Zadejte hledaný výraz...

Jak se jako designer dostat do povědomí klientů?

Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 12. 2015 19:48:46
Budem stručný, ako jednotlivec nemáte šancu preraziť. Buď sa zamestnajte alebo vytvorte agentúru. Iná cesta neexistuje a v budúcnosti to bude len ťažšie.
Takže som vás nepotešil.
15. 12. 2015 19:48:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159304
David Morcinek
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
15. 12. 2015 19:55:57
Napsal Gabonator;1248846
Budem stručný, ako jednotlivec nemáte šancu preraziť. Buď sa zamestnajte alebo vytvorte agentúru. Iná cesta neexistuje a v budúcnosti to bude len ťažšie.
Takže som vás nepotešil.
a na tohle jsi přišel jak? :) Pokud je člověk dobrý, tak si ani zakázky nemusí shánět, klienti se ozývají sami.
15. 12. 2015 19:55:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159303
Michal Dokoupil
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
15. 12. 2015 20:00:27
lVlorf3us - moc pekne napsane, tak nejak bych poradil asi taky :)
15. 12. 2015 20:00:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159302
Napsal Gabonator;1248846
Budem stručný, ako jednotlivec nemáte šancu preraziť. Buď sa zamestnajte alebo vytvorte agentúru. Iná cesta neexistuje a v budúcnosti to bude len ťažšie.
Takže som vás nepotešil.
Nesmysl. Možná tak v začátku je dobrý se nechat zaměstnat, ale přirozený je dělat sám na sebe, ne pod někým a do budoucna to bude ještě znatelnější, protože to je nejlepší cesta k opravdovýmu úspěchu a dřív nebo později to bude docházet stále více lidem.
15. 12. 2015 20:26:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159301
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 12. 2015 21:34:27
Pánove, doba samostatných bežcov skončila! Pracujte rozumom nie silou.
Cesta v pred, nie je cez tvrdú prácu a podobné mýty. Vy ako grafik ste kdesi na posledných miestach toho rebríčka. Za vami už snáď len copywriter.
Na tie múdre reči zabudnite. Opakujem nemáte šancu.
15. 12. 2015 21:34:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159300
OK
15. 12. 2015 22:08:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159299
Tomáš Vachuda
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 12. 2015 23:14:55
Teda, někdo by měl těm samostatným běžcům - jako jsou Jan Řezáč, Jiří Tvrdek, Adam Hrubý, Jakub Krčmář a dalším - vysvětlit, že ač vydělávají ročně něco okolo mega (spíš přes mega), tak by se nad sebou měli zamyslet, protože sami nemají šanci nic dokázat a měli by se schovat pod agenturu. :)
Naopak, dnes je doba, kdy se lidi daleko raději obrací také na lidi a ne beztvářné agentury, kde se většina peněz ztratí kvůli byrokracii a administrativě. Osobní a individuální přístup je na vzestupu a vrací se prakticky doba řemesel, kdy lidi raději chodí za specialistama, než za všeumělama někde ve firmě. Btw v USA je na volné noze okolo 40% pracovní síly. Jasně, velká část z nich má nějaký svůj startup, ale nějakých tuším 20% či kolik to bylo procent jsou specialisté - sólisti. Někdo by měl těm desítkám milionů lidí vysvětlit, že takhle to nejde, že Gabonator řekl, že sami to nikam nedotáhnout. :)
Stačí sledovat komunitu navolnenoze.cz, jejich rozhovory s profesionály na youtube a jejich články a i každému musí být jasné, že pokud je člověk dobrý, tak si poradí i sám a tudíž jsou tyto argumenty o tom, že "to nejde", nesmysl. Ale možná je to byznys tah, zničit konkurenci předtím, než se z ní vůbec konkurence stane. Autorovi topicu doporučuji, ať se těmi nesmysly nenechá zastrašit. Většina zdejších pracuje nějakým způsobem na sebe a funguje to, prostě to funguje. ;)
Napsal David Morcinek;1248848
a na tohle jsi přišel jak? :) Pokud je člověk dobrý, tak si ani zakázky nemusí shánět, klienti se ozývají sami.
Tak nějak. Reputace pak toho jednotlivce předchází daleko intenzivněji, než nějakou firmu. Rozdíl mezi zaměstnancem v agentuře a profesionálem sólistou je ten, že v padesáti je zaměstnanec vyšťavenej a téměř nepoužitelnej a nikdo krom kolegů neví, co vlastně dokázal, protože obvykle kvůli smlouvě nemůže vystavit svá díla do portfolia a podepsat se pod ně. Zatímco sólista je v padesáti na vrcholu. Má neskutečně silnou reputaci a všichni jeho práci znají a je žádanější, jak kdejací mlaďoši.
Proč asi Steve Jobs pro logo NeXT oslovil Paula Randa (který si za logo řekl 100.000$) a ne nějakou agenturu? Protože profíci byli a jsou naopak na špici byznysového potravního řetězce a nějaká agentura, která produkuje práci různorodé kvality (protože výstupy tvoří desítky různých lidí), se může jít zahrabat. U sólisty je výhoda, že zkrátka lidi jeho styl znají a ví, co přesně od něj dostanou a vidí tu konzistenci v jeho tvorbě. To u agentur povětšinou není.
15. 12. 2015 23:14:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159298
Matúš
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
16. 12. 2015 00:04:46
Pošli referencie, ak sa chceš vážne predať čakal by som ich už v prvom príspevku.
16. 12. 2015 00:04:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-jako-designer-dostat-do-povedomi-klientu/strana/2#reply1159297
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit