Zadejte hledaný výraz...

Jak uchopit marketing pro eshop

David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 1. 2019 10:04:29
Michal Mojzis: Takto to má majitel nyní. Zákazník mu přijde z PPC do kategorie nových pletiv, projde eshop a koupí pletivo bazarové. Na něm má majitel nulovou marži a vlivem PPC je v mínusu. To je ten problém, který chce vyřešit.
Jakou možnost řešení navrhujete vy?
16. 1. 2019 10:04:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop/strana/2#reply1383731
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2019 10:16:11
Majitel nepíše nic o tom, že by měl speciální kategorii s výprodejem.
Jinak i na výprodej se dá dát nějaká cena, aby byl prodej v plusu.
Já radím nedělat druhý eshop. Pokud prodávají za 0 nebo s prodělkem, jaký by měl ten druhý eshop smysl?
Pokud pevně trvají na 0 Kč zisku, pak by bylo nejlepší to nechat na stávajícím eshopu a naopak aktivně nabízet, třeba v košíku, že k výprodejovému pletivu nutně potřebují i kladivo (nové).
Napsal hampl.david;1506601
Michal Mojzis: Takto to má majitel nyní. Zákazník mu přijde z PPC do kategorie nových pletiv, projde eshop a koupí pletivo bazarové. Na něm má majitel nulovou marži a vlivem PPC je v mínusu. To je ten problém, který chce vyřešit.
Jakou možnost řešení navrhujete vy?
16. 1. 2019 10:16:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop/strana/2#reply1383730
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
16. 1. 2019 13:42:35
Též bych to nechal na starém shopu a kategorii dal někam, kam se na ni dostanou lidé když vyvinou určitou aktivitu. Takže určitě bych to nepropagoval někde nehoře, ale zvolil rozumné umístění na stránkách. Netvořil bych na to PPC (přeci z feedů např. pro produktovky tu kategorii můžete vyndat) a nechal bych to jen na organiku a srovnávače, kde se to bude chytat za slušné peníze + budoval publikum lidí, kteří vyloženě tyto akce vyhledává a později tam pustil např. úsporný remarketing, popř. mailing na úzkou skupinu. My si třeba děláme databázi lidí, kteří v minulosti podobné akce využili a jdou po takových věcech jak slepice po flusu a těm pak píšeme o takových výhodných nabídkách. Máme vyzkoušeno, že ten kdo chce nové kvalitní věci si toto nikdy nekoupí a ten kdo jde po výprodejích zase vždy půjde po výprodeji. Takže i když mailnem třeba 1% celé databáze, má to větší úspěch, než kdybychom to nějak silnou tlačili.
16. 1. 2019 13:42:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop/strana/2#reply1383729
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 1. 2019 13:44:35
Měl bych jedno extrémně levné a jednoduché řešení = neprodávat za nákup
I partiové zboží má svou cenu a není nutné ho prodávat za nákup, pokud ovšem je dostatečná mařze na 1. jakostním zboží. V případě nákupu za 100 kč, prodeje 1. jakosti za 105 kč není moc prostoru pro slevu na 2. jakost...ale to už je zase jiné téma...
16. 1. 2019 13:44:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop/strana/2#reply1383728
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 1. 2019 18:19:36
Jít z rozjetého e-shopu a domeny na nový eshop a novou doménu se stejným zbožím je hloupost. Musí se rozpočítat kolik je průměrná marže a ppc cena konverze nesmí být vyšší, spíše by měla být poloviční. Dá se to podchytit trochu vylučujícími slovy aby nenakupovali vyloženě ty co jdou po ceně. Jestli chcete tak já se Vám kouknu na PPC kampaně. Spravuju si to sám www.obchod-kufry.cz
16. 1. 2019 18:19:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop/strana/2#reply1383727
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit