Zadejte hledaný výraz...

Jak v GA měřit vracející se zákazníky podle zdroje, ze kterého jsme je poprvé získali?

logistik
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 8. 2013 16:40:41
Mám na vás odborníky stručný dotaz, zaplatím za drahou bannerovou reklamu a získám od tama xxx zákazníků, lze v GA nějak jednoduše nebo i složitě měřit budoucí nákupy(např. přes mailing) těchto zákazníků? Jde zkrátka o to měřit efektivitu různých reklamních kampaní ve vztahu k tomu, zda se zákazníci vracejí.
Díky.
30. 8. 2013 16:40:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-v-ga-merit-vracejici-se-zakazniky-podle-zdroje-ze-ktereho-jsme-je-poprve-ziskali#reply939426
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
30. 8. 2013 18:38:12
V Google Analytics na to slouží dva možné přístupy, na které tě nasměruji:
1) pro budoucí nákupy zákazníka, který např. přišel poprvé přes bannerovou reklamu a po pár dnech přes e-mailing, slouží Cesty s více kanály.
https://support.google.com/analytics/answer/1191180?hl=cs
2) pro vyhodnocování návratu návštěvníků, kteří se jako zcela noví objevili po příchodu z bannerové reklamy, sloužit budou také Pokročilé segmenty, které nově umožní segmentaci návštěvníků napříč více návštěvami. Tím je možné vytvořit také kohorty - např. návštěvníky poprvé příšedší z banneru a po několika dnech se vracející na web (klidně i bez nákupu).
http://analytics.blogspot.cz/2013/07/re-imagining-segmentation-in-analytics.html
30. 8. 2013 18:38:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-v-ga-merit-vracejici-se-zakazniky-podle-zdroje-ze-ktereho-jsme-je-poprve-ziskali#reply939425
logistik
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 9. 2013 12:39:55
díky za radu, použil jsem první variantu a funguje báječně
1. 9. 2013 12:39:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-v-ga-merit-vracejici-se-zakazniky-podle-zdroje-ze-ktereho-jsme-je-poprve-ziskali#reply939424
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit