Zadejte hledaný výraz...

Jak řešit varianty produktu

Adam Popelka
verified
rating uzivatele
27. 1. 2014 19:38:00
Ahoj,
řeším následující problém:
Mám produkt (v mém případě obrazy). U každé položky existuje spoustu možností tisku. Papír, s rámem, bez rámu, plátno, vícedílné plátno....
A já stále řeším, zda vždy nabízet všechny varianty v rámci jednoho produktu
- nelíbí se mi pak cenové rozpětí např 200 - 2000,- a hlavně rozdílnost krajních variant - papír A5 vs plátno např 3ks 40x80cm (v rámci jednoho motivu)
- nelíbí se mi možnost prezentovat produkt pouze jedním náhledem (v katalogu). Tzn např někdo hledá malý obrázek v rámečku, ale náhled zobrazuje více dílné plátno (přitom na detailu pak lze navolit i tu variantu malého obrázku v rámečku)
- líbí se mi, že bude vše na jednom místě
nebo dělit produkty samostatně
- libí se mi možnost "přehrabování se", opticky více zboží
- nelíbí se mi možnost lehce přehlídnout jiné varianty
- nelíbí se mi roztříštěnost
Můj problém je, že už jsem natolik profesně deformován, že nejsem mnohdy schopný podívat se na problém očima běžného návštěvníka, proto mě zajímají i jiné úhly pohledu. Předem díky za případné reakce.
27. 1. 2014 19:38:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-varianty-produktu#reply990526
hala
verified
rating uzivatele
27. 1. 2014 21:40:01
No logické by bylo mít kategorie motivů (les, louka, zvířata, koně), v nich náhledy obrázků bez ceny, když mě zaujme motiv, nebudu se rozhodovat tolik podle ceny, a do detailu produktu dát samostatnou kalkulačku ceny, abych se mohl rozhodnout, kolik za ten mnou vybraný motiv utratím. A místo ceny, tlačítko kalkulace ceny, které zájemce přesměruje právě do té kalkulačky. V detailu mohou být například nejprodávanější, nejoblíbenější varianty, nebo i akční nabídky daného motivu ...
27. 1. 2014 21:40:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-varianty-produktu#reply990525
P-ierre
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
27. 1. 2014 22:25:17
Napadá mě výpis všech variant, ale graficky je seskupit.
výpis kategorie:
Obraz 1Papír A5 - 200 Kč|Papír A3 - 300 Kč|Rám 100x100 - 1000 Kč|Plátno 300x300 - 2000 Kč|Obraz 2Papír A5 - 250 Kč|Papír A3 - 350 Kč|Rám 100x100 - 1200 Kč|Plátno 300x300 - 2500 Kč|Obraz 3Papír A5 - 220 Kč|Papír A3 - 340 Kč|Rám 100x100 - 1100 Kč|Plátno 300x300 - 2200 Kč
detail produktu:
Papír A5 - 200 Kč|Papír A3 - 300 Kč|Rám 100x100 - 1000 Kč|Plátno 300x300 - 2000 Kč
Roztříštěnost cen by mi jako zákazníkovi nevadila. Přijde mi samozřejmé, že za 3metrové plátno zaplatím víc než za 20cm papír.
Případně můžete v horní části výpisu kategorie vytvořit viditelné filtrování se zaškrtáváním - zobrazovat:
(checkbox)Papíry
(checkbox)Malé rámy
(checkbox)Velké rámy
(checkbox)Plátna
27. 1. 2014 22:25:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-varianty-produktu#reply990524
Adam Popelka
verified
rating uzivatele
27. 1. 2014 22:41:49
No logické by bylo mít kategorie motivů (les, louka, zvířata, koně)
V nabídce nebudou takové "klasické" motivy. Minimálně bude dost dlouho trvat, než vůbec bude mít smysl motivy takto kategorizovat. Jde mi primárně o kvalitu, nikoliv kvantitu. Krom toho, jsem taky hodně zaměřen na různé typograficke obrazy.
náhledy obrázků bez ceny, když mě zaujme motiv, nebudu se rozhodovat tolik podle ceny
Ano - toto mě rovněž napadlo a schválně mě zajímalo, zda to někdo napíše. Takže jsem rád. A nápad na nejoblíbenější varianty je vlastně moc fajn. Děkuji :)
Napadá mě výpis všech variant, ale graficky je seskupit.
Vážím si toho, že si dá s odpovědí někdo takovou práci :). Nicméně zrovna toto řešení není moc vhodné. Variant je více, než 4, takže v celkovém součtu by katalog byla jedna velká nepřehledá tabulka různých variant.
Naopak filtr je nápad dobrý a je s ním počítáno.
Takže teď už mě trápí pouze náhledový obrázek. Jelikož např motiv v hezkém rámečku je sám o sobě vizuálně přitažlivý, ale nebude takový náhled odrazovat někoho, kdo hledá vyloženě plátno? Nicméně častečně by to šlo řešit tím, že zkrátka nějak jasně upozorním, že má každý motiv různé možnosti tisku.
27. 1. 2014 22:41:49
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-varianty-produktu#reply990523
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit