Zadejte hledaný výraz...

Jak řešit přehledně dění ve firmě?

Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
28. 7. 2011 18:31:25
Chci se poradit jak byste řešili dění ve firmě.
Jde o tři kamenné obchody pod jedním majitelem. Chtěl bych všechny "papírové záležitosti" nějak zorganizovat.
Do dnes je vše postavené na papírech kde jeden formulář slouží na objednávky od dodavatele, další pak pro montáže, ... Občas se stane že se na něco zapomene, někam se ztratí papír, ...
Napadlo mě proto udělat jakýsi "firemní online diář" kde bych se ráno podíval a hned viděl co je třeba objednat pro kterou prodejnu, kdy je naplánovaná montáž, kam se má odvést zboží, ... Samozřejmostí by bylo možné si vypsat jen objednávky, nebo třeba jen rozvozy, ... Déle podbarvení každého úkolu podle prodejny.
...
Máte někdo něco takového k nahlédnutí případně jak byste doporučili toto řešit.
28. 7. 2011 18:31:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660399
David Michal
verified
rating uzivatele
28. 7. 2011 20:09:51
Pokud jsou požadavky až takto zjednodušené, obávám se že žádné hotové řešení k nahlédnutí nebude. Podle toho co píšete, mě napadají dvě řešení, obě zhruba stejně náročná co se týče ceny a času nasazení.
První, často používané v menších firmách, je prosté přenesení fromulářů do formátu MS Excel s napojením na SQL server. Tzn. v podstatě šablony s makry.
Druhé řešení je nechat si napsat aplikaci na zakázku. Ideálně jako webovou aplikaci.
První řešení často později naráží na své limity. Bývá preferováno spíše z historických důvodů, dříve trval vývoj aplikace déle než psaní šablon a maker. To už neplatí.
Druhé řešení, je-li provedeno dobře, má teoreticky neomezený potenciál rozvoje do budoucna.
28. 7. 2011 20:09:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660398
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
28. 7. 2011 20:29:25
Ano webové jistě. Mám už i nějaké skica jak by vše mělo vypadat a fungovat. no nicméně jsem se chtěl vyvarovat chyb než se do toho pustím.
28. 7. 2011 20:29:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660397
Nerozumím úplně problému. Lidé vyplňují intrafiremní formuláře, když chtějí objednat něco do obchodu?
Proč? Kvůli organizaci? Archivaci? Koordinaci?
Věřím, že existuje nějaké naprosté lowcost řešení typu wiki, project management systém typu Assembla/Unfuddle/Basecamp, které pokryje 90% stávajících potřeb.
28. 7. 2011 20:57:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660396
Já osobně bych použil google apps, poohlédl se po tom jejich marketu, pár zajímavých věcí tam bylo... a v nejhorší použít api a dodělat si vlastní funkce dle potřeby
28. 7. 2011 23:49:24
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660395
Já bych volil možnost vlastní webové aplikace na míru. Usnadní Vám to hodně celkový přehled a ještě když bude kodér opravdu šikovný, můžete si vymyslet v podstatě cokoliv. profity jednotlivých obchodů, obraty, výdaje, nákupy materiálů nebo zboží, cena skladu. Ono mít přehled se vyplácí. My například teď programujeme podobnou záležitost pro školu angličtiny, která má 6 poboček, a na míru je to opravdu mnohem lepší, protože Vy sám si určíte co je pro Vás důležité, co systém má umět a co má dělat samostatně, nebo na co Vás má upozornit.
29. 7. 2011 10:23:04
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660394
Luboš Lerch
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
29. 7. 2011 15:16:59
Často do firem nasazujeme například MS SharePoint pro řešení i takovýchto drobných požadavků. Podmíněno je to ale sítí postavené na MS systémech, minimálně serveru. Pokud ten k dispozici již mají, SharePoint získávají zahrnutý v licenci. Výhodou je pak snadná a tudíž i levná rozšiřitelnost do budoucna a prakticky nulové náklady na provoz. To ale asi nebude Tvůj případ, tak to uvádím spíš jako další možnou alternativu, z jejíž funkcí můžeš vycházet při návrhu svého řešení.
29. 7. 2011 15:16:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660393
Inspirator
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 7. 2011 00:35:30
Tohle spíš vypadá na kompletní reorganizaci administrativy, dnes v obchodě neexistuje "ztratil se nám papír" - tohle musí být komplet on-line s nahlížením do skladů v reálném čase.
Něco podobného jsem nedávno řešil a ve finále záleží jestli jsou na prodejně schopní lidé (vedoucí). Pro začátek by možná stačilo nasdílet kalendář :)
30. 7. 2011 00:35:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660392
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
30. 7. 2011 11:32:22
Moje koncepce online diáře:
na stránce se zobrazí klasický kalendář, u kterého se v oknech budou zobrazovat názvy úkolů které je daný den potřeba udělat.
bude možné rozkliknout den kde se zobrazí úkoly podle hodin kdy mají být vyřízeny, nebo kliknout na konkrétní úkol.
dále bude možné vybrat typ úkolu například montáž (zobrazí se všechny naplánované montáže v daný den.
Poslední možností bude vybrat osobu/prodejnu a u ní se zobrazí jaké úkoly má dnes naplánované.
Dle mě je toto jednoduché a přehledné řešení. Pokud máte ještě tip jak diář rozšířit pište.
30. 7. 2011 11:32:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660391
Andrestudio
verified
rating uzivatele
31. 7. 2011 07:52:58
V tomhle případě, nevím jestli by nebylo nejjednoduší mít nainstalovaný na jednotlivých stanicích klasický emailový klienty MS outlook a mit nasdílené ukoly. Umí to prakticky vše co popisujete a s barvičkama si taky můžete zablbnout.
Basecamp je taky možné řešení s tím, že si k jedntlivým úkolům můžete přidat TODO a diskutovat. Ale už si nepamatuji, jestli je tam i forma kalendáře.
Nicméně jestli s tím plánujete víc, nechte si jak radí ostatní udělat webovou aplikaci, kterou můžete v budoucnu rozšířit o jiné moduly.
Napsal Milan B.;683194
Moje koncepce online diáře:
na stránce se zobrazí klasický kalendář, u kterého se v oknech budou zobrazovat názvy úkolů které je daný den potřeba udělat.
bude možné rozkliknout den kde se zobrazí úkoly podle hodin kdy mají být vyřízeny, nebo kliknout na konkrétní úkol.
dále bude možné vybrat typ úkolu například montáž (zobrazí se všechny naplánované montáže v daný den.
Poslední možností bude vybrat osobu/prodejnu a u ní se zobrazí jaké úkoly má dnes naplánované.
Dle mě je toto jednoduché a přehledné řešení. Pokud máte ještě tip jak diář rozšířit pište.
31. 7. 2011 07:52:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660390
Přemek Kubák
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 7. 2011 11:09:11
Je to sice mimo téma, ale dovolím si sem dát odkaz na webtrh sraz Brno, kde můžeme ledacos z tématu pořešit :-).
31. 7. 2011 11:09:11
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660389
tomask82
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
31. 7. 2011 20:52:23
samozřejmě je složité radit, když neznám "cestu" papíru, nicméně ze zkušenosti - hodně věcí se dá vyřešit přes sdílené dokumenty googlu a jeho sdílený kalendář
Napsal Milan B.;682571
Chci se poradit jak byste řešili dění ve firmě.
Jde o tři kamenné obchody pod jedním majitelem. Chtěl bych všechny "papírové záležitosti" nějak zorganizovat.
Do dnes je vše postavené na papírech kde jeden formulář slouží na objednávky od dodavatele, další pak pro montáže, ... Občas se stane že se na něco zapomene, někam se ztratí papír, ...
Napadlo mě proto udělat jakýsi "firemní online diář" kde bych se ráno podíval a hned viděl co je třeba objednat pro kterou prodejnu, kdy je naplánovaná montáž, kam se má odvést zboží, ... Samozřejmostí by bylo možné si vypsat jen objednávky, nebo třeba jen rozvozy, ... Déle podbarvení každého úkolu podle prodejny.
...
Máte někdo něco takového k nahlédnutí případně jak byste doporučili toto řešit.
31. 7. 2011 20:52:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-prehledne-deni-ve-firme/#reply660388
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit