Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak se projeví obsahově a kvalitativně Zbozi.cz s novou cenou 1Kč za proklik od 1.10. a jak to cítíte vy?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 10. 2014 11:03:45
Napsal Roman Škorňák;1128479
Tak jsem nějak dnes díky zlomenému kotníku zjistil opožděně, že se změnili podmínky na zbozi.cz a že celoplošně zvedli ceny na 1Kč bez DPH za proklik.
Osobně si myslím, že to může hezky otevírat dveře konkurenci v oboru srovnávačů cen. Bylo by to sice náročné na marketing, ale když mohla nová a neznámá Heuréka porazit zavedené Zboží, tak pokud by se objevil někdo nový a zajímavý (a měl podporu prodejců) tak by je mohl třeba porazit oba :-)
Pořád by se daly vymyslet služby a funkce, které zatím ani jeden ze systémů nenabízí.
2. 10. 2014 11:03:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058540
Napsal Kovboj;1128736
Osobně si myslím, že to může hezky otevírat dveře konkurenci v oboru srovnávačů cen. Bylo by to sice náročné na marketing, ale když mohla nová a neznámá Heuréka porazit zavedené Zboží, tak pokud by se objevil někdo nový a zajímavý (a měl podporu prodejců) tak by je mohl třeba porazit oba :-)
Pořád by se daly vymyslet služby a funkce, které zatím ani jeden ze systémů nenabízí.
Nic, co by bylo pro eshopy prospesne se uz vymyslet neda (skoro). Naopak se da jeste vymyslet hodne z toho, co postavi eshopy jeste vice do role anonymniho dodavatele informaci a zbozi zakaznikum vyhledavacu.
2. 10. 2014 11:21:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058539
Jakub
verified
rating uzivatele
(101 hodnocení)
2. 10. 2014 12:01:14
Napsal Radek O.;1128581
Ono lidem je to jedno zda to na zbozi najdou nebo ne. Proste kdyz ten produkt ma tak malou marzi, ze neni mozno je mit na porovnavacich, tak holt tam nebudou a lidi co o zbozi maji zajem pujdou na seznam ci google a najdou si to pres fulltext a nakoupi. Porovnavac neni dle meho misto, kde lide hledaji inspiraci co si jit koupit a co je noveho na trhu, ale jdou tam s konkretni myslenkou co hledaji a hledaji kde to koupit. A kdyz na porovnavaci nenajdou kde to koupit, pujdou hledat jinam.
Podle mě je i porovnávač skvělou inspirací... Stačí pár parametrů do kolika to chci, případně značka, sezóna a nechám vyfiltrovat. Nikdy jsem si např. nekupoval boty, o kterých bych předem věděl, jak budou vypadat :-)
2. 10. 2014 12:01:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058538
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 10. 2014 12:18:01
Napsal Radek O.;1128742
Nic, co by bylo pro eshopy prospesne se uz vymyslet neda (skoro).
Ale notak :-) To se tvrdilo už na začátku minulého století že nemá cenu nic vymýšlet, protože vše už bylo vymyšleno... Vždy je nějaká možnost jak myšlenky posunout dál.
Ale jak píšu, tady by byl hlavní věcí marketing - když je dobrý tak dokáže jako revoluční novinku prosadit i sebevětší blbost.
2. 10. 2014 12:18:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058537
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 10. 2014 14:04:16
Napsal Radek O.;1128742
Nic, co by bylo pro eshopy prospesne se uz vymyslet neda (skoro). Naopak se da jeste vymyslet hodne z toho, co postavi eshopy jeste vice do role anonymniho dodavatele informaci a zbozi zakaznikum vyhledavacu.
Ono proč by neměl být anonymní obchod, který vedle elektroniky prodává parfémy a třeba i penumatiky. Odpovídat na dotazy nestíhají o zboží nic nevědí, prostě jen na pásu sypou krabice do dodávek. Takovéhle eshopy udávají směr a těm je jedno zda jsou nebo nejsou anonymní, hlavně že se na pásu valí co nejvíc krabiček.
2. 10. 2014 14:04:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058536
Myslite?
2. 10. 2014 14:51:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058535
pan Mergado
verified
rating uzivatele
2. 10. 2014 19:51:18
Hezký večer vespolek. Já svůj názor sepsal dnes ráno tady: http://www.mergado.cz/zbozi-cz-nove-hrozba
A zkusím ještě navázat na myšlenky, co mne tu zaujaly:
Pak se stane to, že zanikne konkurenční prostředí a zůstane tu jen pár silných vyvolených hráčů co již mají trh dostatečně rozebraný a těm to určitě pomůže, vytratí se další konkurence
Není to nutné. Vidím různé trhy. A velké e-shopy připomínají hypermarkety - obsluhují mnoho segmentů, na standardní úrovni. V případě malých e-shopů záleží, jak dobří jsou. Pokud se zaměřují na užší segment, rozumí mu lépe, než ten velký supermarket. Udrží se i do budoucna a může růst. Ale musí být šikovní.
Osobně si myslím, že to může hezky otevírat dveře konkurenci v oboru srovnávačů cen.
Zatím se to nepotvrdilo. Tedy jsou tu šikovné služby, např. Direto.cz, Hledejceny.cz, Srovnáme.cz, ale velké dělají velkými jednak velice šikovný pracovní tým, jednak silný vlastník v zádech (hlavně Seznam v případě Zboží.cz). Tohle menší zbožáky k dispozici nemají, takže v dohledné době to na změnu nevypadá. Leda, že by nějaký nový subjekt z venčí zainvestoval větší obnos a současně měl šťastnou ruku na špičkový tým...
Suma sumárum bych s hodnocením počkal, až budeme mít první výsledky. Mohou překvapit jak negativně, tak v dobrém :)
2. 10. 2014 19:51:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058534
trx2010
verified
rating uzivatele
2. 10. 2014 21:20:32
Naprostý souhlas!
Napsal SEmilk;1128609
Osobně si myslím, že na ty kaziče cen to nebude mít vliv žádný. Znám shopy, které prodávají luxusní kosmetiku v ceně 500+ se ziskem 10-15 Kč na kuse a z toho ještě zvládají platit zbozi a heureku. Můj názor, že tato hovada přežijí všechno, parazitovi stačí i koruna zisku.
2. 10. 2014 21:20:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058533
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 10. 2014 12:17:22
Napsal Radek O.;1128805
Myslite?
Určitě. Třeba mall mi odpovídají jednou za X dní, když potřebujete vyřešit 3 dotazy na sebe navazující, tak je týden v trapu. Na infolince alza Vám poradí maximálně do úrovně popisku atd.. To tam ti lidé vůbec nemusí být.. To je ale logické pokud se Váš obchod změní na velkou přeposílárnu zboží. Prostě jako jeden člověk nedokážete řešit dotazy na dezén a složení pneumatiky / vhodnost a stejně kvalitně odpovídat na dotazy ohledně zrcadlovky / účetnictví.
Je to asi jako, kdyby jste vy k parfémům přidali pneumatiky, tablety, krmivo pro psy. To prostě nejde pokrýt jedním člověkem na profesionální úrovni. Odeslat to ale samozřemě lze.. Takže ten obchod jako takový se mění jenom na pás s balíčkama a to je úplně jedno u koho na pásu to pojede -> tomu odpovídá to anonymizování...
3. 10. 2014 12:17:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058532
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
8. 10. 2014 03:44:59
Ahoj, technický dotaz.
pokud někdo nechce platit 1 Kč za klik celý rok, je možné (jak) zobrazování nějak vypínat/zapínat aniž by musel upravovat feed?
8. 10. 2014 03:44:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058531
pan Mergado
verified
rating uzivatele
8. 10. 2014 08:24:09
Přímo v administraci Zboží.cz na to klikátko není. Tedy buďto má nastavení ne/exportovat do XML Váš e-shopu, případně lze skrývat položky u mne v Mergadu - buďto každou položku zvlášť (nedoporučuji), nebo vytvoříte výběr, např. dle ceny, kategorie, výrobce... a vytvoříte k němu pravidlo Skrýt. A je to.
8. 10. 2014 08:24:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058530
Radka
verified
rating uzivatele
21. 10. 2014 21:21:31
Napsal Lucyka;1130168
Ahoj, technický dotaz.
pokud někdo nechce platit 1 Kč za klik celý rok, je možné (jak) zobrazování nějak vypínat/zapínat aniž by musel upravovat feed?
Tak to by mělo stačit nedobít kredit. Také neplatíme zbozi.cz celoročně.
21. 10. 2014 21:21:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058529
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 10. 2014 22:41:06
Dle mého názoru je to úplně jedno. Zdražení reklamy mi vyrovná úbytek konkurentů, takže žádný problém. Ani u korunových položek to není žádný problém, stačí nastavit cenu dopravy a vůbec celé podmínky tak, aby byl obchod rentabilní. Pokud se Vám něco nelíbí, tak proč neprovedete takové změny, které Vám zvýší průměrnou objednávku z pětistovky na tisícovku, nebo na patnáct set a pod.
Veškerý problém je v mentalitě obchodníků: ceny tlačí co nejvíce dolů a reklamu vyhánějí co nejvíce nahoru. Zamysleme se nad tím, stanovme rovné podmínky pro nás i zákazníky a pak budeme všichni spokojení a ani Seznam z nás nevytáhne více, než mu dovolíme.
21. 10. 2014 22:41:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058528
dave67
verified
rating uzivatele
22. 10. 2014 11:49:15
Na zbozi se u nas nic nezmenilo, ale fulltext se drasticky propadl. O to horsi je, ze na nem nebudou pristi rok nic menit. Radeji se vrhnou na horoskopy:)) Pritom full google zustava na stejnym...
22. 10. 2014 11:49:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058527
Radka
verified
rating uzivatele
22. 10. 2014 12:12:33
Napsal dave67;1134203
Na zbozi se u nas nic nezmenilo, ale fulltext se drasticky propadl. O to horsi je, ze na nem nebudou pristi rok nic menit. Radeji se vrhnou na horoskopy:)) Pritom full google zustava na stejnym...
beraniste: Od "kaziče" cen to zní divně:))
Jakože přirozené vyhledávání? Já to mám přesně naopak, návštěvnost ze seznamu mi vzrostla a na zboží se budu muset vyprdnout. Nevím jestli je to "úbytkem" konkurence :), ale polepšili jsme si v průměrném pořadí z 5.-6. místa na 1.-2. pozici, snížilo se CTR o 1,5 %. Nastavili jsme měsíční limit a proklikáno bylo za týden. Hodnota konverze mínus 60 %. Štve mě, že se ta kampaň tam nedá ladit. Nebo mi to možná uniká.
22. 10. 2014 12:12:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-projevi-obsahove-a-kvalitativne-zbozi-cz-s-novou-cenou-1kc-za-proklik-od-1-10-a-jak-to-citite-vy/strana/2/#reply1058526
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit