Zadejte hledaný výraz...

Jak se dostat na přední pozice v katalogu na Heuréce?

MonD
verified
rating uzivatele
10. 3. 2016 19:38:46
Potřebuji poradit.Neví někdo jak se dostat na přední pozice na Heuréce?Mám originální zboží které nikdo na heuréce nemá ,tudíž není spárováno a potřebuji se dostat s tímto zbožím na první příčky přímo v katalogu výpisu kontrétní kategorie.Existuje na to nějaký fígl?
10. 3. 2016 19:38:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181801
Nina90
verified
rating uzivatele
10. 3. 2016 19:49:08
Ahoj, řeším totožný problém. Psala jsem na podporu Heureka a přišla mi odpověď, že můj dotaz předají do jiného oddělení. Čekám tedy na vyjádření.
10. 3. 2016 19:49:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181800
MonD
verified
rating uzivatele
10. 3. 2016 20:11:38
Napsal Nina90;1275362
Ahoj, řeším totožný problém. Psala jsem na podporu Heureka a přišla mi odpověď, že můj dotaz předají do jiného oddělení. Čekám tedy na vyjádření.
Ahoj,mohla bys pak podat info co ti napsali?
10. 3. 2016 20:11:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181799
Nina90
verified
rating uzivatele
10. 3. 2016 20:15:52
Určitě poreferuji :-)
10. 3. 2016 20:15:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181798
Buďte konkrétnější. Myslíte kategorii typu http://kvetinace.heureka.cz/
řazení je dle výchozího stavu dle oblíbenosti, tedy asi kliků či prodejů.
U detailu prodejců např. http://kvetinace.heureka.cz/g21-samozavlazovaci-kvetinac-cube-maxi-bily-45cm/
je řazení nejprve dle nejvyššího počtu hodnocení a poté až dle nejnižší ceny.
a ve výsledku hledání např. http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Mobiola+MB-1400 pozici ovlivníte pozici cenou za kliknutí PPC
10. 3. 2016 20:37:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181797
MonD
verified
rating uzivatele
10. 3. 2016 21:16:48
Napsal salab;1275390
Buďte konkrétnější. Myslíte kategorii typu http://kvetinace.heureka.cz/
řazení je dle výchozího stavu dle oblíbenosti, tedy asi kliků či prodejů.
U detailu prodejců např. http://kvetinace.heureka.cz/g21-samozavlazovaci-kvetinac-cube-maxi-bily-45cm/
je řazení nejprve dle nejvyššího počtu hodnocení a poté až dle nejnižší ceny.
a ve výsledku hledání např. http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Mobiola+MB-1400 pozici ovlivníte pozici cenou za kliknutí PPC
Myslím konkrétně kategorii,tedy první možnost co jste uvedl.Stalo se to že asi před rokem byly moje produkty na prvních pozicích a pak ze dne na den tam heuréka naházela jen produkty co má více eshopů.
10. 3. 2016 21:16:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181796
ProductAds
http://www.mergado.cz/productads
Konkrétně to vypadá takto http://doplnky-stravy.heureka.cz/ 2 pozice z 11000 Výsledků.
Jen to má trochu jiný model placení...
10. 3. 2016 21:52:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181795
Na Heurece platí, že "Spárované" = zařazené da kategorie. Heureka do aktegorií zařazuje i zboží, které prodává jediný e-shop. Pokud vidíte v administraci nějaké produkty nespárované, nejsou zařazené do kategorií a v žádné kategorii nemůžou být ani na předních pozicích.
Pokud máte zboží zařazené do kategorie (spárované) a prodáváte ho sám, dostanete se v kategorii na přední pozici nejspíš jedině díky ProductAds. V kategorii se totiž řadí dle oblíbenosti (dle počtu prokliků do e-shopů) a tam budete jen těžko konkurovat produktům, které prodává 50 e-shopů. U ProductAds musíte být zástupcem značky a platíte za prokliky do produktové stránky a pak ještě za prokliky do e-shopu případně provizi z nákupu přes Košík.
Řazení v produktových stránkách a ve výsledcích fulltextu funguje úplně jinak, než popsal salab. Konkrétně je to tak, že v detailu produktů se řadí dle ceny. Pokud zboží prodává 6 a více e-shopů, objeví se nad e-shopy seřazenými dle ceny blok Doporučené e-shopy, kam se můžete dostat díky vyšší nabídnuté ceně za proklik (musíte mít certifikát Ověřeno zákazníky), ale hraje zde roli i cena a dostupnost. Ve výsledcích vyhledávání se řadí dle relevance, nabízené ceny za proklik nehrají žádnou roli. Vždy se vypíší nejdřív produktové stránky odpovídající dotazu a pak až výsledky fulltextového vyhledávání v konkrétních nabídkách e-shopů. Proto má cenu usilovat o spárování, i když jste na produktové stránce jediný e-shop a v kategorii jste na 2000. místě.
25. 3. 2016 09:57:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-dostat-na-predni-pozice-v-katalogu-na-heurece#reply1181794
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit