Zadejte hledaný výraz...

Jak řešit reklamace u dodavatele?

Petr Kolar
verified
rating uzivatele
20. 7. 2016 15:19:04
Zdravím,
stále mi vrtá hlavou jak obchodníci řeší reklamace u svého dodavatele. Pokud přeci odebírám celou dobu totožný produkt a zákazník ho přijde reklamovat do obchodu, tak jak se dodavateli prokáže, že je produkt ještě v záruce? Může to být přeci 5 let starý krám.
Asi mi něco podstatného nedochází, takže předem děkuji za vysvětlení :)
20. 7. 2016 15:19:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-reklamace-u-dodavatele/#reply1212182
silesia
verified
rating uzivatele
20. 7. 2016 15:45:38
Napsal Petr Kolář;1310840
Zdravím,
stále mi vrtá hlavou jak obchodníci řeší reklamace u svého dodavatele. Pokud přeci odebírám celou dobu totožný produkt a zákazník ho přijde reklamovat do obchodu, tak jak se dodavateli prokáže, že je produkt ještě v záruce? Může to být přeci 5 let starý krám.
Asi mi něco podstatného nedochází, takže předem děkuji za vysvětlení :)
Tak záleží na tom, o co se jedná ....
20. 7. 2016 15:45:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-reklamace-u-dodavatele/#reply1212181
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 7. 2016 15:51:20
vetsinou se tohle proste neresi, u drazsiho zbozi se jedou seriovy cisla (ale taky ne vzdycky)... Pocita se s tim, ze kdyz me cas od cesu nekdo vyjebe tak jako velkoobchodnika me ten jeden kus uplne nevadi
20. 7. 2016 15:51:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-reklamace-u-dodavatele/#reply1212180
cargopro
verified
rating uzivatele
20. 7. 2016 17:06:48
Napsal Petr Kolář;1310840
Zdravím,
stále mi vrtá hlavou jak obchodníci řeší reklamace u svého dodavatele. Pokud přeci odebírám celou dobu totožný produkt a zákazník ho přijde reklamovat do obchodu, tak jak se dodavateli prokáže, že je produkt ještě v záruce? Může to být přeci 5 let starý krám.
Asi mi něco podstatného nedochází, takže předem děkuji za vysvětlení :)
pokud obchodník reklamaci přijme, jako že máš na účtence datum, tak vymění s dodavatelem kus za kus nebo zašle na opravu , pokud to není možné, tak obchodník ti vrací peníze a dodavateli píše dobropis . Druhá možnost je ta, že v dodávce zboží od dodavatele je procentuální navýšení ve zboží, nebo skonto na případné reklamace.
20. 7. 2016 17:06:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-reklamace-u-dodavatele/#reply1212179
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
20. 7. 2016 17:43:19
Výrobní číslo?
20. 7. 2016 17:43:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-reklamace-u-dodavatele/#reply1212178
cargopro
verified
rating uzivatele
20. 7. 2016 20:18:34
Napsal Leszek Madzia;1310904
Výrobní číslo?
třeba u bot žádné nemáš
20. 7. 2016 20:18:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-reklamace-u-dodavatele/#reply1212177
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit