Zadejte hledaný výraz...

Jak oslovit zákazníky při promeškané rezervaci?

Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 5. 2016 13:40:33
U služby typu masáž se tu a tam stane, že zákazník si udělá online rezervaci služby, ale nepřijde a neomluví se.
Máme na něj emailový i telefonický kontakt.
Co myslíte, že je nejlepší řešení?
Nereagovat nijak a doufat, že se objedná znovu? Napsat, že nás mrzí, že nepřišel, ale že chápeme, že se může ledacos stát a popíchnout jej k nové rezervaci?
Nebo byste mu zavolali a zeptali se, jestli máme správný kontakt a jestli neměl na dnes rezervaci?
Napadá vás jiné řešení/formulace?
9. 5. 2016 13:40:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194707
Asi bych mu zavolal a normalne a slusne rekl, ze proste omlouvam se za vyruseni, ale ze mel tu rezervaci a ze neprisel a zda je vse ok, zda to nechce zmenit na jiny termin ci tak nejak... a normalne slusne a v pohode. At vidi, ze proste chapu, ze to nekdy nemusi vyjit a ze si to clovek nemusi uvedomit a jeste bych mu nabidl sluzbu SMS s upozornenim vecer pred masazi...
9. 5. 2016 13:44:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194706
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 5. 2016 14:09:07
Díky. Dostává sms i email 24 hodin před už teď... :-/
9. 5. 2016 14:09:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194705
tak pak holt uz jen zjistovaci telefonat bez ironie apod. proc neprisel i presto, zda by mu nepomohlo to dostat jeste hodinu predtim nebo mu nabidnout v SMS automaticke zruseni ve stylu "kdyz odpovite a napisete ZRUSIT" tak mu to zrusite apod. ale asi bych to resil dle miry stornovani, pokud je to minimum, tak nevim...
9. 5. 2016 14:10:27
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194704
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 5. 2016 14:28:00
Není jich moc. Ten telefon mi přijde agresivnější než než email, nehledě na to, že do emailu mu můžu poslat zase odkaz, kde si může udělat tu novou rezervaci.
9. 5. 2016 14:28:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194703
Peter
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
9. 5. 2016 20:20:28
Ono zase spousta emailů přijde do schránky "hromadné" a podobně, kde to asi lidi moc nečtou (tedy já rozhodně mažu), spíš bych asi využil ten tel....otázka je jestli se to tomu dotyčnému bude v tu dobu hodit aby jen neodbyl...O masáží a poukazů jsem přišel opravdu hodně a nikdy nikdo nic nenapsal, nezavolal. Je to škoda :-)
9. 5. 2016 20:20:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194702
Jestli už to chcete řešit, tak určitě telefonem. Rozhodně bych to nebral jako agresivní praktiku.
9. 5. 2016 20:23:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194701
Fipa
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 5. 2016 09:39:06
Díky všem za reakce a podněty.
11. 5. 2016 09:39:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-zakazniky-pri-promeskane-rezervaci/#reply1194700
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit