Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte předobjednávky v eshopu?

mistr-L
verified
rating uzivatele
13. 2. 2013 16:38:36
příklad:
zákazník si objedná dva produkty:
Jeden je skladem - není problém poslat hned
Druhý bude až za půl roku (např. kolekce podzim 2013)
problémy:
  • ukazujete mu v eshopu hned, že bude muset zaplatit 2x dopravu? problém je, že nevím, kolik ta druhá doprava bude za půl roku stát.
  • Platbu umožňujete pouze předem? Pak je ale při nákupu dvou produktů zákazník omezen na výběr platby - i první produkt musí zaplatit předem...
    Nebo vše řešíte úplně jinak?
  • 13. 2. 2013 16:38:36
    https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-predobjednavky-v-eshopu/#reply866089
    Slanecek
    verified
    rating uzivatele
    (2 hodnocení)
    13. 2. 2013 17:20:23
    Zboží, které bude dostupné až někdy v budoucnu (podzimní kolekce 2013) pouze jako předobjednávku. Rozhodně na to upozornit zákazníka.
    13. 2. 2013 17:20:23
    https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-predobjednavky-v-eshopu/#reply866088
    Vrkala
    verified
    rating uzivatele
    13. 2. 2013 17:39:24
    Já mívám předobjednávky s dostupností měsíc až 2-3 a zatím ťuky ťuk s tím moc potíže nejsou, obvykle zákaznice počítají s tím, že pokud ke zboží s dlouhou dostupností objednají i něco jiného, čeká to celé. Tak třeba upozornit na to na kartě té předobjednávky? Že pokud chtějí něco přidat můžou, ale půjde to najednou? Pokud s tím jsou ale potíže a zákazníci se pak diví, zmatkuje se, tak některé e-shopy mívají před dokončením objednávky možnost zvolit mezi doručením najednou, nebo rozdělením podle dostupnosti, tam by s tím asi šlo ještě pracovat a asi bych šla tímhle směrem.
    13. 2. 2013 17:39:24
    https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-predobjednavky-v-eshopu/#reply866087
    mistr-L
    verified
    rating uzivatele
    13. 2. 2013 17:39:25
    No jasně že upozornit :)
    Ale jak to celé řešit technicky? Nemůžu přece zákazníkovi po půl roce říct, že si sice zaplatil něco za 1500,- ale aby to dostal, tak mu ještě musí poslat dalších 150...
    13. 2. 2013 17:39:25
    https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-predobjednavky-v-eshopu/#reply866086
    Arkor
    verified
    rating uzivatele
    (1 hodnocení)
    13. 2. 2013 18:14:12
    Nevidím problém v tom ho po naskladnění informovat, že je to tedy připraveno k odeslání a po uhrazení dopravného to bude vyexpedováno.
    Další variantu vidím v tom nechat to nacenit rovnou a Váš problém s tím, kolik bude dopravné stát za půl roku - zase tolik se ty ceny nehýbají, řádově v korunách a pokud tedy za půl roku nebude poštovné za 150Kč ale za 155Kč neviděl bych v tom jako prodejce problém a rád těch 5Kč zaplatil ze svého.
    Pokud by toto znamenalo významný zásah do Vašeho zisku, asi bych hledal chybu ještě někde dále....
    *A ještě záleží také na sortimentu a marži obecně, některé obchody to dělají tak, že zboží po naskladnění dopošlou zdarma - mají o něco menší marži, ale zase mají spokojeného zákazníka.
    13. 2. 2013 18:14:12
    https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-predobjednavky-v-eshopu/#reply866085
    Ja340
    verified
    rating uzivatele
    13. 2. 2013 18:29:37
    no já to dělám tak že mi nějaká budoucí maminka napíše že by chtěla tento kočárek, ale že ho chce podržet 8 měsíců, na to jí odpovím že jedině po zaplacení zboží předem a ona se již nikdy neozve.
    Pokud by chtěli něco co je skladem a co není skladem, tak bych mu to poslal potom bez poštovného, ale to záleží prostě jen na tom kolik na tom zboží máš.
    On se po půl roce už nejspíš stejně neozve takže bych to moc neřešil.
    ---------- Příspěvek doplněn 13.02.2013 v 18:33 ----------
    ještě mě napadá že když máš od nějaké ceny objednávky poštovné zdarma, jistě by někdo zkusil si koupit to co potřebuje a přihodil k tomu něco co není dlouhodobě sklade aby to první zboží dostal bez poštovného.
    13. 2. 2013 18:29:37
    https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-predobjednavky-v-eshopu/#reply866084
    Pro odpověď se přihlašte.
    Přihlásit