Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte věčně nespokojené zákazníky?

Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
11. 4. 2015 12:01:11
Zatím se mi to nestalo (díky bohu) až teď.
Paní si objednala nejlevnější variantu jednoho našeho produktu (výrobní cena 110 Kč, prodáno za 150 Kč), zásilka byla odeslaná a vše bylo v pořádku.
Asi po půl roce se ozvala, že teče, produkt jsme ji vyrobili a poslali novou. Tady se jí zase nelíbí potisk (je téměř totožný) a ani kvalita (je naprosto stejná). Posílá zpátky s tím že jestli to nebude na 100%, předá to české státní inspeckci (která sice neexistuje, ale patrně by si při svém šťourání v nose tento pojem dohledala).
Nabídl jsem jí vácení peněz, ale úplně klidné svědomí nemám, co když takových zákazníků bude více?
Jak to máte vy, raději vrátíte peníze, nebo je necháte, ať to řeší přes čoi? Měl bych mít všechno v pořádku, ale znáte to, zase papírování a čas navíc, to mi za ty 2 stovky nestojí...
11. 4. 2015 12:01:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105482
Z principu moc takových zákazníků nebývá. Jsou to spíše jednotlivci.
Pokud to není nějaký zásadní ekonomický problém, tak je lepší ustoupit a vše co nejrychleji vyřešit. Pokud jste si jistý, můžete to samozřejmě nechat i vygradovat do sporu, ale i když vyhrajete, tak zákazník se bude cítit velmi ukřivděný a jak se říká, potrefená husa nejvíc kejhá..
11. 4. 2015 12:07:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105481
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 4. 2015 12:22:03
čoi neřeší občanskoprávní spory, čoi řeší faktické porušování podmínek
11. 4. 2015 12:22:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105480
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 4. 2015 12:33:18
Já kvůli manželce vytvořil eshop s hadrama za 200Kč a až se to vyprodá, tak ho zlikviduju. Levný zboží přitahuje neskutečný exoty, prudiče a stěžovatele. Sice jsem nebyl přesvědčený o kvalitě těch hadrů, ale tenhle typ lidí na nich najde neexistující závady.
11. 4. 2015 12:33:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105479
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 4. 2015 13:00:53
Napsal marat;1185380
Já kvůli manželce vytvořil eshop s hadrama za 200Kč a až se to vyprodá, tak ho zlikviduju. Levný zboží přitahuje neskutečný exoty, prudiče a stěžovatele. Sice jsem nebyl přesvědčený o kvalitě těch hadrů, ale tenhle typ lidí na nich najde neexistující závady.
souhlas
11. 4. 2015 13:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105478
Jan Kovanda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 4. 2015 14:46:57
Setkal jsem se i s případy, že zákaznice nechtěla vrátit peníze, ale chtěla dodat zboží znovu a tentokrát takové, jaké si představovala ve své hlavě. Což pochopitelně nešlo.
Takže pokud je zákazník ochoten nechat si vrátit peníze a ukončit tím spor, tak je to pořád ještě v pohodě.
12. 4. 2015 14:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105477
realdeal
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 4. 2015 20:13:11
Napsal obchodniuspech;1185385
souhlas
100% souhlas....mel jsem to tak vzdy i u veci, ktere jsem daval napr. na Aukro. Veci za X tisic - nikdy zadny problem! Veci do kila - 4/5 vzdycky nejaky problem.
13. 4. 2015 20:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105476
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 7. 2015 19:46:38
Nám teď zákaznice napsala, že zboží vyzkoušela a že jí to nevyhovuje, ale že si ho nechá. Peníze jí ale máme vrátit :-))
17. 7. 2015 19:46:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-vecne-nespokojene-zakazniky#reply1105475
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit