Zadejte hledaný výraz...

Jak vyřešit návštěníky, které si dali zboží do košíku a opouštějí stránky

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2014 11:17:09
... řešíte to nějak? Např. při opouštění stránky vyhodit nějaké okýnko, že mají zboží v košíku, aby ... a teď něco.
Např. aby si objednávku uložili na příště ... byla by jim např. odeslána do mailu ... nebo jim dát slevový kupon na tuto nedokončenou objednávku ...
11. 6. 2014 11:17:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031116
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
11. 6. 2014 11:21:01
Tak pokud můžeš dát okamžitou slevu, tak bych zkusil okno, jinak mail třeba po 24 hodinách
11. 6. 2014 11:21:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031115
Rozhodně neimplementovat žádné vyskakovací okno, to zákazníka jen nasere.
Oni většinou lidi nejsou úplně hloupí a ví, že v tom košíku něco mají, takže nejdůležitější zajistit, aby to v tom košíku stále bylo, když se tam třeba po 14ti dnech vrátí :-)
11. 6. 2014 11:21:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031114
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2014 11:25:27
dobře a nějaký jiný způsob, jak jim to připomenout, kromě retargetingu? nějaký nápad, jak je přesvědčit k nákupu?
11. 6. 2014 11:25:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031113
slevu jim nedavejte, prijdou na to a zacnou to proste pouzivat jako formu nakupu levneji, tedy pokud s tim nebudete kalkulovat. Nejake vyskakovaci okno taky ne. Pokud ziskate info o zakaznikovi muzete mu poslat mejl, ze ma neco v kosiku
11. 6. 2014 11:31:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031112
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2014 11:37:01
Zákazníci jsou chytří :-) mail budu mít jen na stálé zákazníky, ovšem na nové ...
---------- Příspěvek doplněn 11.06.2014 v 11:40 ----------
Ok, takže radíte 70% stálých zákazníků řešit emailem a zbylých 30% retargetingem?
11. 6. 2014 11:37:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031111
ja nevim jak mate udelany kosik, pokud na jednu stranku, tak mate smulu, pokud na vice kroku, tak muzete ziskat email i cloveka v dalsim kroku, byt samozrejme jen u toho co si vlozi ho nemate a mate proste smulu.
11. 6. 2014 11:40:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031110
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2014 11:47:49
Měl jsem 2 krokový, nyní jsem ho zjednodušil na 1 stránkový plus potvrzení a všechna nedůležitá políčka jsem dal pryč. Spousta zákazníků má více než s 6ti políčky problém a nebo je to prostě nebaví vyplňovat. Navíc jsem všechno co se dalo zaškrtnout, a zákon to umožňuje, předvyplnil ... Prostě už od začátku jdu cestou zjednodušování a proto se s tím tedy asi budu muset smířit. Navíc mám vše včetně dopravy už na první stránce a tak to chci mít. Ještě mám nějaké nápady, jak získat maily nenásilně, budu přemýšlet.
11. 6. 2014 11:47:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031109
a jaky mate vubec ten web?
11. 6. 2014 11:51:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031108
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
11. 6. 2014 11:58:21
Napsal Radek O.;1097099
slevu jim nedavejte, prijdou na to a zacnou to proste pouzivat jako formu nakupu levneji, tedy pokud s tim nebudete kalkulovat. Nejake vyskakovaci okno taky ne.
důležité je to, co prodává. Pokud prodává třeba ebooky s vysokou marží (či přirážkou), tak je to jedno, ať se klidně rozkřikne, že dává slevy. Všechno bych nepaušalizoval
11. 6. 2014 11:58:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031107
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2014 12:34:21
Tak tady je ale problém ... :-)
11. 6. 2014 12:34:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031106
Napsal Caesar;1097123
důležité je to, co prodává. Pokud prodává třeba ebooky s vysokou marží (či přirážkou), tak je to jedno, ať se klidně rozkřikne, že dává slevy. Všechno bych nepaušalizoval
To ale prece vubec neni o marzi a jeji vysi. Davat slevu je problem, i kdybych mel marzi 100 %, pokud s tou slevou primo nekalkuluji. Zbozi s vysokou marzi byva kompenzovano nizsi prodejni cenou, mensim prodejem jako takovym apod. vuci zbozi s nizsi marzi apod. Takze pokud ma firma funguje tak, zep rodavam produkt A a potrebuji z nej mit 70 % marzi, abych pokryl naklady apod. tak sleva 2 % uz mne dostane do minusu. A stejne tak muzu mit proudkt B ze ktereho potrebuji mit 10 % marzi a pri sleve 1 % jsem v minulu o tom ja mluvim.
11. 6. 2014 12:38:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031105
unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
11. 6. 2014 12:48:54
Napsal beraniste;1097117
Měl jsem 2 krokový, nyní jsem ho zjednodušil na 1 stránkový plus potvrzení a všechna nedůležitá políčka jsem dal pryč. Spousta zákazníků má více než s 6ti políčky problém a nebo je to prostě nebaví vyplňovat. Navíc jsem všechno co se dalo zaškrtnout, a zákon to umožňuje, předvyplnil ... Prostě už od začátku jdu cestou zjednodušování a proto se s tím tedy asi budu muset smířit. Navíc mám vše včetně dopravy už na první stránce a tak to chci mít. Ještě mám nějaké nápady, jak získat maily nenásilně, budu přemýšlet.
Na tohle bacha. Kdysi u jednoho projektu (USA a UK trh) jsem zjednodušil košík na maximum - člověk vloží, napíše Jméno, Stát odkud je a jeho email, zaplatí a hotovo. Adresu nám dával paypal.
Nezaplacené objednávky se zvýšily z cca 5% na 50%. Když to tak bylo cca týden, napsal jsem hromadný mail s dotazem zda mají nějaký problém. Z odpovědí bylo jasné že za ten nárůst může nový košík, lidi jsou prostě zvyklí na nějaký způsob a tohle jim přišlo příliš jednoduché, že to na ně působilo jako podvod.
Připadal jsem si jako blbec když sem "zesložiťoval košík".. Přidávat zbytečná pole, zbytečné otázky.. Přitom by to šlo tak jednoduše a elegantně..
Měl jsem připravený i košík kde zákazník nemusí vyplňovat vůbec nic, ale to jsem zavrhl. Těším se až to bude standardem, taková obdoba bezkontaktních karech na internetu (co se týče rychlosti a pohodlí), nacpat do košíku, dvěma kliky zaplatit a hotovo.
11. 6. 2014 12:48:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031104
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2014 13:09:05
Tak asi bych to poznal jak v GA, tak na vratkách. Já jsem pro zjednodušování
11. 6. 2014 13:09:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031103
Singularita
verified
rating uzivatele
11. 6. 2014 13:20:35
Z osobni zkusenosti opoustim kosik nekdy kdyz ma obchod vysoke postovne - pokud mam v kosiku vec za 500 a vybafne na mne postovne 180 tak se po tom podivam jinde. Dalsi duvod je to,ze obchod chce registraci pred tim, nez mam moznost se vysi postocneho dozvedet. Abych vyplnoval data a pak zjistil ze je postivne drahe... na to se obvykle vykaslu. Nekde maji postovne sesumarizovane na nejake strance, nekde je jedinym zpusobem jak ho zjistit se registrivat a pak je videt treba az v nejale predposledno fazi checkoutu.
11. 6. 2014 13:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vyresit-navsteniky-ktere-si-dali-zbozi-do-kosiku-a-opousteji-stranky/#reply1031102
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit