a odešle na tuto poštu. Alespoň by měla.
8. 12. 2015 22:13:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156781
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 12. 2015 22:25:56
Napsal ixemin;1247284
odnáška je o tom, že doručovatelka zásilku opatří označením "Odnos 140 00" (dle zvolené ukládací pošty) a odešle na tuto poštu. Alespoň by měla.
To si trochu pleteš, ne? Ta služba e dokonce jmenuje ODNOS OD PŘEPÁŽKY. Ale doručovací pošty. Nemáš to náhodou v rámci třeba jednoho města/okresu, kdy ta pošta, kde si to vyzvedáváš, je zároven depem, které doručuje zásilky té menší poště? Tam pak funguje i to "přeposílání" balíků bez dalších poplatků
8. 12. 2015 22:25:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156780
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 12. 2015 22:41:56
ne, nepletu.
Jmenuje se to "Odnáška", ve formuláři "Opatření adresáta" je to bod c) Odnáška poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek
O odnášku poštovních zásilek a poukázaných peněžních částek může adresát požádat na kterékoliv poště. Odnáška poštovních zásilek
a poukázaných peněžních částek bude realizována z pošty dohodnuté mezi adresátem a podnikem. Podnik na základě žádosti zajistí, aby
byly poukázané peněžní částky a všechny nebo jen některé druhy poštovních zásilek adresátovi ukládány na dohodnuté poště bez pokusu
o dodání v místě určeném v poštovní adrese s tím, že si je bude z pošty odnášet. Podnik žádosti o odnášku zásilek nevyhoví v případech, kdy
by to bylo v rozporu s poštovní smlouvou uzavřenou s odesílatelem (u poštovních zásilek se zeleným pruhem). Odnáška poštovních zásilek
a poukázaných peněžních částek platí po dobu určenou žadatelem.
platí od 1. 1. 2013, jak to bylo před tím, nevím
8. 12. 2015 22:41:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156779
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 12. 2015 23:02:24
To vypadá, že máš pravdu... a já si x let platil přeposílání pošty, i když jsem to měl v rámci jednoho doručovacího depa, takže jsem neplatil za jednotlivý balík, ale měsíční paušál ano. Přitom všechny zásilky si vyzvedávám u přepážky. Hned zítra to checknu na poště, jestli to tak skutečně funguje :-)
8. 12. 2015 23:02:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zamezit-tomu-aby-zakaznici-neposilali-reklamovane-zbozi-na-adresu-zivnosti-ale-na-adresu-eshopu/#reply1156778
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit