Zadejte hledaný výraz...

Jak zákazníci vnímají poslání poštou přes Zásilkovnu?

boogey
verified
rating uzivatele
11. 11. 2017 12:35:52
Ze zkušeností od nás vím, že spousta lidí si nečte vůbec nic, ani když jim to doslova vnutíte, proto by mě zajímalo, jak vaši zákazníci reagujou na to, když si objednají doručení poštou a následně jim přijde mail od zásilkovny, který zásilkovna posílá hned po importu zásilek? Máte problém s tím, že si lidi hned stěžují, že si to objednali jinak?
11. 11. 2017 12:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311469
Zákazníci si objednají doručení poštou, ale zprostředkovává to zásilkovna?
To nějak nechápu.
11. 11. 2017 13:28:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311468
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 11. 2017 13:33:48
My si nechali ten email vypnout. Prijde jim az od Posty, DPDcka, nebo kdyz si vyberou opravdu Zasilkovnu
11. 11. 2017 13:33:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311467
boogey
verified
rating uzivatele
11. 11. 2017 15:12:48
Napsal ponda1986;1423438
My si nechali ten email vypnout. Prijde jim az od Posty, DPDcka, nebo kdyz si vyberou opravdu Zasilkovnu
To je dobrý, to jsem nevěděl, že to jde. To asi není běžně v nastavení, že? A vypíná se to jen při doručování jiným dopravcem nebo i na balíky přes zásilkovnu?
11. 11. 2017 15:12:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311466
ponda1986
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 11. 2017 15:41:34
No ono to standartne nejde :-)) ale přes OZ jde spousta věcí. Jen při doručování jiným dopravcem.
11. 11. 2017 15:41:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311465
boogey
verified
rating uzivatele
11. 11. 2017 15:42:41
Tak to díky za tip ;)
11. 11. 2017 15:42:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311464
voodoo
verified
rating uzivatele
11. 11. 2017 18:22:41
Napsal boogey;1423424
Ze zkušeností od nás vím, že spousta lidí si nečte vůbec nic, ani když jim to doslova vnutíte, proto by mě zajímalo, jak vaši zákazníci reagujou na to, když si objednají doručení poštou a následně jim přijde mail od zásilkovny, který zásilkovna posílá hned po importu zásilek? Máte problém s tím, že si lidi hned stěžují, že si to objednali jinak?
Odesilal jsem přes ne tisice zásilek. A ty pocty lidi, kteří si reagovali nato, ze si objednali doruceni postou a ne zasilkovnou by se daly spočítat na prstech jedne ruky.
Vetsinou kteří nectou, protože v tom emailu je uvedeno, ze zasilka bude predana smluvnímu prepravci a dorucena na jejich adresu, která je v tom emailu take uvedena.
Jako velkou slabinu bych ale videl to, ze baliky predavaji poste az po 19h, takze to je 50 na 50, ze bude dorucena druhy den.
11. 11. 2017 18:22:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311463
boogey
verified
rating uzivatele
21. 11. 2017 13:46:06
Napsal voodoo;1423489
Odesilal jsem přes ne tisice zásilek. A ty pocty lidi, kteří si reagovali nato, ze si objednali doruceni postou a ne zasilkovnou by se daly spočítat na prstech jedne ruky.
Vetsinou kteří nectou, protože v tom emailu je uvedeno, ze zasilka bude predana smluvnímu prepravci a dorucena na jejich adresu, která je v tom emailu take uvedena.
Jako velkou slabinu bych ale videl to, ze baliky predavaji poste az po 19h, takze to je 50 na 50, ze bude dorucena druhy den.
Díky ;)
Já vidím největší slabinu v tom, že si pro to jezdí už ráno :) Takže první den nic, druhý to předaj dopravci, třetí den nic a čtvrtý, když to jde dobře, to doručujou. Poštu posílám normálně, ale s DPD nechci smlouvu, jednou mi to stačilo :)
Napsal voodoo
No ono to standartne nejde :-)) ale přes OZ jde spousta věcí. Jen při doručování jiným dopravcem.
Tak jsem jim psal a prý to nastavit nejde. Leda tam dát falešný údaje a po importu jim napsat, aby je předělali. :(
21. 11. 2017 13:46:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311462
Camel
verified
rating uzivatele
25. 11. 2017 11:43:43
Já mám dropshipingový eshop, který má i zásilkovnu a je to nejčastějčí forma vyzvednutí. Navíc to mají i s doběrečnym za 65,- , což je cca polovina normální pošty s dobírkou a cca 1400 výdejních míst.
25. 11. 2017 11:43:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311461
Tomáš Bastl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 11. 2017 21:05:37
Přes zásilkovnu zasílám tak z 50% a sem tam přes ní zašlu na Slovensko kurýrem přes GLS a zatím s tím nidky nebyl problém, ale stává se mi tam častěji, že zákazník zboží nepřevezme, nevím proč tomu tak je. Možná doba dodání cca 4-5 pracovních dní.
26. 11. 2017 21:05:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311460
tola
verified
rating uzivatele
27. 11. 2017 00:04:44
Napsal Lukáš Tulka;1426248
Já mám dropshipingový eshop, který má i zásilkovnu a je to nejčastějčí forma vyzvednutí. Navíc to mají i s doběrečnym za 65,- , což je cca polovina normální pošty s dobírkou a cca 1400 výdejních míst.
Tazateli nejde o poslání na pobočku zásilkovny, ale o posílání přes kurýry a českou poštu prostřednictvím zásilkovny.
27. 11. 2017 00:04:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-zakaznici-vnimaji-poslani-postou-pres-zasilkovnu#reply1311459
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit