Zadejte hledaný výraz...

Jak řešit obchodní podmínky pro globální prodej?

Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
9. 5. 2018 08:59:19
Ahoj,
připravujeme spuštění jednoproduktového eshopu, u kterého počítáme s prodejem celosvětově (koncovým zákazníkům). S čím se teď trochu pereme, jsou obchodní podmínky. Oslovili jsme právníky, kteří navrhují, že české OP, které standardně nabízejí, přeloží.
To se mi ale úplně nezdá. Máte s tím někdo prosím zkušenost? Počítáme s tím, že budeme mít základní anglickou verzi webu a dále několik jazykových mutací pro nejvýznamnější trhy.
Díky za každou reakci.
9. 5. 2018 08:59:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-obchodni-podminky-pro-globalni-prodej/#reply1344604
Pro každou cílovou zemi, kde prodáváte, potřebujete specifické podmínky. v každé zemi platí jiná pravidla.
9. 5. 2018 09:45:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-obchodni-podminky-pro-globalni-prodej/#reply1344603
V rámci EU musí mít spotřebitel z dané země minimálně taková práva, jako by mu dodávala lokální firma. Tzn. pokud by v jeho zemi byla doba na osdstoupení třeba 30 dnů, tak ji musí mít. Pokud by tam byla 10 dnů a vy byste měl 14 pak je to v pořádku. Obecně v rámci EU jsou rozdílné termíny, reklamace, odstoupení, poslupnost kroků, informační povinnosti apod.
Co se týká zasílání do zemí mimo EU, tak tam je to samozřejmě různé. Ale dle mého pokud pošlete něco mimo EU s podmínkami co si vytvoříte, tak to bude platné. Ale zkušenost s tímto mám jen se zasíláním např. CR-UA. Kdy samozrejme nelze dodavat to, co by tam bylo zakazano prodavat, ale jinak u preshranicni zasilkyp roste prava jako mate v CR nedostanete.
9. 5. 2018 11:24:01
https://webtrh.cz/diskuse/jak-resit-obchodni-podminky-pro-globalni-prodej/#reply1344602
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit