Zadejte hledaný výraz...

Jak postupovat, když zákazník zaplatí zboží, ale špatně vyplní doručovací adresu?

LenkaJuras
verified
rating uzivatele
1. 2. 2017 13:03:50
Dobrý den,
poslední dobou se mi dost často stává, že klient si u mě na e-shopu koupí a zaplatí zboží. Vyplní adresu a doručovací údaje, ale strašně často zapomínají na číslo popisné. A to doopravdy tak každá pátá objednávka. Já jim samozřejmě píšu sms, volám, abych to dozjistila. Je to problém, většinou nikdo nebere cizí čísla, na sms už většinou odepíšou.
Moje otázka ale zní, co když si u mě zákaznice ten produkt zaplatí a uvede neúplnou adresu a já se jí nemohu dovolat, nezvedá telefon, poté si ho vypne, na sms neopovídá. To mám čekat, až se mi ozve? Nebo objednávku stornovat a vrátit jí peníze?
Zatím se mi vyloženě tato situace nestala, ale začínám uvažovat, že to zahrnu do obchodních podmínek. Zajímalo by mě, jestli se to stává i jiným e-shopům.
Taky bych ráda podotkla, že se jedná o www.choker.cz. Takže průměrná objednávka 300 Kč.
Děkuji za všechny odpovědi
1. 2. 2017 13:03:50
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256480
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 2. 2017 13:08:31
Tak uprav objednavkovy formular a daj popisne cislo ako samostatny udaj pripadne tam len doprogramuj validaciu.
Co sa tyka nemoznosti kontaktovat zakaznika tak neviem osobne, ale najskor by som napisal mejl ze aka je situacia a ze zakaznik ma 2 tyzdne na vybavenie, alebo mu vratis peniaze a zrusit objednavku(treba si upravit potom mozno aj obchodne podmienky).
1. 2. 2017 13:08:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256479
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
1. 2. 2017 13:10:56
Já si myslím, že přímo v tomto případě pomůže změnit popisek pole, do kterého se má ulice a č.p. uvést, z aktuálního "Adresa" na "Ulice a č.p.".
1. 2. 2017 13:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256478
Podle Ulice se dá vždy dohledat PSČ, ale je to práce navíc.
1. 2. 2017 13:16:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256477
David Musil
verified
rating uzivatele
(69 hodnocení)
1. 2. 2017 13:27:41
Pole s nazvem "adresa" je spatne. 10 lidi a 10 ruznych vyplneni. Udelejte vice poli na jeden radek.
Ulice a č.p / město / psč
1. 2. 2017 13:27:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256476
LenkaJuras
verified
rating uzivatele
1. 2. 2017 13:30:35
Děkuji za odpovědi, zvolím zatím nejjednodušší variantu rozdělit pole pro adresu na ulici a č. popisné. Snad to pomůže :)
1. 2. 2017 13:30:35
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256475
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
1. 2. 2017 13:34:25
Napsal Ondřej Martinek;1359514
Podle Ulice se dá vždy dohledat PSČ, ale je to práce navíc.
PSČ není číslo popisné.
1. 2. 2017 13:34:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256474
Kajule21
verified
rating uzivatele
3. 2. 2017 12:10:43
Napsal LenkaJuras;1359510
Dobrý den,
poslední dobou se mi dost často stává, že klient si u mě na e-shopu koupí a zaplatí zboží. Vyplní adresu a doručovací údaje, ale strašně často zapomínají na číslo popisné. A to doopravdy tak každá pátá objednávka. Já jim samozřejmě píšu sms, volám, abych to dozjistila. Je to problém, většinou nikdo nebere cizí čísla, na sms už většinou odepíšou.
Moje otázka ale zní, co když si u mě zákaznice ten produkt zaplatí a uvede neúplnou adresu a já se jí nemohu dovolat, nezvedá telefon, poté si ho vypne, na sms neopovídá. To mám čekat, až se mi ozve? Nebo objednávku stornovat a vrátit jí peníze?
Zatím se mi vyloženě tato situace nestala, ale začínám uvažovat, že to zahrnu do obchodních podmínek. Zajímalo by mě, jestli se to stává i jiným e-shopům.
Taky bych ráda podotkla, že se jedná o www.choker.cz. Takže průměrná objednávka 300 Kč.
Děkuji za všechny odpovědi
Mně se nestává, že neudají číslo popisné, ale kolikrát píšou místo jména adresu nebo obráceně atd. Dřív mi neuváděli tel.číslo, tak jsem to pole udělala jako povinnou položku a už je to OK. Taky bych volila nejjednodušší variantu a sice zavést políčko "číslo popisné" jako povinné a mělo by snad být po problém. I když lidi jsou koumáci a jsou schopní zmršit všechno (neříkám,že všichni).
A co se týká té objednávky, tak jsi měla snahu zákaznici kontaktovat. Počkala bych,až se ozve a pak bych to řešila. Pokud se ozve třeba za 14dní, stejně bude asi chtít vrátit peníze, takže ti to vyjde nastejno. Zkusila bych jí několikrát zavolat, poslat SMS a ještě pro jistotu email a pak už s tím víc nic nenaděláš...
3. 2. 2017 12:10:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-postupovat-kdyz-zakaznik-zaplati-zbozi-ale-spatne-vyplni-dorucovaci-adresu#reply1256473
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit