Zadejte hledaný výraz...

Jak se díváte na dárky zdarma?Zvýši se prodej?

martin64
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 7. 2010 18:57:29
Určitě ano,
mám internetový obchod kde nabízím při nákupu nad 199 Kč dárek v hodnotě 70 Kč , při nákupu nad 399 doprava zásilkou zdarma a nad 599 dobírkou
.tento slevovy program se značně osvědcil, zkousel jsem i slevu na dalsi nakup 20 procent pri nakupu nad 600 ale lidi potrebuji videt jasne co ziskaji navic, navic hodne lidi dnes neumi spocitat procenta.
20. 7. 2010 18:57:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528185
Nebo poslání dalšího produktu zdarma je také fajn ;-)
20. 7. 2010 19:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528184
Robert Vítek
verified
rating uzivatele
21. 7. 2010 13:47:28
Hodně se nám osvědčilo dát takový benefit jako bonus pro další nákup - Vy na tom ve finále vyděláte, protože ten "dárek" rozpustíte v marži další objednávky... Zákazník je spokojený, možná nakoupí znovu a na naší straně to téměř nic nestojí :)
21. 7. 2010 13:47:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528183
Empire
verified
rating uzivatele
31. 7. 2010 11:48:28
Pokud 2 shopy nabízí identické zboží, za stejnou cenu (plus mínus), potom ten který nabízí dárek zdarma - prakticky cokoliv - bude ten populárnější. Dárky zdrama jsou snahou odlišení se od konkurence..
31. 7. 2010 11:48:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528182
sotosa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 7. 2010 22:07:16
Já dávám k nákupu automaticky slevový kupon ve výši 5,10,15% podle výše objednávky. Jsem překvapená, jak málo se mi jich vrací. Také se stává, že zákazník sice objednává podruhé, potřetí, ale bez uplatnění slevy z kuponu.
Ani poštovné zdarma mi nijak drasticky nezvýšilo objednávky, dokonce jsem jednu dobu měla úplně bez poštovného a nic. Teď jsem se naštvala a mám jej od určité částky.
Navíc se mi zdá, že takto si zákazníky pěkně rozmazlujeme. Závěr je takový, že by chtěli nejen nejnižší cenu výrobku, ale i bez poštovného a ještě s dárkem a kuponem na slevu na další nákup. A kdo z Vás má na toto prostor v marži?
Roztáčí se tak kolo boje o zákazníky a nevím, kde to skončí, takové trochu podbízení.
31. 7. 2010 22:07:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528181
sotosa: ano je to kolotoč, cenová válka formou dárků, doprav zdarma, garance nejnižší ceny apod. vítězem bude jen a pouze zákazník, ne prodejce. Jinak zkus vyměnit procentní slevu za hodnotovou. Suma, byť 50 korun je pro lidi 50 korun. 5% není nic. O 10% klidně přijdou o 50 korun se jim přijít nechce.
1. 8. 2010 22:13:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528180
sotosa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 8. 2010 08:56:42
Díky, vyzkouším to. Vážně, takto mě to nenapadlo. Spíš jsem si myslela, že % jsou lepší. Pokud člověk udělá větší obj. - získá větší slevu. Naopak zase menší obj. třeba za 100 a mít na tom 50,- slevu?
Ještě mě napadlo - poukázka na poštovné zdarma....máte zkušenosti?
2. 8. 2010 08:56:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528179
Robert Vítek
verified
rating uzivatele
2. 8. 2010 09:14:13
Napsal sotosa;547101
Díky, vyzkouším to. Vážně, takto mě to nenapadlo. Spíš jsem si myslela, že % jsou lepší. Pokud člověk udělá větší obj. - získá větší slevu. Naopak zase menší obj. třeba za 100 a mít na tom 50,- slevu?
Ještě mě napadlo - poukázka na poštovné zdarma....máte zkušenosti?
Za sebe doporučuji podmínit slevu výší příští objednávky - např. při nákupu nad 1000 kč, dostanete slevu 100 kč.
2. 8. 2010 09:14:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528178
Djs
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
2. 8. 2010 09:18:23
Napsal sotosa;546555
Závěr je takový, že by chtěli nejen nejnižší cenu výrobku, ale i bez poštovného a ještě s dárkem a kuponem na slevu na další nákup. A kdo z Vás má na toto prostor v marži?
Roztáčí se tak kolo boje o zákazníky a nevím, kde to skončí, takové trochu podbízení.
Mám stejný názor, protože všechno má svoje hranice a to co předvádějí někteří obchodnící ve snaze získat zákazníky, už mi přijde trochu moc. Občas už mě tak ani moc nepřekvapí emaily typu "Pošlete mi kontakt na vašeho dodavatele a já si porovnám ceny a objednám u něj" :-)
2. 8. 2010 09:18:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528177
DDT
verified
rating uzivatele
4. 8. 2010 16:28:52
Toto téma mě zaujalo tak, že jsem se zaregistroval... Můžu asi přispět pohledem z trochu jiné strany - naše firma totiž často dárky e-shopům dodává, a to i těm největším.
Především je to tak, že mezi "extraligovými" shopy (aspoň těmi, co znám) je dárek naprostá povinnost. Ten náhled je tam víceméně opačný: neuvažuje se už o tom, jestli dávat dárek zdarma a jestli se tím zvýší prodej, ale bere se to tak, že si nemůžou dovolit to nedělat. Je ale zvláštní, že potom už je ten přístup docela rozdílný. Někteří z nich mají propracované dárkové programy, které připravují minimálně půl roku dopředu, ale na druhé straně jsou i takoví, kteří to nijak složitě neřeší a prostě jenom potřebují mít na skladě něco, co vždycky do každé zásilky přibalí. Kupodivu jsem si nevšiml, že by ti první byli ve finále nějak znatelně úspěšnější.
Pokud mám mluvit jako zákazník, tak při objednávání pro mě drobný dárek nehraje roli, a to ani v případě, když mám srovnávat dva shopy se stejnou cenou (tam se většinou rozhodnu podle důvěryhodnosti prodejce, která je pro mě důležitější než několikakorunová drobnost). Trochu jiné je to ale možná při rozbalování zásilky, kdy ocením, když na mě z balíku vypadne něco navíc, i kdyby to měla být sebevětší maličkost a pitomost, která mi vůbec k ničemu není.
Takže na tvou otázku je vlastně těžké odpovědět. Já si myslím, že malý e-shop se proti velkým nikdy neprosadí jenom proto, že "má taky dárky". Pokud ale nějaký zajímavý má a dokáže to dobře marketingově využít (tzn. nedává ho do krabice jenom tak, ale udělá kolem něho od začátku trochu humbuk), může to být výhoda.
Čili kdybys něco potřeboval, dej vědět ;-)
4. 8. 2010 16:28:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528176
Michal
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 8. 2010 13:28:23
Napsal Djs;547110
Mám stejný názor, protože všechno má svoje hranice a to co předvádějí někteří obchodnící ve snaze získat zákazníky, už mi přijde trochu moc. Občas už mě tak ani moc nepřekvapí emaily typu "Pošlete mi kontakt na vašeho dodavatele a já si porovnám ceny a objednám u něj" :-)
Tak to se mi stalo jednou a nemůžu pochopit drzost takových zákazníku, kteří napíšou, ať jim dám kontakt na šeho dodavatele daného produktu, že si zboží vemou přímo od nich ....
18. 8. 2010 13:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528175
filipG
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 8. 2010 14:46:39
nemusíš používať darčeky a zľavové kupóny. Pri niektorých tovaroch stačí, že to máš skladom a odošleš do 24h. Mnoho zákazníkov je frustrovaných z toho, že si objednajú a potom čakajú, čakajú a čakajú. Po takých skúsenostiach už objednávajú len zo shopov, kde je tovar skladom a odosielanie aj komunikácia je rýchla.
19. 8. 2010 14:46:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528174
Maras
verified
rating uzivatele
24. 8. 2010 14:09:44
Dárky zdarma známému vůbec nefungovali. Nicméně slevy pro stálé zákazníky jsou velmi dobré.
24. 8. 2010 14:09:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528173
Sparkle
verified
rating uzivatele
27. 8. 2010 18:55:19
Nejsem žádný odborník, ale jako běžný zákazník musím říct, že na spoustu lidí dárky k nákupu platí a to zaručeně. Já osobně na to neberu ohled, ale samozřejmě to vždy potěší. A jak už tady někdo psal, když vybírám produkt na dvou shopech, kde je stejně drahý a na jednom k tomu dostanu dárek, pak zvolím ten =) Znám ale spoustu lidí, kt si vyloženě vybírají podle takových věcí jako dárky či různé bonusy k nákupu. Já to nechápu, ale opravdu to zabírá.
27. 8. 2010 18:55:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528172
head
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 8. 2010 17:49:53
Napsal filipG;555959
nemusíš používať darčeky a zľavové kupóny. Pri niektorých tovaroch stačí, že to máš skladom a odošleš do 24h. Mnoho zákazníkov je frustrovaných z toho, že si objednajú a potom čakajú, čakajú a čakajú. Po takých skúsenostiach už objednávajú len zo shopov, kde je tovar skladom a odosielanie aj komunikácia je rýchla.
S týmto musím len a len súhlasiť. Keď som kupoval pneumatiky cez eshop, tak som ich nekupoval od eshopu, ktorý ich mal najlacnejšie, ale od toho, ktorý ich mal na sklade a všade deklarovali, že ich budem mať do 24 hodín. Objednal som u nich a fakt som ich mal do 24 hodín. Keď som kupoval ďalšie gumy, tak som šiel rovno ku nim, vybral gumy, porovnal s konkurenciou, ktorá bola možno o pár eur lacnejšia, ale s prvým shopom som mal dobrú skúsenosť a objednal som zase u nich.
Ďalšie vec je, že mi chodil email pri každom zmene stavu objednávky, čiže som vedel, že na tom robia. Keby mali inde cenu rovnakú, darček k tomu (len nejakú somarinu) a dodanie do 2 dní, tak ma to nezaujme... ;)
28. 8. 2010 17:49:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-se-divate-na-darky-zdarmazvysi-se-prodej/strana/2#reply528171
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit