Zadejte hledaný výraz...

Jak optimalizují "profesionálové" Výstraha majitelům stránek.

Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
31. 8. 2010 00:21:30
Napsal clickmedia;561822
Jako SEO pokročilejší přeci musíš znát svou sílu a svou cenu.
Nebo ty začneš pracovat na optimalizaci webu ještě před podpisem smlouvy?
Smlouvu nikdy nevyžaduji. Pokud dá někdo požadavek: Za kolik peněz a dokdy mě dostaneš na tuhle frázi na první pozici na seznamu ? Tak cenu opravdu nelze stanovit a už vubec ne výsledky či datum.
31. 8. 2010 00:21:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550909
jklir
verified
rating uzivatele
31. 8. 2010 04:59:43
Ona prijde doba, kdy konecne dostanou majitele rozum a budou se ohledne konzultaci ptat svych webmasteru, ktery jsou vice mene v obraze. Nebo se budou ptat tady :)
Tatovi prisla nabidka na vlastni stranky s administracnim rozhrani - no kecy na 2 A4 - a chteli za to 60 tisic :D. Verim, ze jim na to nalitnulo taky dost lidi, ktery nemaj zkusenosti s kvalitou a orientacni cenou za praci
31. 8. 2010 04:59:43
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550908
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 8. 2010 08:54:48
Napsal Lighter;561755
Bohužel je to tak. Já se třeba řadím mezi SEO pokročilejší, problematice SEO velmi rozumím a mám za sebou několik velmi úspěšných referencí, jenže mě opravdu nebaví odpovídat na nabídky zde na WT. Člověk si najde čas, na pul A4 napíše potřebné kroky a jak si to představuje a dotyčný mu pak ani neodpoví, takže to je akorát ztráta čas + poradenství zadarmo. Majitel si stejně pak vybere šupáka za petistovku, který mu to zaregistruje do katalogu a to je celá jeho práce.
Uznávám, že je někdy velmi těžké odhadnout, zda daný člověk má opravdu zájem o kvalitní práci a je ochoten do toho investovat a nebo hledá za málo peněz hodně muziky. To člověk pozná vždycky až časem. Na druhou stranu se s tím při podnikání musí počítat. Otázkou je, pokud se tomu tak děje příliš často, zda nezměnit postup nebo místo pro vyhledávání poptávek.
31. 8. 2010 08:54:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550907
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 8. 2010 09:02:36
Ještě Vás poprosím, abychom vynechali registrace do katalogů, přeci jen je to specifická oblast, kterou dle mého názoru zvládne téměř každý. Opravdu mě zajímá, zda existuje více podobných firem a zda jste se s těmito nabídkami setkali.
Případně, což nepředpokládám, ale co kdyby, jestli tu je někdo, kdo výše zmíněné praktiky provozuje, aby se nám také k tomuto vyjádřil. Třeba se mýlím a má to své opodstatnění.
31. 8. 2010 09:02:36
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550906
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
31. 8. 2010 12:28:16
Ted memu klientovi prisla nabidka na registraci do Google Maps - 2200,-Kc. Pokud bude chtit do webu vlozit mapku, tak 2900,- a pristup na FTP. A k tomu zdarma vlozeni G analytics. No bomba nabidka. :)
A co mu to vsechno prinese, kdyz da ty 3000,-Kč?
pagerank nahoru, vice na navstevniku, tlepsi se pozice v serpu a hlavne se zvysi zisky. No blil bych. :(
Jeste ze mel rozum a dal jim cislo na me at se dohodnou se mnou. Faktem je, ze meli celkem zdatnou telefonistku, takze urcite na to nachytaji spoustu lidi.
31. 8. 2010 12:28:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550905
kondor
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
1. 9. 2010 02:26:06
Osobne tak mam vesmes negativni zkusenosti s optimalizovatory vseho druhu.
1. 9. 2010 02:26:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550904
chaves
verified
rating uzivatele
(95 hodnocení)
1. 9. 2010 02:48:09
Samozrejme, jako onen registrator se musim branit.
Dotycny se divi, ze nasel zapis pouze v 1/3 katalogu
jo, kdyz se dela kontrola po cca. 13 dnech od registrace, na to bohuzel nemam slov, kdyz katalogy schvaluji zcela bezne i 6-8 tydnu
Dotycny se divi, ze nekde je misto Xmodely - xModely, jinde je vse velkym
majitele katalogu zmeni nazev titulku ci provedou upravu textu - to je naprosto bezne zvlaste v lepsich katalozich. Navic osobne pouzivam Regtool, kde byly vlozeny pouze ctyri schvalene titulky - nastroj, ktery mi pomoci funkcnich klaves vlozi text - zadna automatika - neni tedy prakticky mozne vlozit cokoli jineho, nez mi zadavatel schvalil. Tady musim podotkmout, ze bych by mentalne slaby, kdybych si pridelaval praci tim, ze bych nekde menil velka pismena za mala a opacne. To snad musi uznat kazdy.
S dotycnym panem sem jednostrane "vymenil" cca. 10 mailu, kde sem vse popsal. Vyhledal sem mu cca. deset zapisu, ktere nemohl dohledat - vzal sem tech prvnich deset a vsechny sem mu nasel. Onen pan nereagoval ani na jeden email.
Dotycny bohuzel ignoruje fakt, ze katalogy a jejich fungovani neovlivnim. Jeden katalog za dobu od registrace chytil vir - aino.cz, druhy momentlane nefunguje - netshopy.cz. Podotykam, ze kazde registrace delam 10 procent zdarma, takze neco takoveho snad vadit nemuze (podle mych zaznamu dostal zadavatel za zaplacenych 85 katalogu celkem 97 vlozeni).
Dotycny dale nechape, ze u firemnich zapisu je nutno uvadet v titulku pouze nazev firmy - to je ta jeho pripominka s s.r.o. v titulky - u firemnich katalogu defacto nazvu firmy.
Dale mi dodal 4 titulky, ktere byly schvaleny a jeden obsahuje pouze reklamni slogan - tak sem vse pravidelne stridal az na vyjimku vyse (firemni zapisy). Pan se ted pta, proc v nekterych titulcich neni ani nazev firmy ani nazev obchodu - je to proto vazeny, ze jeden z titulku, ktere jste schvalil nic takoveho neobsahuje.
S komunikaci s vyse zminenym mam pouze negativni zkusenosti. Na muj navrh at pocka par tydnu s kontrolou mi neprisla zadna odpoved. U me je samozrejmosti, ze kdyz zadavatel zjisti rozdil mezi zaplacenym a objednanym, vse vyridim rychle a bez reci. Pridavam vzdy vice nez 10 procent zdarma a jak muze potvrdit vyse zmineny, na kazdy jeho email se reagoval prakticky okamzite a podal sem vysvetleni a konal nad ramec svych povinnosti.
Tohle povazuji opravdu za jednani hodne .... (doplnte si sami) Zminenemu sem poslal cca. 10 emailu, nasel sem mu X zapisu, ktere nebyl schopen dohledat, protoze nevedel jak (dokonce sem mu poslal cca. 5 screenshotu z umisteni ci z meho uctu v katalozich, ktere jasne dokazuji vlozeni odkazu). Navic sem byl narcen, ze mu moje registrace zavirovaly pocitac. Po necelych dvou tydnech od registrace ho zajima ze vseho nejvic, jak budeme celou vec kompenzovat.
Prominte mi za tenhle elaborat, povazuji za nutne se branit proti lidem, kteri me takto spini a ani nevyslovi me jmeno. S dotycnym sem samozrejme pracoval na fakturu, takze vsechny me udaje ma a vi s kym jedna. O to vice prekvapil jeden z jeho dvou emailu, kde se dozaduje "odmaskovani" me identity.
Jsem rad, ze tento pan je jediny, s kterym mam takto negativni zkusenosti. I pres moji obrovskou snahu a komunikaci nad ramec svych moznosti, nejsem schopen se rozumne domluvit a vysvetlit dulezite veci.
Dale dotycneho prosim, at si opravi cenu. Neregistruji za 5 Kc,- ale za 4 Kc,-
Za svoji praci se nestydim a vzdy dostojim svym zavazkum. Pokud by dotycny po rozumnem casovem obdobi (rozhodne ne 13 dnu) zjistil, ze je rozdil mezi zaplacenym a vlozenym, pridal bych mu navic s omluvou peknou porci katalogu navic. Misto toho se byl po 13 dnech obvinen z neschonosti, pouzivani nejakeho registracniho robota - upozornuji ze jde o opravdu o top firemni a eshop katalogy. O necem takovem nemuze byt ani rec - neznam podobny nastroj, ktery by to dokazal v rozsahu vyplnovani 10-15 mnohdy naprosto ruznych udaju.
Kdyz sem si precetl toho "venezulelskeho prezidenta", chtel sem dotycnemu napsat soukrome. Potom sem si ale vzpomnel, ze na moje emaily sem nedostal jedinou odpoved a proto se obhajim tady pred vsemi.
Vyuzil bych jeste toho, ze mam moznost napsat prispevek a rad bych pozdravil do Venezuely sveho jmenovce Huga. I kdyz s timto clovekem nemam absolutne nic spolecneho a jeho jednani a fungovani se mi ani trochu nelibi, tak aspon procvici nektere Webtrzniky v praci s Googlem.
Jinak pokud by vas zajimalo, za co mam asi 80 procent pozitivnich hodnoceni zde na Webtrhu, upozornuji, ze to rozhodne neni za vytahovani holubu z nosu.
Nejsem neomylny, rad uznam chybu, sem maximalne vstricny, udelam pro vas prvni a posledni jen prosim neignorujte fakta a nehazte mi hnuj na hlavu jako onen webtrznik, ktery vas zkousi z prace s Googlem, kdyz o veci, kterou delam nevite tolik, co ja.
Omlouvam se za preklepy, zdanlive nesouvisle vety a mnohdy podivnou vetnou stavbu. Ve tri hodiny rano nebyvam nejbystrejsi.
1. 9. 2010 02:48:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550903
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
1. 9. 2010 06:46:29
Dotycny se divi, ze nasel zapis pouze v 1/3 katalogu
jo, kdyz se dela kontrola po cca. 13 dnech od registrace, na to bohuzel nemam slov, kdyz katalogy schvaluji zcela bezne i 6-8 tydnu
.......................................................................................................... Ve tri hodiny rano nebyvam nejbystrejsi.
Tady se musím CHAVESe zastat,dělal mi už pár registrací a vždy k naprosté spokojenosti provedl nadstandartní práci včetně příprav pro registraci,vždy dodal report,kam bylo registrováno a je pravda,že zdarma zaregistroval vždy minimálně ještě 10% navíc.Měl trpělivost,když mi např. nefungoval xml pro porovnávač atd. .
Kdyby byla většina zde obchodujících natolik férová a spolehlivá,tak by odpadly i debaty o placených registracích....
Je zajímavé,že se poslední dobou setkávám tady ne WebTrhu stále častěji s lidmi,kteří jsou tu měsíc i s cestou,mají nulový,nebo záporný iTrader a jejich chování a vystupování je kapitola sama o sobě.
1. 9. 2010 06:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550902
Marek Macák
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
3. 9. 2010 08:02:34
Mě by zajímal váš názor na nabídku, která momentálně "zahlcuje" emailové schránky všech firem a webů. Je to od firmy Stylový web, s.r.o.
Začíná to nějak takto:
"Nabízíme Vám spolupráci, která spočívá ve výměně odkazů. Jedná se o krátké PR články, které se různě prolínají s ostatními weby a které obsahují Vaše hlavní klíčové slovo. Takto díky obrovskému množství odkazujících stránek na Vaše stránky značně posílíte nejen kvalitu a návštěvnost Vašeho webu."
Řekl bych, že je to taková novější lišta - vložíte kód do stránek a bude se vám tam zobrazovat několik pr článků s odkazy. Osobně jsem se do toho nezapojil, protože vkládání cizích kódů do stránek za tímto účelem neakceptuji. Třeba má ale někdo jiné zkušenosti. Věřím, že na nějaký čas to funguje, než na to přijdou vyhledávače...
3. 9. 2010 08:02:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550901
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 9. 2010 08:19:09
Napsal MarekMacak;563635
Mě by zajímal váš názor na nabídku, která momentálně "zahlcuje" emailové schránky všech firem a webů. Je to od firmy Stylový web, s.r.o.
Nazvěme to upgradovanou lištou odkazů :-). Silně nesouhlasím s větou, že uživatel posílí kvalitu webu. Koho zajímají PR články z cizích webů, když si přišel koupit sekačku na trávu.
S návštěvností už je to otázka formy zobrazení lišty. Zkušenosti s tím nemám, protože nabídky co od nich přišli jsem odmítl. Nerad odvádím uživatele ze stránek pryč a to už jakýmkoliv způsobem. Cílem přeci je, aby na tom webu zůstali.
3. 9. 2010 08:19:09
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550900
SEO SEO SEO SEO pojďme napsat kvalitní originální text, nebude to lepší???
3. 9. 2010 09:29:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550899
Cube: S oblibou měním sám se sebou aspoň relevantní odkazy a PR články, pak mi nevadí že opustí jeden web a jdou na další ;) výměnu odkazů s cizinci už jsem úplně zavrhnul až na výhodné výjimky.
3. 9. 2010 14:13:57
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550898
Jan Vašík
verified
rating uzivatele
5. 9. 2010 15:13:28
možná s křížkem po funuse, každopádně nemohu nereagovat..
Napsal Lighter;561755
Bohužel je to tak. Já se třeba řadím mezi SEO pokročilejší, problematice SEO velmi rozumím a mám za sebou několik velmi úspěšných referencí, jenže mě opravdu nebaví odpovídat na nabídky zde na WT. Člověk si najde čas, na pul A4 napíše potřebné kroky a jak si to představuje a dotyčný mu pak ani neodpoví, takže to je akorát ztráta čas + poradenství zadarmo. Majitel si stejně pak vybere šupáka za petistovku, který mu to zaregistruje do katalogu a to je celá jeho práce.
1) Svatá pravda, tento způsob komunikace mě osobně také opravdu "drtí", nejen že dotyčnému nemůžete na jeho poptávku napsat nějaké obecné "kydy", ale alespoň trochu srozumitelný popis toho, CO a JAK jste pro něj schopen udělat.. Další věc pak je to, že si dle vašich rad a alespoň nastíněných postupů poptá dané služby někde u nějakých pochybných existencí nabízející "opravdu kvalitní SEO a jiné služby" ovšem za 1/3 ceny.. a pak se díví, že přínos = 0..!!!!
Napsal Lighter;561755
Bohužel pro mě jako freelancera se nedá nikdy ani přesně určit cena za SEO, protože to není věc jako programování, udělám tohle a tohle a výsledek bude tento. Výsledky SEO se v mnoha případech nedají vubec odhadnout. V ohromné konkurenci nikdy nelze určit za kolik dní se stránka dostane na danou pozici na seznamu (a to většina zadavatelů chce vždycky slyšet).
2) Cena se určit dá, netvrdím že přesně, ale alespoň její rozmezí - přeci pokud si s klientem sednete a vyspecifikujete konkrétní služby, lze přibližnou cenu za služby vždy stanovit. Ovšem co já osobně vidím jako problém jsou právě ti "rádoby kvalitní SEO optimalizátoři", garantující pro každého 1. pozici na seznamu a googlu, jednoduše řečeno nabízející své "věru kvalitní služby" za 1/3 ceny :-(
Napsal Lighter;561755
A tento případ jak jsi psal se netýká pouze SEO. Spousta firem se tváří profesionálně (pěkné www stránky, sladké řeči) ale skutek utek, hlavně v marketingových firmách se tohle děje (správa PPC kampaní, analýzy které jsou k ničemu a za které akorát platíte) atd...
3) Ty zmíněné "lákavé firmy"... nechci být sprostý, tak radši napíšu "no comment".. Je pravda, že pokud do toho člověk nevidí, tak ho můžete utáhnout opravdu na "suchou nudli".
5. 9. 2010 15:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/jak-optimalizuji-profesionalove-vystraha-majitelum-stranek/strana/2#reply550897
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit