Zadejte hledaný výraz...

Jak rychle komunikujete?

Kamilweb
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 4. 2013 09:19:13
Zdravim vsechny,
zajimalo jak rychle se snazite odpovidat na meily? Ja osobne se snazim do dvou hodin odpovedet.
A proc se na to ptam? Mame investora na rozsireni portfolia, zaujal nas jeden web na prodej tady na webtrhu.
V utery jsme ihned poslali dotaz na blizsi info a doted zadna reakce?
Me to docela zarazi takovyhle pristup.
Jak jste na tom vy?
26. 4. 2013 09:19:13
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895099
Martin Bárta
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
26. 4. 2013 09:21:25
Někteří lidé mají dost práce a dost emailů, není pro ně tudíž absolutně možné řešit každou chvíli emaily
26. 4. 2013 09:21:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895098
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 4. 2013 09:22:27
Napsal Kamilweb;942162
Zdravim vsechny,
zajimalo jak rychle se snazite odpovidat na meily? Ja osobne se snazim do dvou hodin odpovedet.
A proc se na to ptam? Mame investora na rozsireni portfolia, zaujal nas jeden web na prodej tady na webtrhu.
V utery jsme ihned poslali dotaz na blizsi info a doted zadna reakce?
Me to docela zarazi takovyhle pristup.
Jak jste na tom vy?
Odpovidáš rychle za 2 hlavních důvodů.
1) Jendá se o tvůj kšeft a máš vydělat prachy
2) Máš čas a nemáš moc co na práci
Obecně se všude doporučuje neodpovídat na takové nabídky ihned, abys protistraně neukázal jak jsi na to nažhavený a nezhoršil si vyjednávací pozici. Takže posečkej. No a když neodpoví, byl jsi pro něj zcela nezajímavý....to je jasné.
26. 4. 2013 09:22:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895097
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 4. 2013 09:25:15
Jak kdy a jak na co.
Mail kontroluji několikrát denně, takže si to přečtu brzy.
Na jednoduchý věci který nevyžadujou žádnou aktivitu, nebo přemýšlení odpovím třeba hned (tzn. do těch pár hodin).
Na složitější věci který aktivitu vyžadujou (uživatel by chtěl tohle a tohle), tak odpovídám tak do druhýho dne většinou, občas i později - podle toho jak to hoří => když je to nutný, tak to řeším hned, když to nutný není, tak to v rámci prokrastinace odsouvám a řeším to ve vlnách (víc společných věcí zároveň) :-)
Věci který se týkají byznysu řeším až si to promyslím (pokud je to potřeba), takže občas třeba za den, občas za víc.
26. 4. 2013 09:25:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895096
Marp
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 4. 2013 09:27:35
Myslím, že je slušnost odpovědět na jakoukoliv komunikaci co nejdříve, nejpozději týž den. Kdo má přemíru emailů, tak asi by si měl vyhradit na to samostatný čas, prostě nějakou "emailovou hodinku". Mě třeba nejvíce štve, že na spoustě webů je zvlášť modul pro emaily nebo emailový formulář, dost často nadepsaný "Odpovíme hned" nebo tak podobně a když tam člověk napíše, tak nic. Taky ty online chaty na e-shopech jsou často k ničemu - člověk se zeptá a žádná odpověď, ale hlavně, že tam to okno vyskakuje "Jsme online".
26. 4. 2013 09:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895095
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
26. 4. 2013 09:29:01
Na PC i NTB mám emailové klienty které mě upozorňují na nové emaily, reaguji ihned.
26. 4. 2013 09:29:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895094
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 4. 2013 09:37:02
Napsal marp;942168
Myslím, že je slušnost odpovědět na jakoukoliv komunikaci co nejdříve, nejpozději týž den. Kdo má přemíru emailů, tak asi by si měl vyhradit na to samostatný čas, prostě nějakou "emailovou hodinku". Mě třeba nejvíce štve, že na spoustě webů je zvlášť modul pro emaily nebo emailový formulář, dost často nadepsaný "Odpovíme hned" nebo tak podobně a když tam člověk napíše, tak nic. Taky ty online chaty na e-shopech jsou často k ničemu - člověk se zeptá a žádná odpověď, ale hlavně, že tam to okno vyskakuje "Jsme online".
Co to znamená "vyhradit si čas na emaily"? Pokud je to jenom takový tlachání bez další akce, tak budiž, jenže email je většinou jenom sbírání podnětů pro jinou práci.
Např. požadavky uživatelů - tzn. člověk si přečte email a pak to řeší stejně jinde (tzn. tím že mu odpovím na email nic nevyřeším). Takže se stejně z "vyhrazenýho času pro emaily" stane všechno okolo, jen na vyhrazenej čas pro emaily.
Podle mě je zásadní chyba stávat se otrokem emailu. Je to pomůcka, je to dobrá pomůcka pro práci. Je ale chyba stavět okolí ní nějakej pevnej režim. To se pak z pomůcky stává špatnej pán.
Něco jinýho je samozřejmě třeba podpora u eshopu, kde je člověk vyhrazenej pro řešení otázek z emailu,...
26. 4. 2013 09:37:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895093
jarin001
verified
rating uzivatele
(37 hodnocení)
26. 4. 2013 09:40:51
@Registrace
Téma se tuším týká obchodní komunikace, to je tvůj byznys, tvoje peníze, na to by sis čas udělat měl.
26. 4. 2013 09:40:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895092
Michal Krol
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 4. 2013 09:59:54
Email kontroluji neustále, obvykle odpovídám do 30 minut.
26. 4. 2013 09:59:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895091
Marp
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 4. 2013 10:08:17
@Registrace - přesně, jak píše jarin001. Nejde o tlachání - já třeba odpovídám nebo vyřizuji věci z emailů průběžně celý den, nechodí mi stovky emailů denně, jde spíše o desítky - a v emailových klientech (Evolution, Thunderbird) mám nastavenou kontrolu co 10 minut. Když vyskočí okno/notifikace, tak se kouknu, co dorazilo. Když něco dělám, co nelze přerušit, tak se podívám hned po skončení - protože ta notifikace u všech aplikací, co znám, zůstává v liště/na ploše/v poli pro notifikaci. Pokud jde o email, kde je odpověď vyžadována, týká se práce či činností, které dělám mimo to, tak odpovídám ihned, i když je to email, který vyžaduje navíc nějakou činnost - prostě odpovím, že jsem email dostal a že na to jdu ;)
26. 4. 2013 10:08:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895090
Jan Bálek
verified
rating uzivatele
(111 hodnocení)
26. 4. 2013 10:18:49
Za takovou základní slušnost kterou považuji za normání je reakce druhý den.
Někdo vyřizuje e-mail až večer, v noci, má jednání přes den nebo cestuje. Případně si to chce jen promyslet v klidu a ne odepsat když odběhne na 5 minut z jednání to chápu.
Samozřejmě vždy platí čím dříve a hlavně plnohodněji reagujete tím lépe.
26. 4. 2013 10:18:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895089
Pokud jsem u počítače, kontroluji zprávy co 30 minut (emailový klient) a obvykle reaguji ihned, minimálně tím, že potvrdím přijetí e-mailu a napíši, že se na danou věc podívám a budu je informovat. Připadá mi to takto jako slušnost, aby dotyčný věděl, že se něco děje!
26. 4. 2013 10:49:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895088
Rupyas
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
26. 4. 2013 11:08:00
Já na emaily reaguji okamžitě.
26. 4. 2013 11:08:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895087
Marek Zak
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
26. 4. 2013 12:04:29
Napsal dkoudela;942164
Obecně se všude doporučuje neodpovídat na takové nabídky ihned, abys protistraně neukázal jak jsi na to nažhavený a nezhoršil si vyjednávací pozici. Takže posečkej. No a když neodpoví, byl jsi pro něj zcela nezajímavý....to je jasné.
Z osobní zkušenosti vím, že často platí heslo "první vyhrává". Hodněkrát se stalo, že klient rozeslal poptávku 10lidem, já byl jako první kdo odpověděl ihned a během hodiny už semnou podepisoval dohodu.
Pokud by mě firma odpověděla do pár hodin, neměl bych tam jistotu "rychlé technické podpory".
26. 4. 2013 12:04:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895086
E-maily mne chodí do telefonu. Díky obchodnímu partnerovi v Číně jsem se naučil je číst pokaždé když něco přijde. Odpovídám 2 - 3 krát denně. Tento systém držím od doby, co jsem mimo kódování v jedné firmě měl na starost i technickou podporu.
26. 4. 2013 21:02:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-rychle-komunikujete/#reply895085
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit