Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte neplatiče dobírek?

David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
27. 3. 2012 08:33:14
ad 2) Já o voze, ty o koze
27. 3. 2012 08:33:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466066
One
verified
rating uzivatele
4. 4. 2012 18:20:28
napsals: "musíš o tom dlužníka upozornit doporučeným dopisem s dodejkou"
na to já říkám, že se musí jenom umřít, nic jiného nemusíš a pochybujil, že jakýkoliv předpis ti nakazuje "dlužníka upozornit doporučeným dopisem s dodejkou"...
4. 4. 2012 18:20:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466065
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
5. 4. 2012 08:09:27
Loňský rok jsme chtěli vymahací společnost využít. Všechny tři mezi kterými jsme vybírali měli toto ve smlouvě.
5. 4. 2012 08:09:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466064
One
verified
rating uzivatele
10. 4. 2012 10:21:33
rozumim, jde tedy o smluvni vec, smlouva je o tom, na cem se dohodnete, ze to 90% lidi bere jako zakon a nemenny fakt je druha vec :-D
10. 4. 2012 10:21:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466063
gerbiz327
verified
rating uzivatele
10. 4. 2012 10:41:40
Myslim, ze vzhledem k tomu, jak je velka konkurence v internetovych obchodech, nema smysl nejak drazdit zakazniky pokutami za nevyzvednute baliky. Muze to byt duvod, proc ve Vasem obchodu nenakoupi.
Pokud chci provozovat eshop, proste musim pocitat s timto jevem. Nejlepsi je od prijeti objednavky se zakaznikem co nejvice komunikovat. Idealne mu po prijeti objednavky ihned zavolat, aby to telefonicky potvrdil a pak mu zavolat pri odesilani zbozi a sdelit mu kdy mu zbozi prijde. Cim dele dostane zakaznik zbozi, tim exponencialne stoupa sance ze zbozi neprevezme...Myslim ze problem s nevyzvednutym zbozim nejvice zpusobuje dlouha dodaci lhuta + nekomunikace prodejce.
10. 4. 2012 10:41:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466062
boogey
verified
rating uzivatele
10. 4. 2012 12:49:00
Každej je jinej, zavolat mně jen kvůli ověření objednávky, tak si buď jistej, že mě tak nase*eš, že u tebe už nenakoupím. Telefon dávám obchodníkovi, když musím, jen kvůli dopravci, příp. řešení akutních problémů, rozhodně ne proto, aby mě otravoval (ideálně ještě v době, kdy spím) nějakým ověřením objednávky nebo jinýma marketingovýma blbostma.
10. 4. 2012 12:49:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466061
gerbiz327
verified
rating uzivatele
10. 4. 2012 14:26:24
Myslim, ze hodne serioznich eshopu vola aby si objednavku telefonicky overilo....nevidim v tom problem...
10. 4. 2012 14:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466060
To já v tom tedy taky vidím problém. Ale na druhou stranu já vetsinou platim hned kartou.
10. 4. 2012 22:15:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466059
One
verified
rating uzivatele
11. 4. 2012 08:07:22
Lide jxsou ruzni, nektere histericke .... nase...s i zaslanim SMSky, ktera je pry vzbudila! No co na to rici, ze si idiot ma vypnout telefon, kdyz mu vadi, ze ho telefon vzbudi?
Posilat SMS mezi 9:00 az 19:00h nevidim nic spatneho...
11. 4. 2012 08:07:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466058
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
11. 4. 2012 10:25:07
V 9 ráno bych určitě nevolal. Celkově volat jen právě u nevyzvednutých dobírek, jinak to dost lidem vadí. Navíc velká část lidí nerada telefonuje s cizími lidmi a není jim to příjemné.
11. 4. 2012 10:25:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466057
One
verified
rating uzivatele
11. 4. 2012 11:29:18
urcite bys nevolal v 9 hodin a v kolik tedy, asi take zalezi, jestli obchodujes ponozky a vibratory (B2C), anebo obchodujes B2B, ze...
11. 4. 2012 11:29:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466056
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
11. 4. 2012 12:21:39
Volal bych jedině v nutných případech - problém s objednávkou, nevyzvednutá dobírka, nesrovnalosti jakékoliv. B2C bych volal odpoledne, mezi 14 a 18 hodinou. U B2B tal 10-12.
11. 4. 2012 12:21:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466055
boogey
verified
rating uzivatele
11. 4. 2012 19:29:36
Napsal One;782798
Lide jxsou ruzni, nektere histericke .... nase...s i zaslanim SMSky, ktera je pry vzbudila! No co na to rici, ze si idiot ma vypnout telefon, kdyz mu vadi, ze ho telefon vzbudi?
Posilat SMS mezi 9:00 az 19:00h nevidim nic spatneho...
Kdybys uměl psát, jako umíš nadávat zákazníkům za jejich zády, tak by se to po tobě dalo i přečíst ...
11. 4. 2012 19:29:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466054
Ja340
verified
rating uzivatele
12. 4. 2012 11:53:41
Já každému zákazníkovi před odesláním volám a chci potvrzení objednávky, zboží expedujeme hned druhý den a přesto se mi v této zku...ne době vrací asi 10%zásilek. Na každé mi to dělá asi 250kč ztrátu. Prvně jsem volal a ptal se proč si to nepřevzali (vozí to DPD) ale teď už rovnou posílám fakturu za náklady. Nejhorší je že po dvojí cestě je zboží strašně pomačkané, s velkou pravděpodobostí poškození. Takže sehnat nový obal - karton 65*55*120cm, zboží vybalit, složit odzkoušet....prostě hromada práce kvůli jednomu hňupovi.
Jako částečné řešení přemýšlím o vlastním rozvozu, pokud povezu aspoň 4 zásilky na jednu stranu tak se mi to vyplatí, ale zase je to složitější pro zákazníka. Musí být v určitém rozmezí doma a já nikdy nedokážu přesně říct v kolik bych přijel:-(
12. 4. 2012 11:53:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466053
Jiri Bednar
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
12. 4. 2012 17:56:48
Jestli se ti vrací 10% dobírek, děláš něco špatně. Takové číslo jsem snad nikdy u nikoho neslyšel a není ani trochu normální.
12. 4. 2012 17:56:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/9#reply466052
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit