Zadejte hledaný výraz...

Jak správně odhadnout klientovi náklady na SEO?

Pepa Ovocák
verified
rating uzivatele
8. 4. 2012 23:34:35
No já bych prostě udělal zkušební poptávku po odkazech a dle nabídky trhu "určil" ideální cenu. Pokud nemáš óbr-obrovské portfolio tak ty odkazy musíš koupit tzn. neurčuješ cenu.
Pokud bych potřeboval dostat hodně konkureční slovo do top3 tak nebudu řešit cenu odkazů ale spíš brát skoro všechno co mi přijde pod ruku (po odfiltrování linkfarem). Na takový slovo musíš nakoupit odkazy v ceně desítek tisíc (cena celkem za delší období) a sehnat takové množství odkazů je podle mě hodně moc složitý - musíš to přebít cenou (asi bych nabízel 500 Kč - 1000 Kč za "kvalitní" odkaz kterej nevim kde se shání).
Pokud bych měl někomu nacenit linkbuilding na hypotéky, tak mu řeknu že začnem na 20 - 50 kkč a za pár měsíců uvidíme co to udělalo a jak budeme pokračovat dál. A stejně bych měl problém ten budget utratit - nesehnal bych tolik prostoru k linkbuildingu, část by se musela využít na pr články na velkých portálech...
btw: Za kolik nakupuješ odkazy? Já si třeba řekl že utratim 10 kkč pro několik webů a pak jsem horko težko utratil 2 tisíce, prostě jsem nesehnal kvalitní prostor. Vim, dost jsem to flákal, ale kdybych chtěl víc tak musim mít na 120% přínosnej web a tlačit se do hodně vysokejch sfér (oslovovat novináře apod.) což bude u hypoték dost těžký - to de líp na míň konkureční témata kde máš ještě co nabídnout, jenže tam to zas nepotřebuješ protože si pro seo vystačíš s nákupem pár odkazů na mfáčkách...
8. 4. 2012 23:34:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-spravne-odhadnout-klientovi-naklady-na-seo/strana/2#reply752289
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit