Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte zaplacené, ale nevyzvednuté zásilky?

Jan
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
16. 12. 2016 13:15:06
Zdravím,
jak řešíte, když se vám vrátí zpět zásilka (nevyzvednuta), která byla zaplacena předem?
Zákazník neodpovidá na emaily a nezvedá telefon.
16. 12. 2016 13:15:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-zaplacene-ale-nevyzvednute-zasilky#reply1243910
silesia
verified
rating uzivatele
16. 12. 2016 13:21:29
Nám se toto stalo jen jednou, zákazník neodpovídal na emaily, ani nebral telefon a nereagoval na emaily. Po cca 3 týdnech jsme vrátili peníze na účet, ze kterého platba přišla, napsali email s odůvodněním, proč vracíme peníze a stejně žádná reakce ze strany zákazníka ...
16. 12. 2016 13:21:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-zaplacene-ale-nevyzvednute-zasilky#reply1243909
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 12. 2016 13:24:51
Účtovat si skladné. A v momentě, kdy skladné převýší hodnotu objednávky, je vyřešeno. Ale mezitím samozřejmě zákazníka upozorňovat a urgovat, aby si to vyzvedl.
16. 12. 2016 13:24:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-zaplacene-ale-nevyzvednute-zasilky#reply1243908
silesia
verified
rating uzivatele
16. 12. 2016 13:56:57
Napsal Comanch;1346798
Účtovat si skladné. A v momentě, kdy skladné převýší hodnotu objednávky, je vyřešeno. Ale mezitím samozřejmě zákazníka upozorňovat a urgovat, aby si to vyzvedl.
Tak toto by asi mělo smysl, pokud by se jednalo o větší objemy takto nevyzvedávaných zásilek (bylo by na to třeba počítat s větším skladovacím místem). Pokud se jedná o kusy zásilek (dejme tomu ročně), je asi lepší vrátit platbu. Jinak kdoví, jaký je důvod, že zákazník nereaguje (v zahraničí bez telefonu a emailu, v nemocnici, po smrti ...).
16. 12. 2016 13:56:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-zaplacene-ale-nevyzvednute-zasilky#reply1243907
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
16. 12. 2016 14:04:32
Stalo se mi to jen jednou. 2x týdně jsem urgoval telefonicky i emailem. Po 3. tydnu jsem odeslal dopis kde jsem jiz na obalce napsal "žádost o info ohledně doručení ..." a ozvala se mi matka zákazníka, že je v nemocnici. Domluvená jiná adresa. Bylo vyřešeno.
16. 12. 2016 14:04:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-zaplacene-ale-nevyzvednute-zasilky#reply1243906
Může se stát, že zákazník umřel, nebo právě leží v nemocnici, případně je ve vazbě. Nejlepší je vrátit peníze s nějakým tím odůvodněním a dál se asi o to nestarat. Počítat skladné se asi vyplatí v případě produktu, který zabírá hodně místa.
16. 12. 2016 15:03:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-zaplacene-ale-nevyzvednute-zasilky#reply1243905
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit