Zadejte hledaný výraz...

Jak přesvědčit zákazníka

Ja340
verified
rating uzivatele
14. 3. 2013 22:36:20
mě se osvedčilo nabízet zboží tam kde neinzeruje konkurence.
14. 3. 2013 22:36:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878504
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
14. 3. 2013 22:38:56
ja mam zkusenosti ze jen cena neni na prvnim miste nejakou dobu jsem valcil s cenama a snazil se drzet nejnizsi cenu ale objednavky pocet to temer nezvedlo ted stale prodavame i kdyz nejsme nejlevnejsi a porad mame zajimavou marzi
14. 3. 2013 22:38:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878503
jelenek
verified
rating uzivatele
14. 3. 2013 22:39:32
Napsal Já;923351
mě se osvedčilo nabízet zboží tam kde neinzeruje konkurence.
To je zajímavý, jak to funguje? Zkuste nastřelit místo?
14. 3. 2013 22:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878502
Poculi ste niekedy o vyhladavani a marketingo vo vyhladavacoch (SEM). Tam naprikald chodia vyhladavat aj ludia, ktory nehladaju najnizsiu cenu, ale dobry produkt a k nemu dobry servis. Samozrejme nejaka cast z nich skonci v porovnavacoch, ale tym ostatnym mozete svoje produkty veselo ponukat a zrazu zistite ze nehladaju len najnizsiu cenu.
Poculi ste niekedy o vernych zakaznikoch ? Priama nasvtevnost, ktori sa ku vam vracaju ale si pamataju vasu znacku ?
a dalo by sa pokracovat...
14. 3. 2013 22:40:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878501
Ja340
verified
rating uzivatele
14. 3. 2013 22:42:05
Napsal jelenek;923357
To je zajímavý, jak to funguje? Zkuste nastřelit místo?
sorry ale ani houbař neprozradí to svoje místečko. Prostě si ho jen musíš najít.
Třeba 5 roků jsem prodával post karty a 60% prodejů šlo přes inzerci na hyperinzerce.
kolega zase objížděl veletrhy , prostě hledat
---------- Příspěvek doplněn 14.03.2013 v 22:43 ----------
Napsal Patrik Štefko;923358
Poculi ste niekedy o vyhladavani a marketingo vo vyhladavacoch (SEM). Tam naprikald chodia vyhladavat aj ludia, ktory nehladaju najnizsiu cenu, ale dobry produkt a k nemu dobry servis. Samozrejme nejaka cast z nich skonci v porovnavacoch, ale tym ostatnym mozete svoje produkty veselo ponukat a zrazu zistite ze nehladaju len najnizsiu cenu.
Poculi ste niekedy o vernych zakaznikoch ? Priama nasvtevnost, ktori sa ku vam vracaju ale si pamataju vasu znacku ?
a dalo by sa pokracovat...
ne neslyšel. kromě vibrátorů a kondomů se ke mě zákazníci nikdy neměli důvod vracet.
14. 3. 2013 22:42:05
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878500
jelenek
verified
rating uzivatele
14. 3. 2013 22:50:00
to je ono, u našeho produktu je to tak, že koupíte pohon a nemáte se důvod moc vracet, když pán bůh dá, máte na několik let produkt, když někde koupím triko, tak tam třeba za měsíc koupím i kalhoty
14. 3. 2013 22:50:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878499
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
14. 3. 2013 23:02:48
Napsal jelenek;923346
zajímá mě Váš názor, co byste tam očekával?
---------- Příspěvek doplněn 14.03.2013 v 22:28 ----------
máte naprostou pravdu, proto hledám jiné možnosti než boj cenou
Produkty, které doporučujete například - ale nechci, aby na mě blikal velký červený objekt a nějaké cenové bomby. Není to o tom, co bych očekával, ale viděl jste někdy ten eshop na notebooku, nedej bože netbooku? Tam se člověk ztratí během pár sekund.
14. 3. 2013 23:02:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878498
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
15. 3. 2013 01:08:29
Mě se nelíbí nepřehlednost eshopu. Ošklivé barvy, namačkaný text, hrozně malé obrázky náhledů, košík má být vpravo nahoře a ne v levém sidebaru, tlačítko koupit máte dost nenápadné, když v nějaké kategorii nic nemáte, tak to tam napište, ať tam není prázdná stránka atd, atd .... Radil bych nechat si od někoho zpracovat analýzu použitelnosti. Dál bych se hnedka zbavil těch rádoby seo titulků. Opravdu si myslíte, že má nějaký efekt narvat do title úplně každý stránky toto "Pohony, pohony vrat, pohony bran, závory, přístupové systémy, dálkové ovládání"? Když tam bude čistě název toho, co na té stránce je, upřitě to bude lepší. Jak pro vyhledávače, tak pro lidi.
15. 3. 2013 01:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878497
xxxmitschxxx
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
15. 3. 2013 04:29:50
Napsal jelenek;923365
to je ono, u našeho produktu je to tak, že koupíte pohon a nemáte se důvod moc vracet, když pán bůh dá, máte na několik let produkt, když někde koupím triko, tak tam třeba za měsíc koupím i kalhoty
Zrovna nedavno jsem kupoval motory na branu a narazil i na tvuj shop. Nakonec jsem nakoupil jinde, a to z nekolika duvodu. Jiz jsem mel vrata do garaze od hormanna, tak i pres podstatne vyssi cenu jsem sel do hormanna zase. Uz jen proto ze mam vse na jednom ovladaci. A prave tady mas prostor na vracejici se zakazniky.
Delas i montaz? Jestli jo tak to nekde z durazni. Vetsina lidi jsou technicti analfabeti, a nedokazou si motor namontovat. Minimalne el. Zapojeni je pro 90% lidi problem. A pokud to nedokazu namontovat sam, vubec na eshopu nenakoupim, protoze si to sam nenamontuji, a monter v okoli me posle vetsinou do haje, kdyz nemam motor od nej.
15. 3. 2013 04:29:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878496
Franta
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
15. 3. 2013 05:32:03
Hodně rad a tipů tu již zaznělo. Jak bylo uvedeno už výše, tak chtělo by to opravdu udělat nějakou analýzu. Je zapotřebí znát chování uživatelů, kteří na Váš e-shop přicházejí. Zde pak můžete získat velice zajímavé informace, které Vám mohou pomoci odhalit některé nedostatky. Případně hned uvidíte, kde je asi zakopaný pes ;)
Myslím, že konkrétní rady se sice dají napsat, ale bez nějaké té analýzy mohou být tyto rady sice zdánlivě dobře míněné, ale ve skutečnosti zcela neefektivní.
15. 3. 2013 05:32:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878495
jelenek
verified
rating uzivatele
15. 3. 2013 07:17:22
Díky všem za rady a připomínky.
15. 3. 2013 07:17:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878494
AlanAlda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 3. 2013 11:07:47
Má smysl implementovat online chat do shopu nebo je to zbytečnost - jaký na to máte názor ? Slyšel jsem že vzbuzuje větší důvěru také vložení své osobní fotografie.
15. 3. 2013 11:07:47
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878493
LANGEO s.r.o.
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
15. 3. 2013 11:38:03
Napsal AlanAlda;923475
Má smysl implementovat online chat do shopu nebo je to zbytečnost - jaký na to máte názor ? Slyšel jsem že vzbuzuje větší důvěru také vložení své osobní fotografie.
Tohle jsem také řešil. Viz http://webtrh.cz/216141-zopim-podobne-online-chaty-maji?highlight=zopim
15. 3. 2013 11:38:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878492
Ja340
verified
rating uzivatele
15. 3. 2013 11:39:09
Já jsem třeba nikdy online chat nepoužil a když jsem ho použít chtěl tak tam nikdo nebyl. Jinak podle dotazníku co tu byl před pár dny mají stejný názor skoro všichni. Svoji fotku bych radši nikam nedával....
15. 3. 2013 11:39:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878491
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 3. 2013 11:54:48
U nas je online chat dost vyuzivany. Je pravdou, ze pri nom stale niekto sedi.
15. 3. 2013 11:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-presvedcit-zakaznika/strana/2#reply878490
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit