Zadejte hledaný výraz...

Jak snizit okamzite opusteni stranek?

To nevím, jestli něco zjistíme. Taky nikde nevidím odkaz na ty stránky, to je tajné? :-) UX stránka věci by taky mohla rozhodovat :-)
20. 2. 2017 22:37:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261251
Radka.S
verified
rating uzivatele
20. 2. 2017 22:48:33
Nahled vstupni stranky produktu je v diskuzi takze nejakou hrubou predstavu o vzhledu si lze udelat. Zrejme ani UX nebude hlavni problem.
20. 2. 2017 22:48:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261250
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
20. 2. 2017 23:02:44
Možná ty baby jsou jen moc oblečené :-) Teď vážně. Nám za poslední 3 roky stoupla na Heurece míra opuštění o 20% ... z 55 na 65 zhruba a považuji to za normál. Asi by to mohlo být trochu lepší, kdybychom nepoužívali vyskakovací okno s dárkovým poukazem, ale asi ne o moc.
20. 2. 2017 23:02:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261249
Napsal Radka.S;1365420
Nahled vstupni stranky produktu je v diskuzi takze nejakou hrubou predstavu o vzhledu si lze udelat. Zrejme ani UX nebude hlavni problem.
Z toho screenu opravdu o UX nezjistím absolutně nic :-) Je mi záhadou proč je odkaz tajný :-O
20. 2. 2017 23:23:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261248
Eastwood
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 04:02:32
Na Pradlotrendy mate uplne stejne popisky jako deset dalsich prodejcu. Mate uplne stejne fotky, jako deset dalsich prodejcu. Mate stejny kod produktu, jako deset dalsich prodejcu. Mate cenu o 200 vic, nez deset dalsich prodejcu.
Nemuze to bejt tim?
Proste zakaznik porovnava. A sotva vleze na vase stranky, hned vidi ze produkt je stejnej, ale uplne stejnej jako jinde, jen drazsi... tak da zpet a jde jinam.
21. 2. 2017 04:02:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261247
Radka.S
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 06:24:40
Stejne fotky a stejne popisky nemusi predstavovat duvod k okamzitemu opusteni stranky. Na seo to samozrejme pozitivni vliv nema, ale hlavni duvod k opusteni to asi nebude.
21. 2. 2017 06:24:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261246
Napsal Radka.S;1365454
Stejne fotky a stejne popisky nemusi predstavovat duvod k okamzitemu opusteni stranky. Na seo to samozrejme pozitivni vliv nema, ale hlavni duvod k opusteni to asi nebude.
My se vám tu snažíme pomoct, ale vy stále na každou možnost odpovídáte "ale hlavni duvod k opusteni to asi nebude". Už mi to přijde spíše jako trolling.
21. 2. 2017 08:00:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261245
Eastwood
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 08:42:28
Proč zákazníci opouštějí web nevíte, ale že to nejsou právě ty stejný popisky a fotky, to naopak víte? Ne, já si myslím, že to je právě jeden z hlavních důvodů opouštění webu.
Jen se snažím naznačit, že to je jenom průměrná nabídka. Nezajímavá, ničím nevybočuje, není tam nic navíc, proč by měl zákazník nejen nakoupit, ale není tam nic, proč by měl na stránce zůstat. Zákazník totiž nenašel nic, co by neviděl už předtím na jiným webu. Že tam jsou jiný barvičky v záhlaví? Že je jinak poskládaný menu? Nezajímá ho to.
Zákazník si na porovnávači najde produkt co hledá a proklikává obchody - klikne a vidí stále to samý, jako na X webech předtím a tak jde zase pryč. Je to logický u tohoto sortimentu, takto pasivně nabízenýho.
Já se někdy chovám stejně. Vybíral jsem kuchyňskej robot Kenwood. Na Alze, za 9.900,- A potom jsem ho zkusil najít na porovnávači zboží. Na Heuréce byl v rozmezí od 8.800 do 16.000. Tak jsem klikal postupně na obchody, jestli se fakt jedná o ten samej produkt. Jednalo. A stejně jsem ho pak na Alze koupil, kvůli přidaný hodnotě, kterou nikdo levnější nenabízel. A všichni ostatní prodejci pak mohli ve svých statistikách zjišťovat, proč jsem k nim na web přišel a po 2 sekundách odcházel pryč. Ti levnější mě nezaujali, zato u Alzy ještě nemám negativní zušenost, takže jsem dal raději na pocit (to je ta "pseudo" přidaná hodnota pro mě), že případná reklamace proběhne OK, než u nějakýho noname eshopu o tisícovku levnějšího.
Vaše nabídka na netu je stejná jako u jinejch eshopů. To bych právě změnil. Musíte si uvědomit, že u vás si totiž zákazník produkt nevybral. On ho našel už jinde. Vás na porovnávači zboží používá jen a pouze pro srovnávání. A pokud v tom srovnávání nevyčníváte a je vás mraky stejných nabídek, zůstane zákazník nejčastěji tam, kde produkt našel jako první.
21. 2. 2017 08:42:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261244
lrs
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 09:15:08
Ja bych odesel take. Rusi me zvetsovani fotek, rusi me vyjizdeci popisky ktere se objevi pri rolovani dolu, nelibi se mi otresne logo nahore. Pusobi to na me moc amatersky a nemam k takovemu shopu duveru. (Prohlizeno na mobilu). A uz vubec nechapu, proc kdyz nekdo zada o radu, neni schopen uvest adresu eshopu, takhle je to vesteni z kristalove koule. Ale to je Vase vec samozrejme.
21. 2. 2017 09:15:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261243
Radka.S
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 10:19:47
Proc jsme nechteli zverejnovat url adresu eshopu? Odpoved je jednoducha, protoze jsme cekali, ze by nastalo, co nyni, kdyz si nekdo dal tu praci a ma ten cas k tomu, aby web nasel a zverejnil ho zde - dnes mame jiz nekolik objednavek z direct pristupu se smyslenymi adresami - odkud budou asi pochazet? :( Je to smutne, ze se zde lide takto chovaji...
Samozrejme, ze kdyby nekdo chtel url, tak bychom do soukrome zpravy poslali, ale ne takto verejne, bohuzel se to tady moc nevyplaci.
Otazka byla celkem jasna. A pokud s necim nesouhlasime, tak to tady jednoduse napiseme, co je na tom divneho? Otazka je, proc je vysoka mira opusteni z porovnavacu zbozi? Kdyz zde nekdo tvrdi, ze je to nulovou pridanou hodnotou, stejnymi popisky atd, tak co na to rict... Mame i dalsi eshopy, a grafika je cca stejna, jako i uzivatelske prostredi a mira opusteni tam tak vysoka neni. Stejne tak nemame ani tak vysokou miru opusteni z jinych kanalu. Samozrejme, ze idealka je jina, ale jedna vec je teorie a druha praxe. Chceme-li se zamerit predevsim na kanal porovnavacu zbozi, tak chceme co nejvetsi naparovanost - a kdyz budeme originalni, tak bude parovani samozrejme mnohem obtiznejsi, v nejakych pripadech nemozne - takova je realita, bohuzel. Dalsi vec, kdyz si nekdo da tu praci eshop vyhledat, bylo by dobre aspon nemlzit - jake produkty jsou drazsi o 200 Kc? Naopak produkty jsou nabizeny za nejnizsi cenu.
Ano, nabidka je stejna, jako x eshopu, avsak myslite si, ze kdyz do nabidky zaradime dalsi produkty, ktere treba nebudou dohledatelne pres porovnavace zbozi, ale v eshopu budou, ze si jich navstevnik vsimne, kdyz ze vstupni stranky odejde? Asi tezko, o tomto se da bavit, pokud navstevnik alespon zavita na jednu, dalsi dve stranky, nikoliv, pokud hned odejde.
Diky vsem za nazory. Nektere meli pridanou hodnotu, jine byly pouze teoretickymi kecami :)
Presto vsechno vsak, kdyby se zde nasel nejaky odbornik, ktery dane veci opravdu rozumi a chtel by nam pomoci, uvitame to.
21. 2. 2017 10:19:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261242
Když jsem to včera hledal, tak mi zrovna ten produkt, co je zde na obrázku vyjel na několika eshopech kolem 850 korun např. https://www.off-outletfashion.cz/obleceni-3/damsky-overal-figl-m397-mocca-m/
21. 2. 2017 10:28:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261241
Radka.S
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 10:31:25
OK, tak to beru zpet, dekuji. Pres zbozi nebo heureku jsi to ale urcite nehledal?
21. 2. 2017 10:31:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261240
Napsal Radka.S;1365535
OK, tak to beru zpet, dekuji. Pres zbozi nebo heureku jsi to ale urcite nehledal?
To je pravda, hledal jsem jednoduše jméno produktu v google. K věci, pokud se v tom opravdu chcete vrtat, tak bych doporučil nasadit na web na chvíli sledování pohybu uživatelů např. https://www.hotjar.com/ (myslím, že to umí i třeba https://www.smartsupp.com/cs/), díky tomu zjistíte co se dělo před tím, než stránku opustili.
21. 2. 2017 10:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261239
Radka.S
verified
rating uzivatele
21. 2. 2017 10:39:35
Smartsupp mame nasazeny - jenze tam neni co vyhodnocovat v techto konkretnich pripadech - proste tam v podstate zadny pohyb neni - je to cisty proklik, nic vic, snad jedine vyklikavani konkurenci (nechci nikoho podezrivat), ale nic jineho me uz nenapada - jsou to ale prokliky z ruznych mist CR, alespon podle GA.
21. 2. 2017 10:39:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261238
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 2. 2017 10:40:20
Hele, ale proč to tak strašně řešíte? Vám se zdá 50 procent opravdu takový průšvih? Kam byste to jako chtěla dostat? A to kvůli tomu abyste to snížila o 10% budete teď najednou přepisovat texty, přefocovat obrázky atd? Je to skutečně nezbytné a nedalo by se nejprve zapracovat na něčem, co přinese větší prospěch? A proč řešíte bounce rate zrovna u Heureky, která se u většiny eshopů podílí na tržbách jen minimálně a na čistých ziscích téměř vůbec?
21. 2. 2017 10:40:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-snizit-okamzite-opusteni-stranek/strana/2#reply1261237
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit