Zadejte hledaný výraz...

Jak řešíte neplatiče dobírek?

kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
24. 5. 2012 13:20:20
Před čtrnácti dny jsem objednával v jednom nejmenovaném známém modelářském eshopu různý spojovací materiál bratru za 1k. Uvedené na eShopu měli vše skladem a tak jsem nečekal žádný zádrhel. Ejhle, po čtyřech dnech od objednání balík pořád nikde a tak jsem volal na kontaktní telefon, kde se stala chybička a jestli náhodou to kurýr nezašantročil, nebo nestratil. Bohužel mi bylo pracovnicí obchodu sděleno, že to mají různě po interních skladech a dodávka bude až tak další týden. Super, vybral jsem si dražší eshop z důvodu zboží skladem a nakonec se ani neobtěžují napsat email, jak se věci mají. Objednávku jsem stornoval a (před týdnem) objednal v jiném eshopu, kde po telefonickém ověření, mi bylo sděleno, že vše mají skladem. Do dnes (po sedmi dnech) zboží nedorazilo, na můj telefonický dotaz mi bylo řečeno, že mají vše skladem u různých dodavatelů a tak to chvíli potrvá, než zboží doručí. Holt v tomto případě si balík nepřevezmu, jelikož opět nikdo neměl slušnost mne informovat a ještě mi neříkali pravdu o dostupnosti.
Tento týden jsem sháněl bazénovou pískovou filtraci a opět stejné problémy, ve čtyřech obchodech uvedeno vše skladem, po tel. dotazu však sdělení, že skladem u dodavatele s dodáním 5-10 dní. Nakonec jsem objednal předevčírem telefonicky v dalším eshopu s tím, že filtraci do druhého dne expedují.. . Dnes čekám na balík a ten nedorazil, opět jsem volal na kontaktní číslo ehopu, kde mi sdělili, že bohužel nemají vše co jsem objednal (chyběla jedna plastová redukce) a tak zboží neposlali, že až příští týden. Nevadí, klidně ať ho pošlou, zboží už nechci, jelikož dnes jedu do krajského města koupit ho osobně a ani tento balík nepřevezmu. Nejsem žádný ha*zl, ale pokud chtějí prodejci vy**bavat se mnou, nebudu natolik slušný abych objednávky stornoval.
Neříkám, že je to Váš případ, ale třeba si někdo z těch co mají problémy s vrácenými zásilkami uvědomí, že i tohle může být chyba.
24. 5. 2012 13:20:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466021
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
24. 5. 2012 13:54:07
Napsal kunwald;799562
Před čtrnácti dny jsem objednával v jednom nejmenovaném známém modelářském eshopu různý spojovací materiál bratru za 1k. Uvedené na eShopu měli vše skladem a tak jsem nečekal žádný zádrhel.
Jo. Tebe to štve jako zákazníka. A teď si představ jak to zrovna v tomhle oboru štve asi mě, když na www.Modelarina.cz uvádím reálný stav skladu i reálnou dodatelnost pokud to skladem nemám a dokonce to tak posílám i do porovnávačů. Díky čemu to z pohledu některých zákazníků může vypadat že nemám "skoro nic" skladem (http://www.modelarina.cz/in_stock.html) kdežto oni mají skladem všechno... Někdy dokonce mají skladem i věci které se zatím ještě ani neprodávají ;-)
24. 5. 2012 13:54:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466020
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
24. 5. 2012 14:07:38
Napsal Kovboj;799587
Jo. Tebe to štve jako zákazníka. A teď si představ jak to zrovna v tomhle oboru štve asi mě, když na www.Modelarina.cz uvádím reálný stav skladu i reálnou dodatelnost pokud to skladem nemám a dokonce to tak posílám i do porovnávačů. Díky čemu to z pohledu některých zákazníků může vypadat že nemám "skoro nic" skladem (http://www.modelarina.cz/in_stock.html) kdežto oni mají skladem všechno... Někdy dokonce mají skladem i věci které se zatím ještě ani neprodávají ;-)
Chápu tě, mám to stejně, uvádím dostupnost pravdivě (u některých produktů i 4-6 týdnů) a k tomu konkurence uzavřela dohodu a šla s cenou na minimum.
Nechápu co je to za "nový" lživý trend uvádět dostupnost skladem a mít kulový (skladem u dodavatele)
Před měsícem jsem sháněl Equilibrium 3.5 a to byla sranda, neměl ho ani dodavatel, ale 50% ehopů ano.. nemít neomezené volání, tak jsem protelefonoval více než nabíječka stojí... obdoba výpadku u styrolepu :-)
24. 5. 2012 14:07:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466019
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
24. 5. 2012 16:32:36
Napsal kunwald;799609
Před měsícem jsem sháněl Equilibrium 3.5 a to byla sranda, neměl ho ani dodavatel, ale 50% ehopů ano.. nemít neomezené volání, tak jsem protelefonoval více než nabíječka stojí... obdoba výpadku u styrolepu :-)
No jo, ještě že jsi to nezkoušel u nás, u nás bys viděl jen nudnou informaci že momentálně není ;-)
24. 5. 2012 16:32:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466018
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
24. 5. 2012 17:04:47
Je to jednoduché, prodejci jedou na to, že aspoň někteří si to převezmou i když dodání trvá 2 týdny i když uváděli skladem. Tohle je velký neduh eshopů, který by bylo třeba vymýtit (ale jak že) protože na to doplácí poctíví prodejci, co uvádějí dostupnost pravdivě. Ti co to vrátí, dá se pošta do nákladů, azboží je aspoń skladem. V podstatě bezrizikové pro eshop. Pokud tedy nejste ten co nemůže mít ani pár tisíc ve zboží.
24. 5. 2012 17:04:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466017
Oakley
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
24. 5. 2012 18:33:31
Můžu potvrdit, zvednutí počtu nevyzvednutých zásilek za měsíc duben a květen cca o 12%.
Z našich zkušeností jsou nepřevzaté zásilky v 99% případů objednávky vyexpedované ještě ten den. Pokud zákazník objedná zboží u kterého je delší doba dodání, tak ho telefonicky, případně emailem informujeme, zda s touto dobou souhlasí a pokud ano, tak vždy zásilku převezme. Takže delším dodání bych problém neviděl a v neinfomovanosti taktéž ne, protože zákazníci dostávají potvrzovací email, email o expedici s číslem balíku, pak email od ČP, SMS od ČP, popřípadě email + SMS o uložení na poště + SMS a email o blížícím se konci úložní doby.
24. 5. 2012 18:33:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466016
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 5. 2012 12:41:37
Když to majitelé eshopů zákazníkům trpí.....
Nemůžeme se divit, že to má vzrůstající tendenci...
Český zákazník si myslí, že může všechno a prodejci jsou zloději co na zboží mají stovky procent marže a to kilo za poštovné ho nepo....
25. 5. 2012 12:41:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466015
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 5. 2012 12:49:53
Napsal Mamejeradi.cz;799923
Když to majitelé eshopů zákazníkům trpí.....
Nemůžeme se divit, že to má vzrůstající tendenci...
Český zákazník si myslí, že může všechno a prodejci jsou zloději co na zboží mají stovky procent marže a to kilo za poštovné ho nepo....
Je to neřešitelný problém, u mě je nevyzvednutá zásilka na hodnotě 1%, takže neřeším.
25. 5. 2012 12:49:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466014
Napsal Mamejeradi.cz;799923
Když to majitelé eshopů zákazníkům trpí.....
Nemůžeme se divit, že to má vzrůstající tendenci...
Český zákazník si myslí, že může všechno a prodejci jsou zloději co na zboží mají stovky procent marže a to kilo za poštovné ho nepo....
Na zaklade ne gigantickeho, ale ani ne maleho vzorku musim rici, ze procento nevyzvednutych zasilek patri v CR k nejmensim. Naopak v zemich na zapad od nasich hranic je toto procento vyrazne vetsi nez v zemich uprostred ci na vychod. Takze spise budme radi za nase zakazniky. Budte rad, ze ty rybicky neposilate do Francie, tam je to teprv terno.
25. 5. 2012 13:14:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466013
dave67
verified
rating uzivatele
25. 5. 2012 13:14:18
U mě dělají nevyzvednutý balíky 1,3% (posledních cca 1000 balíku), takže než se s někým hádat a dělat si větší problémy, tak na to raděj zapomenout... Pokud má někdo 10%, tak asi není všechno v pořádku a měl by to řešit. A začít u sebe:-)
25. 5. 2012 13:14:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466012
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 5. 2012 13:16:14
Záleží na sortimentu.
Ale tento názor:
Však co, už jsem si párkrát něco objednal přes internet a pak nevyzvedl, jednoduše proto, že jsem to nepotřeboval, nebo nechtěl potom..
Jako nebudu to kupovat když už to pak nepotřebuju.. nevím proč by potom chtěli dobírku poslat na účet.. pokud jsem si nic nekoupil, nevidím důvod to platit. Ano, sice jsem to objednal, ale nepřevzal.
Z tohoto fora:
http://www.symbianforum.cz/viewtopic.php?t=51245&postdays=0&postorder=asc&highlight=nep%F8evzal&start=14
Mluví sám za sebe. Klasický příklad.... No co tak sem si to nevzal. Ten člověk si vůbec neuvědomuje co dělá. Já bych mu nedal občanku...
25. 5. 2012 13:16:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466011
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
25. 5. 2012 13:20:54
1. nákup - platba pouze převodem
2. nákup - platba převodem, nebo na dobírku (u obchodů a významných klientů klidně odeslat a nechat je zaplatit dodatečně)
25. 5. 2012 13:20:54
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466010
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 5. 2012 00:25:46
odstranit dobirku je v zasade sebevrazda. Ja osobne ji u neznamych e-shopu preferuju, protoze jak uz tu kdosi zminil ne vzdy skladem znamena skladem a X krat jsem musel objednavku stornovat, protoze e-shop nebyl schopen zbozi dodat v nejakem rozumnem terminu.
Na druhou stranu bych si nikdy nedovolil neprevzit dobirku, ktera byla odeslana. At jiz z moralniho nebo lidskeho hlediska.
Jako provozovatel e-shopu, pokud nejsem schopen odeslat zbozi nejpozdeji nasledujici den po objednavce vzdy o tom zakaznik vi a odsouhlasi to (volam a vysvetlim situaci).
Za rok 2011 se mi vratila jedina dobirka a to jeste pani neprisel potvrzujici e-mail a tak omylem objednala 2 a ja si toho v mnozstvi objednavek nevsiml a taky ji to 2x poslal.
E-shop mam propojeny s www.pozornanej.cz a takove zakazniky jake popisuje symbianforum bych tam bez jakychkoliv vycitek zadal.
26. 5. 2012 00:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466009
One
verified
rating uzivatele
26. 5. 2012 01:48:39
No nevím, ale asi jsme v ČR jediný národ, který pošle někomu dobírku za hranice, nevím o eshopu ve světě, který by posílal na dobírku za hranice :-) Znáte nějaký eshop ve světě, co vám pošle do česka na dobírku?
Jestli je anebo není to sebevražda? Každého volba, je několik cest, třeba itage anebo asuscd obchody prodávají za nákupku a dopravu mají za 199 Kč plus dobírkovné a tím jsou nejlevnější na zboží (vydělávají na poštovném) :-)
holt ti co platí převodem dotují ty co platí na dobírku a / nebo nevyzvedávají...
někteří zase mají za dopravu 80,- a za dobírku příplatek 150,-
atd. atd...
26. 5. 2012 01:48:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466008
Něco jako dobírka ve světě moc neexistuje. To je česká specialita.
26. 5. 2012 12:01:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resite-neplatice-dobirek/strana/12#reply466007
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit