Zadejte hledaný výraz...

Jak přistupujete k produktům, jejichž propagace se stává příliš nákladnou?

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2016 09:22:37
Stáhnete ceny prokliků a necháte je žít vlastním životem a v případě že obrat klesne pod určitou mez, stáhnete je a nahradíte jiným produktem (značkou), bez kompromisu je stáhnete, a nebo to neřešíte a sypete dál?
21. 5. 2016 09:22:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-pristupujete-k-produktum-jejichz-propagace-se-stava-prilis-nakladnou#reply1197393
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
21. 5. 2016 10:04:46
Já bych si k tomu dovolil položit takovou podotázku. Jak obecně řešíte propagaci u nizkomaržových produktů? Tj tam kde se PPC či jiné nákladnější kampaně nevyplatí ( s akcentem na to že to nelze díky cílovce "virálně" propagovat na sociálních sítích.)
21. 5. 2016 10:04:46
https://webtrh.cz/diskuse/jak-pristupujete-k-produktum-jejichz-propagace-se-stava-prilis-nakladnou#reply1197392
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 5. 2016 13:21:51
Jj, mě ty nízko-maržové produkty samozřejmě také dost tlačí a je o nich vlastně tak trochu řeč. Já to např. řeším tak, že nízko-maržový produkt má např. 10 variant. Pro každou z nich testuji různou výši marže a sleduji, kam až si mohu dovolit zajít, aby to bylo zajímavé pro mne i zákazníka. Když mám vyřešenou marži, pracuji s množstvím a snažím se prodat více než konkurence, abych byl schopen z většího zisku zaplatit reklamu a samozřejmě když už zákazníka přivedu např. z kanálu jako je PPC, tak je potřeba s ním dále zapracovat. Remarketing, emailing, sms marketing, pošta. Je to z toho důvodu, že pokud dokážete z jedné návštěvy vytěžit více peněz (a to neznamená, že by to mělo být pro zákazníka méně výhodné, viz. množstevní slevy), budete dlouhodobě schopni držet i pozice co se týče marketingu a nebo využívat ještě další dražší kanály. Přesto při zvyšující se konkurenci se u některých značek může prodej blížit k hranici, kdy už by nebyl rentabilní. Přestože by bylo racionální utáhnout kohouty, jde to jen velmi těžko, protože mé jednání je stále ještě dost iracionální ...
21. 5. 2016 13:21:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-pristupujete-k-produktum-jejichz-propagace-se-stava-prilis-nakladnou#reply1197391
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
21. 5. 2016 15:51:21
Strasne zalezi na konkretnim produktu. To nelze zobecnit. Jsou i jina kriteria nez marze. Pokud produkt tvori nejaky komplement k jinemu nebo uceluje nabidku sortimentu, je to dulezitejsi nez marze na nem.
Ale propagaci bych obecne nedotoval ...
21. 5. 2016 15:51:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-pristupujete-k-produktum-jejichz-propagace-se-stava-prilis-nakladnou#reply1197390
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit