Zadejte hledaný výraz...

Jak oslovit klienta a nespamovat?

i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 3. 2016 18:49:08
@Benq: To samozřejmě ne, proto jsem psal o těch 10%. Já to beru spíše tak, že dám dozorovému orgánu podnět a on má vyhodnotit, jestli jde o omyl (promile příjemců), nebo o úmysl (jednotky až desítky procent). Netrvám tedy na likvidaci byznisu nikoho za chybu, ale v případě odhalení opakovaných a závažných porušení je bohužel pro ty odesílací společnosti pokuta spíše směšná a zákaz činnosti by byl účinější.
Já chápu i tu druhou stranu, máte produkt, který chcete dostat k lidem. Ke kvalitnímu produktu si zákazníci cestu najdou, přestože ne tak rychle, jako když obešlete 3/4 republiky emailem :-) Máme zde ale i tématické magazíny, blogy, tam mohu narazit na neznámý produkt, nebo zajímavou značku a v případě zájmu se o newsletter rád přihlásím. Odebírám jich tipnul bych stovky, ale ne na primárním emailu, kde mám notifikace i v noci.
30. 3. 2016 18:49:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-klienta-a-nespamovat/strana/3#reply1186006
Igor Netopilik
verified
rating uzivatele
31. 3. 2016 08:59:40
Napsal i-PRESS;1280949
Pokud jste někdy na UOOU hlášení podával, pak víte že přijetím zprávy na podatelně dostane přidělen identifikátor a dříve či později Vám v PDF přijde vyrozumění o řízení a případně přijatých opatřeních. UOOU tedy z titulu dozorového orgánu zcela jednoznačně nemůže takové podání ignorovat smazáním emailu jen pro to, že je jediné ;)
Já jsem na na UOOU několikrát nahlásil spam od společnosti, která má IČ i sídlo v ČR a nikdy se nic nezměnilo. Vždy mi přišlo vyjádření, že email předali odborníkům na analýzu, kteří zjistili, že byl odeslán ze státu mimo EU a tím pádem nelze identifikovat odesilatele a tím to zhaslo. Co víc můžu udělat? Nechci to tak nechat být...
31. 3. 2016 08:59:40
https://webtrh.cz/diskuse/jak-oslovit-klienta-a-nespamovat/strana/3#reply1186005
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit