Zadejte hledaný výraz...

Jak uchopit marketing pro eshop

Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 1. 2019 08:11:22
Zdravím,
nevím si rady, jak co nejlépe uchytit náš druhý shop. Popíši situaci.
Máme eshop na prodej pletiv a stává se nám, že velmi často prodáváme poškrábané pletivo, zbytky pletiva atd. za nějakou slevu a akční nabídku. Chtěli jsme to nějak přenést z eshopu jinam, protože samozřejmě to prodáváme za nákupní cenu, někdy i mírně pod cenou a nechceme, aby draze přivedený zákazník z PPC zakoupil použité zboží, ale nové. Proto jsme vymysleli trefnou doménu ve formátu vyprodejxxx.cz, kam budeme tyto nabídky dávat. Ovšem jak to nyní uchopit? FB stránku máme, ale není moc aktivní, PPC nechceme kvůli 0 marži. Vzhledem k tomu, že je to zboží, které zákazník kupuje jednou za 15 let, emailové kontakty mi také nepřijdou efektivní... Děkuji za případné nápady.
Tomáš
16. 1. 2019 08:11:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383746
Michal Mrňa
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 1. 2019 08:28:47
Popravdě ty zbytky bych prodával na stejném eshopu jako položku. Pokud máte pletivo po metrech za 100,- tak bych udělal jednotlivé položky jako "pletivo 8m" za cenu 750,- .
Děláme to tak s kabelama.
Popřípadě si říci, že to budete prodávat po násobcích 5m aby jste měl vždy stejné zbytky, 5,10,15m (nevím jaké jsou balení).
Navíc na novém eshopu by jste měl mít i ostatní doplňky protože je sice fajn, že ušetřím na pletivu, ale ostatní doplňky bude muset koupit jinde. Tím pádem se z toho stane zase plnohodnotný eshop.
Tak to vidím já, nikomu svůj názor nevnucuji :-)
16. 1. 2019 08:28:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383745
Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 1. 2019 08:31:58
Napsal Slater;1506578
Popravdě ty zbytky bych prodával na stejném eshopu jako položku. Pokud máte pletivo po metrech za 100,- tak bych udělal jednotlivé položky jako "pletivo 8m" za cenu 750,- .
Děláme to tak s kabelama.
Popřípadě si říci, že to budete prodávat po násobcích 5m aby jste měl vždy stejné zbytky, 5,10,15m (nevím jaké jsou balení).
Navíc na novém eshopu by jste měl mít i ostatní doplňky protože je sice fajn, že ušetřím na pletivu, ale ostatní doplňky bude muset koupit jinde. Tím pádem se z toho stane zase plnohodnotný eshop.
Tak to vidím já, nikomu svůj názor nevnucuji :-)
Děkuji za názor :-)
16. 1. 2019 08:31:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383744
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 1. 2019 08:33:55
Dynamický pricing - nastavte jiné ceny pro toho, kdo přijde skrz PPC. Nebo mu ho rovnou skryjte. Nová doména je dle mého blbost.
16. 1. 2019 08:33:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383743
Daniel H.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 1. 2019 08:41:54
David: Jak se osetruje situace, ze si to pri ceste domu najde na telefonu skrz PPC a vecer jde nakoupit z NTB jako direct? Dekuji za radu.
16. 1. 2019 08:41:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383742
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 1. 2019 08:43:55
Daniel H.: Nijak, tato rizika existují.
16. 1. 2019 08:43:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383741
Tomáš
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 1. 2019 08:45:46
Dynamic pricing slyším poprvé, ale děkuji za další tip, budu když tak řešit s PPC správcem :-)
16. 1. 2019 08:45:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383740
Daniel H.
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
16. 1. 2019 08:51:41
David: A je to v poradku z pohledu legislativy, ze v jeden moment zobrazuji XY ruznych cen?
16. 1. 2019 08:51:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383739
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2019 08:54:21
U eshopů se pro tento "výprodej" vytvoří samostatná kategorie (Výprodej, bazar atd..). Naopak mi to přijde celkem pohoda, že si k tomu můžete ještě přikoupit další věci, které můžete potřebovat. Do PPC pak tyto výprodeje nemusíte posílat, ne?
Dynamický pricing se zaměřením na dvojí ceny mi nepřijde až tak dobrý. Vychováte si uživatele, kteří budou klikat přes ppc, aby se dostali na lepší ceny. Trochu krkolomná cesta při návštěvě eshopu. Ten, kdo to ví, že to eshop dělá, bude toho využívat (nejprve na heureku pro lepší cenu a pak i s platbou za proklik do eshopu). Případně o vás budou psát, že je podvádíte (recenze apod.), protože máte dvojí ceny. I když to myslíte dobře, výsledný efekt je z psychologického hlediska nic moc. U některých eshopů se dvojí cenou řeší obsazení prvních míst v PPC a tou vyšší cenou se pak alespoň trochu zahojí..:-)
Napsal hampl.david;1506580
Dynamický pricing - nastavte jiné ceny pro toho, kdo přijde skrz PPC. Nebo mu ho rovnou skryjte. Nová doména je dle mého blbost.
16. 1. 2019 08:54:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383738
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 1. 2019 08:55:56
Daniel H.: Konkrétnímu zákazníkovi se v daný okamžik zobrazuje jenom jedna jediná, pro něho určená cena. Legislativě to nijak neodporuje. Stejné, jako se mohou jiné ceny zobrazovat registrovaným zákazníkům, lidem s aplikovaným slevovým kuponem...
Michal Mojzis: Tahle konkrétní situace je přesně opačná. Naopak vychovává zákazníky k tomu, aby za lepší cenou šli přímo. Navíc mu jde o to, aby si zákazníka nepřivedl do sekce "nová pletiva" a on mu místo toho nenakoupil to stejné ve "výprodeji".
Já jsem navrhl řešení. Ať si ho každý přebere po svém. Je to metoda, která se používá, používala a používat bude. Má své klady, má své zápory. Je na každém, zda se rozhodne jít nebo nejít touto cestou.
16. 1. 2019 08:55:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383737
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2019 09:07:54
Ale oni tímto nejdou za lepší cenou přímo. Musí tam jít přes nějaký PPC systém. Takže prodá za méně peněz a ještě zaplatí za proklik. Pokud by to bylo opačně, tedy vyšší ceny v PPC a na eshopu levnější, pak to má trochu lepší logiku. Ale samozřejmě je to v případě srovnávačů cen nerealizovatelné.
Osobně bych do PPC nezahrnoval položky, které jsou ve výprodeji. A pokud si někdo koupí něco z výprodeje? Tak alespoň se toho zbaví..:-)
Napsal hampl.david;1506589
Michal Mojzis: Tahle konkrétní situace je přesně opačná. Naopak vychovává zákazníky k tomu, aby za lepší cenou šli přímo. Navíc mu jde o to, aby si zákazníka nepřivedl do sekce "nová pletiva" a on mu místo toho nenakoupil to stejné ve "výprodeji."
16. 1. 2019 09:07:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383736
Klient prodávající látku: Odřezky nabízí ke koupi jako přídavek k řádné objednávce.
16. 1. 2019 09:10:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383735
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
16. 1. 2019 09:12:28
Michal Mojžíš: Přesedni si, přečti si znovu celé vlákno a pochopíš. Řešíme tu TENTO konkrétní případ, ne dynamic pricing obecně.
16. 1. 2019 09:12:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383734
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 1. 2019 09:58:07
Napsal hampl.david;1506580
Dynamický pricing - nastavte jiné ceny pro toho, kdo přijde skrz PPC. Nebo mu ho rovnou skryjte. Nová doména je dle mého blbost.
To je nelegalne. Neviem ako CR ale EU by s tym mala slusny problem.
16. 1. 2019 09:58:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383733
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 1. 2019 10:00:32
Já vím o čem je řeč. Není potřeba plýtvat řádky a uchylovat se do jízlivých poznámek.
Psal jste, aby pán třeba zkusil metodu dvojích cen. Já odepsal, že dle mého to není dobré.
Také jsem psal, že by možná bylo dobré vytvořit na tento výprodej speciální kategorii a zde to nabízet na stávajícím eshopu.
Naopak bych v tom viděl výhodu možnosti přikoupení si i jiných produktů.
Než-li na to vytvářet jiný eshop.
Napsal hampl.david;1506594
Michal Mojžíš: Přesedni si, přečti si znovu celé vlákno a pochopíš. Řešíme tu TENTO konkrétní případ, ne dynamic pricing obecně.
16. 1. 2019 10:00:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-uchopit-marketing-pro-eshop#reply1383732
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit