Zadejte hledaný výraz...

Jak vykonávat činnost pro s.r.o. jako jednatel bez odměny?

Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 15:55:59
Chci založit s.r.o. a být jednatel a jediný společník a nemít žádné zaměstnance. Chci pracovat na aplikaci pro mobilní telefony, kterou firma bude prodávat (rozuměj aplikace na Play Store), ale neočekávám, že to bude generovat velký zisk (pár stovek za měsíc). Jak mohu vykonávat činnost jako jednatel pro svou vlastní s.r.o. bez odměny? Zaměstnat se vlastním s.r.o. nemohu, protože firma nebude mít dost prostředků mě platit jako zaměstnance. Odvody platím už v rámci mého hlavního zaměstnaneckého poměru u jiné firmy.
2. 7. 2016 15:55:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207645
Na tohle je milion článku na netu, prostě budeš jako jednatel bez odměny, no.
2. 7. 2016 16:08:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207644
cargopro
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 16:20:03
Napsal vodička;1305526
Na tohle je milion článku na netu, prostě budeš jako jednatel bez odměny, no.
napřed vytvoř nějakou aplikaci co bude k něčemu a pak se zajímej o s.r.o., jdeš na to z opačné strany.
2. 7. 2016 16:20:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207643
Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 16:25:56
Napsal vodička;1305526
Na tohle je milion článku na netu, prostě budeš jako jednatel bez odměny, no.
Právě podle toho, co jsem našel, tak to není úplně jasné. Viz. tyto dvě diskuze.
Sro bez zaměstnanců
http://poradna.podnikatel.cz/?topic=9905.0
---------- Příspěvek doplněn 02.07.2016 v 16:27 ----------
Napsal cargopro;1305529
napřed vytvoř nějakou aplikaci co bude k něčemu a pak se zajímej o s.r.o., jdeš na to z opačné strany.
Tohle není problém, aplikaci mám již téměř připravenou, ale abych jí mohl dát do Play Store, tak musím mít účet, který vyžaduje oprávnění k podnikání, když ta aplikace nebude zdarma a jako formu podnikání bych rád s.r.o.
2. 7. 2016 16:25:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207642
A víš, kolik tě bude s.r.o. ročně stát na uzávěrce a dalších účetních věcech, jo? Nehledě na cenu založení.
Pokud prodáváš něco za pár stovek měsíčně, tak budeš docela určitě v mínusu minimálně prvních pár let.
2. 7. 2016 16:37:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207641
Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 16:46:08
Napsal vodička;1305534
A víš, kolik tě bude s.r.o. ročně stát na uzávěrce a dalších účetních věcech, jo? Nehledě na cenu založení.
Pokud prodáváš něco za pár stovek měsíčně, tak budeš docela určitě v mínusu minimálně prvních pár let.
Podle informací, které jsem našel, tak založení s.r.o. vyjde na 6.000 Kč a samozřejmě účetnictví něco bude stát, ale vzhledem k velikosti účetnictví podle toho, co jsem našel na internetu se vejdu do 2000 Kč za rok. Tohle je bohužel stinná stránka a nejsem z toho nadšený, ale takové jsou pravidla hry a akceptuji to a samozřejmě, že pokud to bude ztrátové dlouhodobě, tak tu firmu ukončím, ale ne všechno podnikání je profitabilní hned od začátku.
2. 7. 2016 16:46:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207640
Jasně, ale ne všechno podnikání nutně musí být prodělečný. ŽL je v tuhle chvíli pro tebe mnohem lepší řešení, protože daňový přiznání si uděláš sám, založení stojí 1 000 Kč a jelikož máš HPP, tak do určitý částky nezaplatíš nic ani na odvodech, takže je to výrazně lepší.
Navíc "ukončit firmu" není tak snadný jako dva dopisy na socku a zdravku, jako to je v případě ŽL.
Dělej, jak umíš, ale jít kvůli aplikaci s mizivým ziskem do s.r.o. je blbost.
2. 7. 2016 17:00:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207639
Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 17:08:08
Napsal vodička;1305539
Jasně, ale ne všechno podnikání nutně musí být prodělečný. ŽL je v tuhle chvíli pro tebe mnohem lepší řešení, protože daňový přiznání si uděláš sám, založení stojí 1 000 Kč a jelikož máš HPP, tak do určitý částky nezaplatíš nic ani na odvodech, takže je to výrazně lepší.
Navíc "ukončit firmu" není tak snadný jako dva dopisy na socku a zdravku, jako to je v případě ŽL.
Dělej, jak umíš, ale jít kvůli aplikaci s mizivým ziskem do s.r.o. je blbost.
Ano, OSVČ by připadalo v úvahu, ale bohužel v mém případě není možné (nejsem daňový rezident v ČR). Já si vážím rad, ale řešíme úplně něco jiného než bylo cílem mého tématu.
2. 7. 2016 17:08:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207638
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 7. 2016 17:17:35
Napsal Gurubana;1305541
Ano, OSVČ by připadalo v úvahu, ale bohužel v mém případě není možné (nejsem daňový rezident v ČR). Já si vážím rad, ale řešíme úplně něco jiného než bylo cílem mého tématu.
Pokud nejseš v ČR daňovej rezident, tak si založ obdobu ŽL tam, kde seš. Dělat s.r.o. kvůli aplikaci, kterou ještě ani nemáš, a o které tvrdíš, že bude vydělávat pár stovek měsíčně, to je fakt postavený na hlavu.
2. 7. 2016 17:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207637
Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 17:26:02
Napsal Registrace;1305543
Pokud nejseš v ČR daňovej rezident, tak si založ obdobu ŽL tam, kde seš. Dělat s.ro. kvůli aplikaci, kterou ještě ani nemáš, je fakt postavený na hlavu.
Ano, i tuto variantu jsem zvážil, ale bohužel se absolutně nevyznám v zákonech o podnikání v zemi, kde působím a znalost místního jazyka taky není vysoka, takže tohle je kompletně mimo hru. Plus pokud se přesunu do jiné země, tak to budu muset řešit opět. Založení s.r.o. by vyřešilo problém toho, kde žiji a pracuji, protože bych si vždy přidal zisk z dividendy z s.r.o. do svého osobního přiznání nebo bych to vyvedl skrze DPP na někoho ze své rodiny v ČR.
Jen pro info, pracuji jako kontraktor různě pro Evropě a používám angličtinu jako pracovní jazyk. Zaměstnavatel v dané zemi za mě vždy vyřeší byrokracii s daněním a zaměstnáním, ale samozřejmě, že s vlastním podnikáním mi nepomůže. :D
2. 7. 2016 17:26:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207636
A nechat to napsat na firmu/ŽL nějakýho kamaráda? Nebo někoho cizího za provizi?
2. 7. 2016 17:28:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207635
Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 17:43:53
Napsal vodička;1305546
A nechat to napsat na firmu/ŽL nějakýho kamaráda? Nebo někoho cizího za provizi?
To zní jako dobrý nápad, ale bohužel neznám nikoho komu bych mohl natolik důvěřovat a plus by to asi komplikovalo, že vše psal na danou osobu a v podstatě v hodně věcech jednal za ní, což asi není úplně v pohodě.
2. 7. 2016 17:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207634
cargopro
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 18:02:00
není lepší skvělou aplikaci nabídnout firmě, která na Play Store aplikace už poskytuje, samozřejmě za provizi. Navíc získáš zpětnou vazbu co a jak nedělat nebo dělat. Než se trápit do začátku s administrativou, tak spíš takto?
2. 7. 2016 18:02:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207633
Gurubana
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 18:03:55
Napsal cargopro;1305554
není lepší skvělou aplikaci nabídnout firmě, která na Play Store aplikace už poskytuje, samozřejmě za provizi. Navíc získáš zpětnou vazbu co a jak nedělat nebo dělat. Než se trápit do začátku s administrativou, tak spíš takto?
Nějaký tip na takovou firmu? Stejně, ale budu později řešit problém, jak získat zisk od té firmy.
2. 7. 2016 18:03:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207632
cargopro
verified
rating uzivatele
2. 7. 2016 18:07:01
Napsal Gurubana;1305555
Nějaký tip na takovou firmu? Stejně, ale budu později řešit problém, jak získat zisk od té firmy.
S firmou si pořešíš jen odměnu ve smlouvě. Na Play Store snad jsou kontakty na tyto vývojáře, kteří tam app poskytují ne?
2. 7. 2016 18:07:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-vykonavat-cinnost-pro-s-r-o-jako-jednatel-bez-odmeny/#reply1207631
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit