Zadejte hledaný výraz...

Jak přiřadit odeslaný formulář ke konverzi?

Polci1
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2012 08:13:22
Zdravím,
potřeboval bych vyřešit problém s identifikací konverzí v GA.
Správci mých PPC vyplácím provizi za konverze. Rozhodli jsme se propagovat i druh služeb, které se nedají přímo nakoupit, ale poptat a v širokém cenovém rozmezí.
Příklad:
Potenciální zákazník se pomocí reklamy dostane k nám na web a poptá služby pomocí formuláře. Poptá služby třeba za 100 000 Kč, ale nakonec neobjedná. Formulář je, ale odeslaný. Konverze zaznamenána, ale mi nevíme zdali vyplatit provizi a kolik vyplatit. Nepřiřadíme ji ke konkrétnímu formuláři.
Lze přiřadit k odeslanému formuláři informaci o zdroji návštěvy (např.: ppc).?
25. 7. 2012 08:13:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-priradit-odeslany-formular-ke-konverzi#reply788498
Tak jelikoz web vi, odkud ten clovek prisel a tuto inforamci si jste schopen si udrzet, pak jste schopen si pri odeslani formulare zapsat i zdroj.
25. 7. 2012 08:20:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-priradit-odeslany-formular-ke-konverzi#reply788497
Polci1
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 7. 2012 08:22:44
Zapsat zdroj do formuláře, abych mohl s příchozí poptávkou získat informaci o jejím původu? Ukázkově: Poptávka 01, zdroj: PPC. Za den mi dojde x poptávek z různých zdrojů a potřebuji je odlišit.
25. 7. 2012 08:22:44
https://webtrh.cz/diskuse/jak-priradit-odeslany-formular-ke-konverzi#reply788496
Ale to je spise ukol pro vase IT, nez pro webovou analytiku, aby tu informaci co mate zapsal k formulari.
25. 7. 2012 08:40:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-priradit-odeslany-formular-ke-konverzi#reply788495
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
9. 8. 2012 11:33:18
Doporučoval bych se podívat na e-commerce měření. Není to jen pro e-shopy.
Objednávky měřené přes e-commerce v Google Analytics mají mít vždy svůj jednoznačný identifikátor. Přes identifikátor transakce si napárujete data v Excelu na interní výpis stornovaných objednávek/poptávek. Pomocníkem vám pro to bude funkce SVYHLEDAT v Excelu. Každý zaslaný poptávkový formulář či kontakt může mít svůj identifikátor. Stejný identifikátor můžete poslat v emailu, který se zašle obchodníkům, nebo v záznamu CRM systému. Podívejte se, co by díky tomu šlo získat:
ID kontaktu Zdroj kontaktu Stav poptávky
P355 PPC kampaň Doposud nevyřízeno
P356 Partnerský web Nekvalitní kontakt
P357 Přímý přístup Domluvena osobní schůzka
P358 Partnerský web Nekvalitní kontakt
P359 PPC kampaň Domluvena osobní schůzka
P360 Partnerský web Doposud nevyřízeno
P361 Partnerský web Doposud nevyřízeno
9. 8. 2012 11:33:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-priradit-odeslany-formular-ke-konverzi#reply788494
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit