Zadejte hledaný výraz...

Jak označujete zboží, které nemáte skladem ale je dostupné u dodavatele?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 4. 2015 10:26:33
Zkoušli jste si dělat nějaký průzkum, jaký je nejvhodnější způsob jak popisovat dodací lhůtu u zboží které nemáte skladem, ale máte ověřeno že u dodavatele je? Zkoušeli jste s tím nějak experimentovat?
My třeba momentálně máme "Expedice do 3 dnů", přemýšlím jestli by bylo nebo nebylo vhodnější používat varianty typu "Skladem u dodavatele, expedice do 3 dnů" nebo "Skladem v externím skladu, expedice do 3 dnů" a podobně. Máte s tím nějaké praktické zkušenosti?
Rada "Zkus to změnit a uvidíš" je sice logická, ale moc nefunguje - prodáváme specifické zboží kde se i při stejné denní návštěvnosti mění počet objednávek třeba i podle počasí a podobně. Takže se dá jen problematicky usoudit jestli změna textů má nebo nemá vliv na aktuální počet objednávek.
A pro jistotu ještě dodávám že rada "Neprodávej co nemáš skladem" je v našem oboru nesmysl, na eshopu máte třeba cca 25 tisíc náhradních dílů které by byl nesmysl držet skladem, přitom je ale potřeba moci je klientům nabídnout.
15. 4. 2015 10:26:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106463
Zákaznikovi je dle mého jedno, zda to máte skladem nebo to je v externím skladu. Pro něj je podstatné to, kdy to opravdu a reálně dostane, resp. kdy to vy pošlete. Když máte zboží ve skladu svém, tak víte na 100 % (vynechme nějaké vlivy) pošlete nejpozději druhý den. Pokud jste schopen se stejnou přesností a jistotou říci, že pokud je díl u dodavatele, tak jej do tří dnů expedujete, tak bych tam prostě dal to "expedice do 3 dnů", protože pokud to opravdu pošlete do 3 dnů, tak je zákaznikovi jedno, zda během těch tří dnů to nejdříve přijde k vám a pak to pošlete.
Ale vždy bude u tohoto řešení hrozit to, že to dodavatel nemá, má špatnou evidenci, dodá to později a vy ty tři dny nedodržíte.
15. 4. 2015 10:34:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106462
duben
verified
rating uzivatele
(49 hodnocení)
15. 4. 2015 10:51:40
Radek O.: To že má dodavatel špatnou evidenci se přeci dá řešit, zavoláním s omluvou případně zasláním nějaké drobnosti jako omluvu (po tom zavolání, kdy se zákazníkovi vysvětlí situace). Takový přístup s nějakou drobností navíc obvykle zvedne náladu, pokud tedy není na dodání toho produktu návazné něco dalšího.
15. 4. 2015 10:51:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106461
duben: samozrejme, se takova situace da resit, ale uz tam muze vzniknout negativni zkusenost s nakupem, jelikoz neco bylo slibeno a neni to dodrzeno a zrovna uvadeni doby expedic, skladovych zasob apod. je asi nejvetsi nesvar u eshopu a je to proste i ten duvod, proc spousta lidi neda sanci mene znamemu obchodnikovi, protoze mu proste neveri, ze to opravdu ma.
Ale pokud je dodavatel jen trochu ok, tak by takove pripady asi moc caste byt nemely. Z pohledu konverznosti je to urcite lepsi reseni, nez veci typu "na dotaz" nebo "na objednavku" apod. A pokud vim, ze v 99% pripadu ten termin dodrzim, tak bych do toho takto sel a byl pripraveny na informovani zakaznika + pripadnou kompenzaci i na ukor zisku pokud se tak nestane.
15. 4. 2015 10:56:14
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106460
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
15. 4. 2015 11:26:23
A/B
15. 4. 2015 11:26:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106459
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 4. 2015 12:01:59
Napsal node;1186634
A/B
Důvod proč tohle testování nemá u nás smysl jsem psal už na začátku.
15. 4. 2015 12:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106458
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
15. 4. 2015 12:29:12
ja nápis "skladem u dodavatele" beru jako nejférovější a pod tím napsat dodání do 3 dnů
15. 4. 2015 12:29:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106457
Souhlasím s Mecechou
15. 4. 2015 12:54:02
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106456
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2015 13:43:22
Mě opravdu nezajímá jestli někdo to má ve svém skladě, ve svém externím skladě nebo u dodavatele. Zajímá mě kdy to budu mít doma.
Ale chápu, že ti co mají sklady by rádi svoji konkurenční výhodu zviditelnili.
15. 4. 2015 13:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106455
Take bych to resil vetou: Dodani do 3 dnu. Externi dodavatel me moc nezajima, nehlede na to, ze muze byt z Kamcatky :) Pro me nulova informacni hodnota. Me zajima, co mi nabizi prodejce.
15. 4. 2015 14:38:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106454
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 4. 2015 14:42:38
Připomenul bych, že mě zajímaly zkušenosti PROVOZOVATELŮ ESHOPŮ jakou formulaci používají a zda měla změna této informace nějaký měřitelný vliv na konverze.
S ohledem na to že lidé na Webtrhu rozhodně neodpovídají "běžnému statistickému vzorku" tak není až tak důležité co se vám jako zákazníkům zdá lepší ;-)
15. 4. 2015 14:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106453
Zbozi skladem mame uvedeno skladem s konkretnim poctem kusu a v zavislosti na dnu a hodine zobrazujeme na Shoptetu den dodani. Zbozi od dodavatele mame aktualne 4-7 dni, coz v 95% pripadu sedi.
15. 4. 2015 15:22:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106452
TDS
verified
rating uzivatele
16. 4. 2015 00:46:31
Píšu "Odesíláme do 3 dnů" a občas někdo se ozve s dotazem, zda opravdu to odešleme/doručíme v termínu.
Jen poznámka navíc někdy může být externí sklad dodavatele rychlejší varianta než vlastní sklad "skladem". Mám třeba důležitého dodavatele, co sídlí o pár ulic dál a můžu si do jeho skladu chodit prakticky kdykoliv se mi zachce. Z toho důvodu absolutně nemusím a ani nechci držet 95% jeho zboží skladem a zabírat si tím místo.
Zároveň jsem měl dřív část zboží (méně prodávaného) uskladněno 70 km daleko ve vlastním. Jezdil jsem tam max 1-2 týdně. Takže "odesíláme do 3 dnů" od dodavatele bylo někdy rychlejší.
Souhlasím s tím, že na eshopu by měla být informace, kdy jsem schopen zboží odeslat zákazníkovi (resp. kdy cca bude doručeno dle druhu dopravy). Jestli ho má shop skladem fyzicky vedle v místnosti nebo ho teprve naskladní, je mi jedno pokud dodrží lhůty.
16. 4. 2015 00:46:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106451
kubauhlir
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 4. 2015 17:58:16
Skladem do 3dnů
19. 4. 2015 17:58:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106450
Suke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 4. 2015 20:46:10
Skladem u dodavatele - dle mého nejlepší volba. Skladem do 3 dnů vyzní i jako - zboží je na cestě a naskladníme do 3 dnů. Za 3 dny se zákazník podívá a vidí to stejné, může to odradit, pokud to špatně pochopí. Ideální je u dostupnosti "bublina", která po najetí myší zobrazí popis např. zboží doručíme do 5 dnů.
19. 4. 2015 20:46:10
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oznacujete-zbozi-ktere-nemate-skladem-ale-je-dostupne-u-dodavatele/#reply1106449
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit