Zadejte hledaný výraz...

Jak uzavřít reklamaci, když zákazník do 30 dnů nedodal vadné zboží

Karel Konrad
verified
rating uzivatele
9. 2. 2020 16:02:25
Zdravím,
zákazník zadá přes webový formulář reklamaci. Dostane informaci - pošlete nám zboží k opravě. Začne běžet 30 denní lhůta. Zboží ovšem nepošle do 30 dnů. Zákazník neposkytne součinnost, nejsme tedy v žádném prodlení. Jak reklamaci pak uzavřít, nechceme to jen tak nechat být a ani nechceme ho dále vyzývat.
Oznámít nějaké uzavření reklamačního řízení pro nedodání zboží? Ať v případě zájmu o vyřešení běží vše znovu.
9. 2. 2020 16:02:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uzavrit-reklamaci-kdyz-zakaznik-do-30-dnu-nedodal-vadne-zbozi#reply1437312
lada1979
verified
rating uzivatele
9. 2. 2020 16:20:42
Lhůty běží pouze při poskytnutí součinnosti. Ted ti ale nikdo neporadí, jelikož neuvádíš texty komunikace a ani jaký způsob řešení si vybral zákazník, o jakou domnělou vadu se jedná. Pokud nemáš pochybení v tom, že zákazník žádal něco jiného než opravu, tak bych si tam interně poznačil "čeká se na dodání vadného..." a nechal to tak. Pokud chceš mít nějakou jistotu tak zákazníkovi pošli, že jelikož neposkytl součinnost tak jeho nárok se zamítá. A uplatňuje vadu do 6 měsíců od koupi?
9. 2. 2020 16:20:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uzavrit-reklamaci-kdyz-zakaznik-do-30-dnu-nedodal-vadne-zbozi#reply1437311
tola
verified
rating uzivatele
17. 2. 2020 14:56:55
Podle mě pokud nemam zboží,. tak reklamace nikdy nenastala, takže není co řešit. Mam hromadu reklamací u Alzy otevřených a nakonec sem to neposlal, ale vyhodil.
17. 2. 2020 14:56:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uzavrit-reklamaci-kdyz-zakaznik-do-30-dnu-nedodal-vadne-zbozi#reply1437310
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit