Zadejte hledaný výraz...

Jak se řeší taková reklamace?

AB
verified
rating uzivatele
(178 hodnocení)
24. 4. 2015 14:14:17
Dobrý den,
nedávno jsem u jednoho nejmenovaného eshopu reklamoval "věc" za cca 900,-Kč. Vše proběhlo v pořádku. Napsali mi, že mi "věc" odeslali zpět opravenou.
Přišla ale úplně jiná "věc" v hodnotě necelých 8000 ,- Kč. Byli k ní ale přidělené doklady od té mé reklamované "věci" za 800 ,-Kč.
Mám to znovu zasílat za mé peníze nebo dle nějakého zákona to můžu zaslat zpět na dobírku?
24. 4. 2015 14:14:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108852
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 4. 2015 14:29:59
Eshop balík na dobírku nikdy nepřijme.
24. 4. 2015 14:29:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108851
AB
verified
rating uzivatele
(178 hodnocení)
24. 4. 2015 14:37:37
Napsal Souki;1189546
Eshop balík na dobírku nikdy nepřijme.
Ani, když je to jejich chyba?
24. 4. 2015 14:37:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108850
No v případě že jste reklamoval Nokiu 3110 a přišel Vám iphone jen dobře...V případě že jste reklamoval botasky a přišla Vám kabelka od Luise taky dobře...ale určitě bych na eshop napsala, možná tuto zásilku bude někdo postrádat...Je to přeci je rozdíl několika tisíc. myslím že eshop rád v tomto případě poštovné uhradí.
24. 4. 2015 14:44:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108849
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
24. 4. 2015 14:49:58
Napsal czkevin10;1189539
Mám to znovu zasílat za mé peníze nebo dle nějakého zákona to můžu zaslat zpět na dobírku?
Podlě mě to zasílat nemusíš, jelikož dle nového Obč. zákoníku když ti přijde neobjednané zboží, nemusíš ho vracet (ochrana před tzv. šmejdy). Ale tohle je samozřejmě trochu jiná situace, napsal bych jim mail, ať ti doručí správné zboží a tohle je u tebe k vyzvednutí. Jejich chyba tak ať si to pořeší.
24. 4. 2015 14:49:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108848
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 4. 2015 15:26:16
Napsal czkevin10;1189549
Ani, když je to jejich chyba?
Nejde o to, že by nevrátili peníze. Ale zkrátka je procesně nemožné přijímat dobírky. Standardně se přijme balík a pak prostě pošlou peníze na účet.
24. 4. 2015 15:26:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108847
Lerak89
verified
rating uzivatele
24. 4. 2015 15:59:56
Eshop pošle správný balík rovnou s odvozem toho špatného. Takhle to semnou řešila Ts Bohemia když něco spletli. Myslím že každý dopravce tohle nabízí.
24. 4. 2015 15:59:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108846
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
25. 4. 2015 15:40:36
Jsem docela zvědavý, co to bylo za věci :-)
Jinak prostě napiš na eshop a dohodni se s nima, jak to chtějí zaslat. My ti tu moc neporadíme.
25. 4. 2015 15:40:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-resi-takova-reklamace/#reply1108845
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit