Zadejte hledaný výraz...

Jak vyřešit reklamaci zboží, které bylo údajně poškozeno při přepravě, zákazník ale podepsal předávací protokol?

Zarizujte
verified
rating uzivatele
11. 2. 2016 14:44:49
Dobrý den,
zákazník dle informace co nám dal dostal poškozené zboží.
Dopravu zajišťovala PPL a reklamaci neuznala a to z důvodu že zákazník převzal zboží a podepsal předávací protokol ve kterém není nic o poškození.
Zákazník nám řekl že mu prej řidič řákal že je to poškozené a že mají fotografie an depu (už toto je trošku podivné a tů z důvodu že takovou situaci ihned PPL řeší stáhnutím z doručení a kontaktováním mě jako provozovatele eshopu)
Momentálně nevím zda mám já uznat reklamaci a nebo ne.
Jedná se o zboží za několik tisíc a poškození které bylo uskutečněno nebrání jeho použití.
Osobně se přikláním částečné kompenzace, ale nevím jistě zda zákon neříká něco kolem toho že bych mu musel vrátit celou částku, ale dle mého když podepsal že je vše ok tak i částečná kompenzace je více než dost.
Dík za radu :)
11. 2. 2016 14:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174052
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 2. 2016 15:08:27
Zboží koupil u tebe, tudíž to reklamuje správně u tebe, ty to pak řešíš s dopravcem. Ono to, že se má hned reklamovat u přepravce je sice pěkné, ale jen doporučení, co si pamatuji, měli jsme ve smlouvě, že se poškození přepravou reklamuje do 3 dnů a to nedělal zákazník. Reklamaci příjmout musíš. Toto si myslím, že přepravci i prodejci občas zneužívají. Chyba vůbec je, že to zákazník přebral, osobně bych poškozené zboží nepřebral, nevymýšlí si nebo nespadlo mu to?.
Zboží ať zákazník nafotí, popřípadě zašle k reklamaci. Pokud to není nic hrozného pro tebe, dej mu nějakou slevu nebo v rámci dobrých vztahu to oprav. Všeobecně o reklamaci rozhoduje "reklamační technik", což jsi i ty a jestli reklamaci uznáš nebo ne, záleží na tobě ;)
11. 2. 2016 15:08:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174051
Zarizujte
verified
rating uzivatele
11. 2. 2016 15:14:50
Napsal iPekelnik;1266230
Zboží koupil u tebe, tudíž to reklamuje správně u tebe, ty to pak řešíš s dopravcem. Ono to, že se má hned reklamovat u přepravce je sice pěkné, ale jen doporučení, co si pamatuji, měli jsme ve smlouvě, že se poškození přepravou reklamuje do 3 dnů a to nedělal zákazník. Reklamaci příjmout musíš. Toto si myslím, že přepravci i prodejci občas zneužívají. Chyba vůbec je, že to zákazník přebral, osobně bych poškozené zboží nepřebral, nevymýšlí si nebo nespadlo mu to?.
Zboží ať zákazník nafotí, popřípadě zašle k reklamaci. Pokud to není nic hrozného pro tebe, dej mu nějakou slevu nebo v rámci dobrých vztahu to oprav. Všeobecně o reklamaci rozhoduje "reklamační technik", což jsi i ty a jestli reklamaci uznáš nebo ne, záleží na tobě ;)
Ano reklamuje u mě a ja s dopravce.
Dopravce jasně napsal že reklamačku neuzná a neví nic o poškození na depu.
Dle mého zákazník zboží poškosil sám a to pro to že mě řekl že dopravce mu řekl o tom že zboží je poškozené a do toho to bez problému převzal a nechtěl napsat nějakej škoďák nebo tak něco.
Jsem pro to aby zákzník byl spokojen a pro to mu chcu navrhnout částečnou náhradu škod řekněme 20-35% z částky tohoto zboží ( 20% je zisk).
Fota mám a je tam ťuklej roh (jedná se o dveře vchodové) plus poškrábane panty.
Určo dík za reakci :)
11. 2. 2016 15:14:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174050
tscheche
verified
rating uzivatele
11. 2. 2016 15:18:26
To, že převzal poškozené, pokud bylo zjevně viditelné je divné, pokud k tomu nikam neudělal záznam.
Alespoň v mezinárodní přepravě je to tak, že pokud neudělá příjemce zboží záznam do CMR v případě poškození, nebo neúplnosti zásilky, může se pak jít každý klouzat, protože je to následně problém i vůči pojišťovně.
Pak už záleží na solidnosti a vztahu obchodních partnerů a vůli něco řešit.:)
11. 2. 2016 15:18:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174049
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 2. 2016 15:51:00
Napsal Zarizujte;1266234
Ano reklamuje u mě a ja s dopravce.
Dopravce jasně napsal že reklamačku neuzná a neví nic o poškození na depu.
Dle mého zákazník zboží poškosil sám a to pro to že mě řekl že dopravce mu řekl o tom že zboží je poškozené a do toho to bez problému převzal a nechtěl napsat nějakej škoďák nebo tak něco.
Jsem pro to aby zákzník byl spokojen a pro to mu chcu navrhnout částečnou náhradu škod řekněme 20-35% z částky tohoto zboží ( 20% je zisk).
Fota mám a je tam ťuklej roh (jedná se o dveře vchodové) plus poškrábane panty.
Určo dík za reakci :)
Aaa rozbitý roh, no jo určitě špatně zabalené ;)) Dělám si srandu, vedl jsem e-shop s nábytkem, tak vím jaké jsou výmluvy dopravců. Nicméně možná má zakazník pravdu a dopravce ten roh bouchnul, ikdyž se přikláním k tomu, že si to udělal zákazník sám, pokud neposlal foto krabice před rozbalením. Kontroluješ si zboží před odesláním (vím, že to je blbá otázka)?
Hlavně ať napíše reklamaci, ty reklamaci neuznej, ale napiš vyjádření, že v rámci dobrého jména firmy atd. zákazníkovy poskytujes slevu na zakoupené zboží. Ale 20% bych mu asi nedal, něco málo bych si nechal, alespoň 5% za problémy s tím a navrh bych mu přidal poukaz nebo slevu na další nákup :)
Ještě doplním: Od PPL jsem přešel k TopTrans právě kvůli příliš velkému počtu reklamací. U TopTrans se to o hodně změnilo a i cenu jsem dostal lepší.
11. 2. 2016 15:51:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174048
Zarizujte
verified
rating uzivatele
11. 2. 2016 15:59:17
Napsal iPekelnik;1266250
Aaa rozbitý roh, no jo určitě špatně zabalené ;)) Dělám si srandu, vedl jsem e-shop s nábytkem, tak vím jaké jsou výmluvy dopravců. Nicméně možná má zakazník pravdu a dopravce ten roh bouchnul, ikdyž se přikláním k tomu, že si to udělal zákazník sám, pokud neposlal foto krabice před rozbalením. Kontroluješ si zboží před odesláním (vím, že to je blbá otázka)?
Hlavně ať napíše reklamaci, ty reklamaci neuznej, ale napiš vyjádření, že v rámci dobrého jména firmy atd. zákazníkovy poskytujes slevu na zakoupené zboží. Ale 20% bych mu asi nedal, něco málo bych si nechal, alespoň 5% za problémy s tím a navrh bych mu přidal poukaz nebo slevu na další nákup :)
Ještě doplnim: Od PPL jsem přešel k TopTrans právě kvůli příliš velkému počtu reklamací. U TopTrans se to o hodně změnilo a i cenu jsem dostal lepší.
Tak dopravce to obkecá pokaždé :D
Balení kontroluju a každé dveře maj polystyrén po stranách dveří atd.
Určo nějaká sleva bude, ale tento zákazník je problémovej od začátku chtěl to pokud možno hned ač doba dodání je 4-6týdnů po tel. i emailu byl upozorněn že výrobce má podnikovou dovolenou asi 14 dnů a že se to může o tu dobu protáhnout ( vánoce), několik emailu s výhružkou že podá trestní oznámení pokud mu pátej týden od objednávky nedodáme zboží atd atd.
Dle mého si to poškodil sám, ale dokázat to je těžké samozřejmě i on by musel dokázat že už převzal poškozené zboží což nemůže když podepsal předávací protokol že převzal vše bez poškození.
Používám PPL i Toptrans a musím uznat že opravdu u PPL řeším více reklamaček a taky uvažuju že je vypnu
11. 2. 2016 15:59:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174047
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 2. 2016 16:23:46
Aha, tak tomu bych nedal ani tu slevu, pokud to máš v polyšu tak urazit tam roh je umění. Takový lidi jsou fakt na palici, vyhrožovat umí. Kdysi taky jeden pán vyhrožoval i ČOI, která k mému překvapení přišla :), pochválili mě, že tak dobře napsané obchodní podmínky ještě neviděli a že je vše v pořádku. Panáček stejně nedocílil toho co chtěl. Dej mu 10% a napiš mu, ať si příště nakoupí jinde :)
Trošku odbočím... jsem se rozesmál..jednou mi volá pán, že v Polsku mají sedačku co jsme prodávali o tři tisíce levněji, jestli mu to za tu polskou cenu prodáme. Když jsem mu řekl, že ne, že si pro ní může zajet, tak jsme zloději a že nám 200,- na marži musí stačit :))
11. 2. 2016 16:23:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174046
Zarizujte
verified
rating uzivatele
11. 2. 2016 16:38:30
Napsal iPekelnik;1266256
Aha, tak tomu bych nedal ani tu slevu, pokud to máš v polyšu tak urazit tam roh je umění. Takový lidi jsou fakt na palici, vyhrožovat umí. Kdysi taky jeden pán vyhrožoval i ČOI, která k mému překvapení přišla :), pochválili mě, že tak dobře napsané obchodní podmínky ještě neviděli a že je vše v pořádku. Panáček stejně nedocílil toho co chtěl. Dej mu 10% a napiš mu, ať si příště nakoupí jinde :)
Trošku odbočím... jsem se rozesmál..jednou mi volá pán, že v Polsku mají sedačku co jsme prodávali o tři tisíce levněji, jestli mu to za tu polskou cenu prodáme. Když jsem mu řekl, že ne, že si pro ní může zajet, tak jsme zloději a že nám 200,- na marži musí stačit :))
Osobně bych mu ju taky nedal, ale lepšá je mu něco dát než aby pak psal různě na FB atd jak byl poškozen a jak je můj eshop podvodnej atd atd
Jo to nám volaj furt že tam je to levnější atd. a nikdo nechápe že máme tžeba ve smlouvě stanovené dodržení MOC a nebo že taky potřebujem za něco zaplatit lidi atd
Nejhorší je ta extrémní ochrana zákazníka dle zákonů
11. 2. 2016 16:38:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-reklamaci-zbozi-ktere-bylo-udajne-poskozeno-pri-preprave-zakaznik-ale-podepsal-predavaci-protokol/#reply1174045
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit