Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte telefon na e-shopu?

Krons
verified
rating uzivatele
23. 2. 2014 15:04:34
Ahoj všem,
chtěl bych se zeptat, jak řešíte telefonní kontakt na svém e-shopu? Já si totiž neumím představit, že bych dal takhle na svůj e-shop moje telefonní číslo a lidi by mi na něho volali s každou blbostí. Navíc e-shop nemám jako hlavní pracovní náplň a třeba celé dopoledne jsem ve škole, kde logicky telefony brát nemůžu.
Opravdu je ten telefon na e-shopu tak důležitý? Já osobně v e-shopech nakupuji dost a do žádného jsem ještě nevolal. Když si potřebuju zjistit nějaké informace k produktu, tak si je najdu na internetu a když se chci zeptat na něco konkrétního přímo prodejce, tak napíšu email.
A jak vy?
23. 2. 2014 15:04:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999559
Nám tvoří tel. objednávky cca 20 %. Lidé si volají na různé věci. Objednávky tvoří jen cca 30 % hovorů, zbytek jsou různé dotazy apod. Chci-li mít eshop, měl bych mít k dispozici rychlé komunikační prostředky, protože lidé často chtějí nakoupit, jen se potřebují na něco zeptat a pak logicky, když se nedovolají, mohou jít jinam. Dá se žít i bez telefonu a starat se o něj až po večerech, ale za sebe mohu říci, že když mi eshop neodpoví v rozumné době apod. tak prostě jdu jinam, protože vím, že je to jen nějaký "garážník" a ne fungující projekt.
23. 2. 2014 15:10:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999558
hodon
verified
rating uzivatele
23. 2. 2014 15:30:54
Já když si nejsem jist zda kupuji správnou věc, tak volám. Nebo není špatný chat. :)
23. 2. 2014 15:30:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999557
To je dobře že Vy ho tam nemáte. Protože přesně podle toho je poznat, že to dělá někdo jen tak, nebo při škole.
23. 2. 2014 16:04:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999556
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
23. 2. 2014 16:26:35
Mám na něj speciální číslo. Lidi jsou schopni volat i v pátek v 10 večer.
23. 2. 2014 16:26:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999555
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 2. 2014 16:27:25
Zdravim,
1) telefonni cislo na eshopu je jedna ze zakladnich veci, podle ktere odlisuji kvalitni obchody od nekvalitnich
2) z nasi skusenosti vim, ze cca kazda 10 objednavka je uzavrena pres telefon
3) lide volaji i kvuli informacim, jako je overeni dostupnosti, popripade jak rychle bude objednavka dorucena a v neposledni rade i kvuli reklamacim,,,,
4) nemusite davat svoje telefonni cislo, zalozte si nove ciste jen pro eshop... :)
Napsal Krons;1060381
Ahoj všem,
chtěl bych se zeptat, jak řešíte telefonní kontakt na svém e-shopu? Já si totiž neumím představit, že bych dal takhle na svůj e-shop moje telefonní číslo a lidi by mi na něho volali s každou blbostí. Navíc e-shop nemám jako hlavní pracovní náplň a třeba celé dopoledne jsem ve škole, kde logicky telefony brát nemůžu.
Opravdu je ten telefon na e-shopu tak důležitý? Já osobně v e-shopech nakupuji dost a do žádného jsem ještě nevolal. Když si potřebuju zjistit nějaké informace k produktu, tak si je najdu na internetu a když se chci zeptat na něco konkrétního přímo prodejce, tak napíšu email.
A jak vy?
23. 2. 2014 16:27:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999554
SellGroup
verified
rating uzivatele
23. 2. 2014 16:50:39
Mám dny, kdy mi volá i 70 lidí denně s blbostma, většinou jsou to ty stejné blbosti.
Kdo se nedovolá, napíše mail. Kdo nenapíše mail, má smůlu.
Byly doby, kdy jsem brával i o víkendech nebo v noci, ale dneska to už tolik neřeším. Život je o něčem jiném než o počtu objendávek a počtu odbavených zákazníků :-) ..
23. 2. 2014 16:50:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999553
Marp
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
23. 2. 2014 17:00:53
Tak na eshop bych asi soukromé číslo nedával. Vždyť nová SIM karta není zase takovej majlant. Takže mám pracovní číslo, mobil na dvě SIM, takže hned poznám, jestli to je osobní nebo pracovní (tahat dva mobily už mě přestalo bavit ;) ). Jinak na eshopech mám jasně a zřetelně uvedeno, že telefonní číslo je v provozu všední dny - pondělí až pátek od 9:00 do 17:00, což je myslím běžná pracovní doba. Lidi se naučili tohle respektovat. A přes mobil se u mě lidi hlavně informují.
23. 2. 2014 17:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999552
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
23. 2. 2014 17:01:32
Také máme na el. obchodu telefon, sice objednávek přes telefon je minimum (jeslti 1/20 tak je to moc), ale občas někdo spěchá a je určitě pohodlnější si zavolat a zeptat se konkrétně, pokud třeba kombinuješ různé zboží (laminátor - fólie atd.)
23. 2. 2014 17:01:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999551
Tomu se přece dá předejít, informaci (blbost) na kterou se dotazují lidé opakovaně
stačí dát přece na webu na oči tak, aby se k informaci dostali i bez telefonování.
Napsal SellGroup;1060417
většinou jsou to ty stejné blbosti
25. 2. 2014 12:37:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999550
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
26. 2. 2014 01:39:05
Teoreticky ano. Prakticky ti část lidí stejně bude volat a řešit blbosti.
26. 2. 2014 01:39:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-telefon-na-e-shopu/#reply999549
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit