Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte reklamační protokol u eshopu?

Ja340
verified
rating uzivatele
14. 5. 2013 08:37:44
Mám takovou začátečnickou otázku. Jak řešíte reklamační protokol? Zákazník má právo na reklamační protokol kde musí být najaká data +kdy byla reklamace přijata a jak ji chce vyřešit.
Už prodávám přes eshop 3 roky ale až teď mám první reklamaci kterou mi zákazník poslal.
A teď nevím jak protokol vystavit. Nehledě na to že zboží je úplně na šrot.
14. 5. 2013 08:37:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901204
Je to kus papiru,, kde nahore budete mit uvedeno "reklamacni protokol" dale tam date sve identifikacni udaje, pak udaje zakaznika. pak popis reklamovaneho vyrobku, vady a zpusob vyrizeni reklamace. To potvrdite s datem a kopii poslete svemu zakaznikovi (mejlem, postou..). Po ukonceni reklamace doplnite do protokolu info o reklamaci, datum podpis a poslete ho zpet s vyrobkem, nebo pokud se vraci penize, tak bez vyrobku.
Muzete to mit ke stazeni i na strankach, ale s ohledem na cetnost reklamaci u vas je to zbytecne.
14. 5. 2013 08:46:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901203
Ja340
verified
rating uzivatele
14. 5. 2013 08:49:32
Takže úplně normálně jako na prodejně , jen mu to potom pošlu. A jak s volbou vyřízení reklamace? vím že to tam musí být, ale opravdu se mi nechce psát zákazníkovi jak chce reklamaci vyřešit, protože každý napíše že chce nový kus a potom bude naštvaný když mu to opravíme.
Mám do protokolu co mu pošlu rovnou popsat stav ve kterém mi to přišlo?
14. 5. 2013 08:49:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901202
no primo to tam uvadet nemusite, ale jste prece pro zakaznicky orientovan. Jinak pokud si sam nezvoli jak reklamaci resit, je to pak na vas. Takze pokud by byl kocarek neopravitelny a ma relane pravo na odsotupeni do smlouvy ci vymenu a neuvede zpusob, muzete mu poslat novy a je to ciste.
14. 5. 2013 08:50:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901201
iLama.cz
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
14. 5. 2013 09:02:38
Nevím jak je to u kočárků, ale my jsme na prodejně například lidem nedávali možost výběru reklamace.. Prostě proběhlo reklamační řízení a na základě vyjádření servisu se buď výrobek opravil nebo dal nový, případně zamítl.. ám pocit že až po třech reklamacích má zákazník nárok na vrácení peněz nebo nový kus.. Nebo už se to změnilo??
14. 5. 2013 09:02:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901200
Napsal ilama;948916
Nevím jak je to u kočárků, ale my jsme na prodejně například lidem nedávali možost výběru reklamace.. Prostě proběhlo reklamační řízení a na základě vyjádření servisu se buď výrobek opravil nebo dal nový, případně zamítl.. ám pocit že až po třech reklamacích má zákazník nárok na vrácení peněz nebo nový kus.. Nebo už se to změnilo??
co plati soucasna pravni uprava, ma spotrebitel pravo, v pripade, ze je vyrobek neopravitelny na novy kus, nebo na odstoupeni od smlouvy (vraceni penez). Ale musi to samozrejme sdelit. Pokud to nesdeli je to na tozhodnuti prodejce.
obcansky zakonik
§ 622
(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
14. 5. 2013 09:10:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901199
Ja340
verified
rating uzivatele
14. 5. 2013 09:13:54
Napsal ilama;948916
Nevím jak je to u kočárků, ale my jsme na prodejně například lidem nedávali možost výběru reklamace.. Prostě proběhlo reklamační řízení a na základě vyjádření servisu se buď výrobek opravil nebo dal nový, případně zamítl.. ám pocit že až po třech reklamacích má zákazník nárok na vrácení peněz nebo nový kus.. Nebo už se to změnilo??
v reklamačním protokolu musí být preferované vyřízení reklamace, platí to už snad 6let.
14. 5. 2013 09:13:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901198
iLama.cz
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
14. 5. 2013 09:15:48
Aha, díky za info.. Já jsem to do teď bral tím způsobem, že zákazník na to má právo až po třetí stejné závadě :))
Zase o něco chytřejší :)
Já: ovšem zajímalo by mne, jak se postupuje při reklamaci kočárku, který je v dezolátním stavu.. Tam ještě nějak figuruje servis s vyjádřením o uznání nebo zamítnutí reklamace nebo se pletu taky? A omlouvám se, že to píšu do tvého tématu.. :)
14. 5. 2013 09:15:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901197
Napsal ilama;948929
Aha, díky za info.. Já jsem to do teď bral tím způsobem, že zákazník na to má právo až po třetí stejné závadě :))
Zase o něco chytřejší :)
tam na to pravo ma i v pripade, ze se jedna o vadu opravitelnou
14. 5. 2013 09:16:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901196
Ja340
verified
rating uzivatele
14. 5. 2013 09:32:26
Napsal ilama;948929
Aha, díky za info.. Já jsem to do teď bral tím způsobem, že zákazník na to má právo až po třetí stejné závadě :))
Zase o něco chytřejší :)
Já: ovšem zajímalo by mne, jak se postupuje při reklamaci kočárku, který je v dezolátním stavu.. Tam ještě nějak figuruje servis s vyjádřením o uznání nebo zamítnutí reklamace nebo se pletu taky? A omlouvám se, že to píšu do tvého tématu.. :)
No reklamace proběhne tak že jim pošlu nový. Jejich kočárek vezmu výrobci, ten ho opraví a já ho prodám jako použitý ještě se ziskem. A všichni budou spokojeni. Jen chlapík (zákazník) je docela rypák a nechci mu zadat žádnou záminku, proto chci mít vše naprosto v cajku.
14. 5. 2013 09:32:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901195
jan.novak2
verified
rating uzivatele
3. 9. 2015 13:50:28
Připojím sem i svůj dotaz, zákazník nám poslal na reklamaci externí HDD s USB, že kabel USB je vadný. Po přezkoušení byl USB kabel KO, tak jsme zákazníkovi dali jiný kabel a odeslali zpět vyřízenou reklamaci společně s protokolem. Ale jak teďka správně odečíst tento kabel ? stačí když je to napsáno v protokolu, že byl vyměněn kabel nebo musí být vydán jiný doklad o tom např. faktura?
3. 9. 2015 13:50:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901194
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 3. 2017 14:58:14
Můžu dotaz k tématu? Reklamační protokol musí obsahovat vyjádření mého dodavatele? Jakým způsobem by to mělo probíhat? Já osobně některé dodavatele neznám, nemám s nimi kontakt (nakoupím na veletrhu a jdu si po svých), jiné dodavatele vůbec nechci světu odkrývat.. Teď jsem v situaci, že to po mě zákaznice požaduje, mé vyjádření (přeformulovaná odpověď mého dodavatele) jí nestačí. Děkuji za info.
28. 3. 2017 14:58:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901193
AntiRadary.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 4. 2017 21:27:47
xzaje01: Mám takový dojem, že zákaznice někde něco slyšela a dělá se důležitá. Vy jste její partner a do Vašich dodavatelů a servisů jí nic není. Pokud se jí nelíbí způsob vyřízení reklamace, může kontaktovat ČOI, v případě nesouhlasu s výsledkem pak soud.
2. 4. 2017 21:27:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-reklamacni-protokol-u-eshopu/#reply901192
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit