Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte neplatiče dobírek?

Napsal Ondřej Veřtát;800216
Něco jako dobírka ve světě moc neexistuje. To je česká specialita.
dobirka ve svete funguje naprosto bezne, tedy v ramci Evropy. Proc je ovsem v CR tak rozsirena je hlavne tim, ze si za ni nikdo nic neuctuje, tedy az na par vyjimek stoji zasilka dobirka+balik vs. bankovni+balik stejne. Napr. v DE se bezne za dobriku plati 3-4 E navic k postovnem 3-4 E a tak si proste kazdy rozmysli, zda tu dobirku chce, nebo nechce. Kdyz jsme meli dobriku dotovanou a zakaznici platili jen postovne 4E, tak pomer dobirky stoupl temer na uroven CZ, po zavedeni tradicni platby klesl naopak na klasickou DE uroven.
Jinak extremne silna je dobirka v podstate ve vsech zemich stredni a vychodni Evropy.
26. 5. 2012 14:32:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466006
One
verified
rating uzivatele
28. 5. 2012 16:42:09
tak ja myslel hlavne zasilani mezinarodne, nevim o nikom, kdo mi poslez ciziny ke mne neco na dobirku a pritom spousta obchodniku se muze pretrhnout, aby poslala slovakum neco na dobirku :-)
muzete ni poslat odkaz na nejake 2-3 prodejce, kteri uctuji za dobirku stejne jako za platbu bezhotovostni? to je pomerne zvlastni, pisete ze VETSINA?
28. 5. 2012 16:42:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466005
One: na koho prosim reagujete? Pokud na mne, tak ja neresil mezinarodni zasilani baliku z CZ do jine zeme, ale reagoval jsem na post o jeden vyse nad vami o tom, ze ve svete dobirky neexistuji. Pokud reagujete na nekoho jineho, pak tento post ignorujte.
28. 5. 2012 16:44:26
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466004
Ja340
verified
rating uzivatele
28. 5. 2012 16:52:20
Napsal dave67;799934
U mě dělají nevyzvednutý balíky 1,3% (posledních cca 1000 balíku), takže než se s někým hádat a dělat si větší problémy, tak na to raděj zapomenout... Pokud má někdo 10%, tak asi není všechno v pořádku a měl by to řešit. A začít u sebe:-)
jak začít u sebe.. už jsem to tady psal několikrát. Již nemám jak si ověřit jestli si zákazník zboží vezme nebo ne... ke každému zákazníkovi přistupuju stejně. Profesionálně a snažím se mu poradit a popřípadě nabídnout jiné zboží, nebo něco k tomu. A prostě z ničeho nic se mi zboží vrátí přesto, že mi ještě včera večer vykládala jak ten kočárek potřebuje co nejdřív a jak je super.
28. 5. 2012 16:52:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466003
boogey
verified
rating uzivatele
28. 5. 2012 19:27:41
Napsal One;801065
muzete ni poslat odkaz na nejake 2-3 prodejce, kteri uctuji za dobirku stejne jako za platbu bezhotovostni? to je pomerne zvlastni, pisete ze VETSINA?
Většina to sice fakt nebude, ale za poslední čtvrt rok jsem minimálně na 3 prodejce narazil, takže poslat odkaz na 3 prodejce by asi nebyl velkej problém. Dokonce jsem kdysi narazil i na jeden nebo dva shopy, který chtěli za platbu předem víc peněz, jak za dobírku.
28. 5. 2012 19:27:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466002
One
verified
rating uzivatele
28. 5. 2012 20:15:09
jednoduse toi shrnu, za nevyzvednutou dobirku by zaqslouzil zakaznik prinejmensim nasadit kastracni gumicky na 2 dny :-D
28. 5. 2012 20:15:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466001
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 6. 2012 16:21:11
Nastala u Vás po tom, co česká pošta kupujícího sms zprávou upozorňuje hned několikrát na to, že pro něj mají balík nějaká změna ohledně nepřevzatých balíků??
Jak tu někdo psal, že jim nedokážu že to zakoupili oni, tak podle mne to dokázat lze.
Balíky hlídám a vždy když nějaký leží na poště a končí mu úložní lhůta lidem volám.
ptám se jestli jsme se dovolal správně a že mají na poště od nás balík. V 99.9% řeknou že pro něj zrovna dnes jdou, stejně se tak nestane.
Myslete si o mě co chcete, ale tyhle lidi patří do registrů nesolidních a náklady by měli uhradit.
A nejde mě tak ani o počet vrácených balíků, ale o princip. Tak jako zákazníci mohou hodnotit na heurece eshop tak by měl eshop mít možnost podělit se se svojí zkušeností se zákazníkem.
8. 6. 2012 16:21:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply466000
Amenity
verified
rating uzivatele
8. 6. 2012 16:40:09
Myslím, že oznamování o doručování balíku má na jeho vyzvednutí jen minimální vliv. Proč? Protože vždy píšu, když odesíláme, posílám odkaz na sledování zásilky, aby mohli koukat, kde zrovna balík je, pokud to není balík sms/email avízem (posíláme i doporučené zásilky, které jsou v 99 % do druhého dne na místě, ale bohužel u nich avízo nejde) tak oznamujeme, že mají balíček na poště, ale to děláme i u těch s avízem (aby se předešlo těm případům, kdy pošta nedodá lísteček do schránky), píšeme, že balíku končí úložní doba, ať si to vyzvednou, jinak že bude balík poslán zpět jako nevyzvednutý, voláme. A vliv na vyzvednutí či nevyzvednutí to fakt nemá. Lidé jsou zde zkrátka vy... zvláštní.
Jako perličku přidám nedávnou zkušenost - po všem tom upozorňování atd. koukám na Track&Trace a koukám na to jak na zjevení, je tam "Prodloužena úložní doba na žádost adresáta". No přiznám se, že tohle jsem tedy ještě nikdy neviděla. Otázka za sto bodů. Myslíte si, že poté balík dotyčná vyzvedla? Když už se tak blbě ptám, tak je vám hned jasné, že ne. Takže balík seděl měsíc na poště, než se vrátil zpět. Fakt nechápu, že když už si někdo plete nepřevzetí balíku a tedy porušení kupní smlouvy s odstoupením od smlouvy do 14 dnů, tak proč to prostě neodmítne rovnou, aby to zbytečně na té poště neleželo.
8. 6. 2012 16:40:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465999
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 6. 2012 20:36:41
Napsal Mamejeradi.cz;805676
Nastala u Vás po tom, co česká pošta kupujícího sms zprávou upozorňuje hned několikrát na to, že pro něj mají balík nějaká změna ohledně nepřevzatých balíků??
Jak tu někdo psal, že jim nedokážu že to zakoupili oni, tak podle mne to dokázat lze.
Balíky hlídám a vždy když nějaký leží na poště a končí mu úložní lhůta lidem volám.
ptám se jestli jsme se dovolal správně a že mají na poště od nás balík. V 99.9% řeknou že pro něj zrovna dnes jdou, stejně se tak nestane.
Myslete si o mě co chcete, ale tyhle lidi patří do registrů nesolidních a náklady by měli uhradit.
A nejde mě tak ani o počet vrácených balíků, ale o princip. Tak jako zákazníci mohou hodnotit na heurece eshop tak by měl eshop mít možnost podělit se se svojí zkušeností se zákazníkem.
Pokud je to tak ja říkáš plně s tebou souhlasím. Takového zákazníka bych na http://www.pozornanej.cz soupnul taky. Jen z osobni zkusenosti bych rekl, ze takovych je minimum. Celkove si myslim, ze pokud je zakaznik dobre informovan o prubehu zakazky, jejim zpracovani a exportu tak vracenych zasilek je minimum. Pokud vsak nekdo system zneuziva davam jej do registru taky a to nejenom proto, ze jej provozujeme, ale hlavne proto, ze nemusi jit o zakaznika podvodnika, ale muze taky nekdo tyto udaje zneuzivat. Uz se nam stalo cca v 5ti pripade, kdy si nastvany "soused" objednaval v ruznych e-shopech zbozi na souseda. Kdyz jsme potom upozornili majitele e-mailu a telefonu, ze je v registru spojil se s nami a vysvetlit celou situaci. Nasledne se podalo trestni oznameni a z nasi strany se predali informace o poskozenych e-shopech a nakonec se vysledoval zhrzeny soused.
8. 6. 2012 20:36:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465998
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 6. 2012 20:40:18
No mě kdyby přišla smska, že mě pošta naložila balík od té a té firmy a já přitom nic neobjednal tak bych to řešil.
Nenechal bych to ke mě vůbec dojít...
8. 6. 2012 20:40:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465997
boogey
verified
rating uzivatele
8. 6. 2012 21:47:44
Amenity: Já zas měl ve sledování jeden balík z PPL. To si to nejdřív necháme poslat do Brna, pak si to přepošleme do Ostravy a když už se nám blíží konec úložní doby, tak šup zpátky do Brna a po dalším neúspěšným rozvozu nahlásit osobní odběr. Samozřejmě nepřevzato. Se divím, že ho PPL neposlalo do řiti.
8. 6. 2012 21:47:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465996
Amenity
verified
rating uzivatele
8. 6. 2012 22:18:22
Boogey: No taky dobrý. Prostě si z nás dělají dobrý den. A my s tím nemůžeme nic dělat, i kdybychom chtěli. Výhody jsou jenom na straně spotřebitele.
8. 6. 2012 22:18:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465995
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 6. 2012 22:30:30
Já si myslím, že kdybychom se spojili a opravdu plnili databázi nespolehlivců, že s tím něco uděláme.
8. 6. 2012 22:30:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465994
boogey
verified
rating uzivatele
8. 6. 2012 22:31:45
Amenity: Ale můžem. Když se ti podaří prokázat, kdo to skutečně objednal, tak po něm můžeš vymáhat škodu, ale komu by se do toho chtělo. A zavádět tu presumpci viny, to nech mafiánům z OSA apod. Nejlepší řešení je si ho poznamenat a už mu nikdy nic neposlat. Ke mě už se pár takových vrátilo a určitě nebyli štastni, když jsem jim to neprodal a zrovna nikdo jiný to u nás neměl ani v nabídce, natož skladem.
---------- Příspěvek doplněn 08.06.2012 v 22:33 ----------
Napsal Mamejeradi.cz;805820
Já si myslím, že kdybychom se spojili a opravdu plnili databázi nespolehlivců, že s tím něco uděláme.
Pokud dáš do databáze Pavel Novák, Praha, moc mi to nepomůže. Pokud tam dáš Pavel Novák, Vinohradská 1, Praha, asi to nebudeš dělat moc dlouho :)
8. 6. 2012 22:31:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465993
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 6. 2012 22:35:38
A jak to mají banky s registrem neplatičů??
Taky tam musejí mít osobní údaje.
8. 6. 2012 22:35:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/13#reply465992
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit