Zadejte hledaný výraz...

Jak správně vyřizovat reklamace?

aramis1
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 3. 2018 17:52:48
Zdravím,
pokud jde o elektroniku, např. Pc od HP a zákazník reklamuje. Je plně v kompetenci prodejce vyřídit reklamaci - uznat/zamítnout reklamaci? Nebo je nutná spolupráce s nějakým autorizovaným servisem?
Rád bych to dělal košér...
6. 3. 2018 17:52:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-spravne-vyrizovat-reklamace/#reply1333563
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
6. 3. 2018 18:13:27
1. Nevím, proč bys to měl dělat. Nejlépe je vyjednat reklamaci přímo mezi zákazníkem a servisem HP (např.). Ten si věc vyzvedne, opraví nebo ne, a doručí zpět zákazníkovi. Pokud věc neopraví, dá vědět zákazníkovi, že si má u tebe vyzvednout peníze, které ti následně HP/dodavatel opět proplatí (v nákupce).
2. Samozřejmě, že můžeš reklamaci uznat (aniž bys věděl, co s tím je, a opravit i na vlastní náklady) nebo zamítnout (s rizikem, že zákazník bude postupovat podle možností, které mu dávají současné zákony). Pokud ale do zboží nevidíš a nerozumíš problému, zamítnutí reklamace rozhodně "košér" není, je to prasárna, která se ti mnohokrát vrátí.
6. 3. 2018 18:13:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-spravne-vyrizovat-reklamace/#reply1333562
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit