Zadejte hledaný výraz...

Jak ochranit svuj napad

PSwork
verified
rating uzivatele
16. 9. 2019 15:46:22
když jsou prachy na realizaci, tak bych ten nápad zhotoviteli prezentoval prostě jenom jako další tuctovou nudnou zakázku, aby se tvářila podobně jako všechny ostatní a zbytek ošetřit smlouvou o zachování mlčenlivosti a sdílení důvěrných materiálů, znalostí nebo informací.
a když prachy nejsou, tak si to holt splácat sám 😉
16. 9. 2019 15:46:22
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413479
unknow
verified
rating uzivatele
16. 9. 2019 18:34:45
Napsal Itchy;1544352
Priklad:
Napad: Teleport
Realizace: ???
Napad: Studena fuze
Realizace: ???
Kdyz odmyslim ze timto argumentovat muze jen nekdo s hodne omezenym rozhledem.
Tak kdyz k tomu napadu teleportu ci fuze budes mit i napad jak to zrealizovat za vyuziti realne dostupnych soucasnych vyrobnich technologii pak ver ze budes multimiliardar a samotna realizace pak bude to posledni.
Napad: Facebook2
Realizace: ???
To neni napad to uz je x-te kopirovani neciho napadu a ten prvni napad ukradnout myslenku, zkopirovat neci nevyuzity napad uz udelal Zuckerberg a realizace byla smesna verzus ten samotny potencial puvodniho napadu.
Napad: Tvoje uzasna apka pro desitky milionu lidi
Realizace: ???
Vis kulovy co je podstatou myho napadu, ale na rozdil od teleportu vim ze jde jednoduse realizovat soucasnou technologii, mam jasnou predstavu o free verzi, premium verzi za jednorazovy poplatek a ultimateverzi za mesicni poplatek vcetne dalsi mozne monetizace plynouci z moznosti monetizovat vystup.
Ale predevsim nikoho tim nebudu kopirovat a ta myslenka je zatim unikatni a nikym nezrealizovana narozdil od pomyslneho facebooku2.
Take mam jasne vymyslenou strategii marketingu a v posledni rade i ten budget na realizaci a marketing.
Bohuzel prave mozna proto, ze realizace nevyzaduje zadne prevratne vymysleni novych postupu ci technologii vidim tu velkou zranitelnost v moznem ukradnuti konceptu.
Jinak vicemene rekneme v prodeji napadu jsem se castecne cely zivot pohyboval, takze to ze napad zajisti monetizaci a realizace je az druhotna vec, kterou zvladne kdokoliv kdo umi vyrobit mam v praxi mnohokrat overeno. Tenhle napad vsak jen tak prodat nechci, ale sam si ho chci i zrealizovat.
Jinak kdyz chces polemizovat co je napad, pak napad jak ho vnimam ja mel treba Vichtrle s kontaktnima cockama kdy ho napadly kontaktni cocky, mel i napad jak je vyrobit a realizaci zvladli pomoci stavebnice Merkur aby pak Ceskoslovensko ten napad prodalo za miliardy dolaru formou vyhradni licence. Realizace smesna oproti finalnimu napadu. Tech prikladu je milion a nejsou jen z marketingu. Lodni sroub, ruchadlo, McDonald, KFC atd... kazdy kovar by umel vykovat (zrealizovat) lodni sroub kdyby mel ten napad, kazdy kuchar umel udelat hamburger, ale McDonald vymyslel udelat lebny burger a nabidnout ho v siti fastfoodu.
16. 9. 2019 18:34:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413478
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 9. 2019 18:51:53
Wichterle (nikoliv Vichtrle) si nepatentoval samotný nápad, ale výrobní postup pro výrobku kontaktních čoček a hydrogelů, z kterých byly. Nápad byl jen na počátku, pak bylo 20 let výzkumu a pak prodal hotový výrobní postup...
16. 9. 2019 18:51:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413477
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
16. 9. 2019 18:54:16
unknown: ty tve priklady, to je ale porad o tom, ze nejen ze musis mit napad, ale musis umet i realizovat prototyp (svym zpusobem zafinancovat vyvoj), pak sehnat kupce, ktery to dokaze vyrobit a chce to vyrabet atd... ale to uz je vsehcno realizace... zrovna o tematu v apkach to s temi napady neni uplne tak jak rikas... Aplikace jsou ultrakonkurencni prostredi, tady napad rozhodne nestaci, nekdo ho musi dobre realizovat a co nejdriv dostat mezi co nejvic lidi, protoze pokud ej to dobrej napad, skoro okamzite vnikne X kopirek lidi co maj vic prostredku nez ty a co te prevalcujou... A to uz proste nezvladnes jen s napadem, nekdo musi umet odpalit i veskerej zbytek, jinak skoncis jen mezi miliony dalsich apek ktery nikdo nepouziva... pokud je ten napad fakt svetovej a fakt hodne dobrej, tak ta potreba dostat to co enjrychleji mezi co nejvetsi pocet lidi je jen o to vetsi...
16. 9. 2019 18:54:16
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413476
Itchy
verified
rating uzivatele
16. 9. 2019 18:55:17
unknown: Kluku nestastna, co ti na to rict? :D Snad jen ze takhle naivni jsem byl naposled na zacatku stredni. Vyjadrim se jen k Wichterlemu (co se svyma zkusenostma ani neumis napsat spravne): napad pouzit odstredivou silu k vytvoreni cocky by byl uplne k nicemu, pokud by nemel alespon nejakej prototyp (=realizace), coz on po spouste prace mel. A ze je realizace nejdulezitejsi doklada i tvuj “projekt”. Nemas zhola nic, co bys predvedl investorum a ani nevis, jak zacit (=realizovat), ale uz mas vyresenou monetizaci a vydelavas virtualni miliony ;-)
16. 9. 2019 18:55:17
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413475
unknow
verified
rating uzivatele
16. 9. 2019 19:33:39
Ja nic investorum predvadet nemusim, ja jsem pripadny 100% investor. A jasne to ze jsem napsal jednoduchy V misto dvojiteho me timto dozivotne diskvalifikovalo :)
16. 9. 2019 19:33:39
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413474
aheadnology
verified
rating uzivatele
16. 9. 2019 21:15:31
Napsal unknow;1543731
v 90% je tomu přesně naopak, těch 10% zbývá na případy kdy realizace znamená třeba vyvinutí nových technologií, unikátní specializované řešení atd ...
Pokud jde o nápad, realizovatelný normálním běžným výrobním postupem má mnohe,m vyšší cenu ten nápad.
U aplikace platí 10x více, že skvělý nápad je mnohem cennější než samotná realizace.
..
Především tu absolutně mícháš pojmy.
Realizace není vyrobení výrobku nebo naprogramování apky.
Realizace je podnikatelské zvládnutí celého projektu.
Proto Ti vycházej nesmysly, s kterými tu nikdo nemůže souhlasit.
A proto Ti tu taky nikdo nevěří, co tu o sobě plácáš.
16. 9. 2019 21:15:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413473
Itchy
verified
rating uzivatele
17. 9. 2019 09:42:48
Cela ta diskuze mi pripomnela jednu scenku ze South Parku :-))
https://www.youtube.com/watch?v=3zc4bGkU05o
17. 9. 2019 09:42:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413472
unknow
verified
rating uzivatele
17. 9. 2019 11:41:18
Napsal aheadnology;1544537
Především tu absolutně mícháš pojmy.
Realizace není vyrobení výrobku nebo naprogramování apky.
Realizace je podnikatelské zvládnutí celého projektu.
Samozřejmě, posloupnost je: vymyšlení aplikace její funčnosti, ovládání a vlastností (souhrnně fáze 1 nápad), grafický návrh vizualizace (fáze dvě - grafik), naprogramování podle zadaných kritérií z fází 1+2 do fukčního stavu (fáze 3 - realizace), tím je produkt hotový a zrealizovaný za předpokladu že fáze 1+2 využívá běžných postupů a technologií a není třeba mezifáze vývoje.
Pak nastupuje marketing, ale ten už nemá s nápadem ani realizací nic společného - to je zcela jiná část a opět se skládá z fáze 1 nápad jak propagovat a samotná propagace.
Nejcennější z toho je vždy fáze jedna tedy ten nápad a ta také vždy rozhodne o tom zda bude celý projekt úspěšný, či úspěšně propagován.
Na fázi samotné realizace na základě zadání si lze vybrat desítky/stovky výrobců/programátorů, kteří čekají na někoho kdo zrealizuje fázi 1+2 aby jim zadali práci. Bez toho neví co programovat, vyrábět, programovat.
Vy se prostě naivně domníváte, že fáze realizace je nejcennější ... omyl, Vy všichni co děláte tu realizaci jste jednoduše zaměnitelní, nahraditelní ... kdo není je ten co vymyslí fázi jedna.
Hodně to zjednodušuji, u spousty věcí je fáze 1 rozdělena na mnoho podfází nicméně ten prvotní nápad je z toho všeho vždy většinou nejcennější.
Vemte si hlavní obory:
Stavebnictví: fáze 1 architekt, ten musí mít nápad jak bude budova vypadat, jak bude fungovat ... za ním jdou investoři jako první a on má nejsilnější pozici a jeho čas je v poměr na hdoinu práce nejdražší, pak následuje projektant který připraví projekt na základě architentka a nakonec nějaká stavební firma která je zaměnitelná. Jediný kdo není zaměnitelný je ten architekt s nápadem.
Automobilový průmysl: fáze 1 Designér ... ten má nápad a vizi, kterou prodá a podle ní se pak vše udělá a výsledný vůz se bude prodávat právě na základě designu (Designeři = nejvíce placení lidé v auto průmyslu po vrcholných managerech, údajně někdy i více)
Obalový průmysl: kreativní designér obalu - ten co vymyslí obal, jeho tvar a grafiku ... na konci řady je tiskárna co se porve o zakázku s jinými tiskárnami ten obal vyrobit (zrealizuje návrh a nápad).
Potravinářství: kreativní kuchař/cukrář vymyslí dobrý chutný produkt aby ny konci byl velkovýrobce který to na základě receptu a postupů zrealizuje. Plno velkých koncernů si na tuto fázi najímá věhlasný michelinský kuchaře. Třeba Heston Blumental vymyslel menu pro Emirates. Věř mi že nejvíce za svou hodinu práce dostal on a né ta catteringová firma co to vaří.
Hospoda: top kuchař vymyslí menu, postup vaření aby pak vše podle něj vařili (realizovali) skvělí kuchaři rutinéři. Fakt to není tak že Ramsay, Blumental, Polreich stojí celý den u plotny a realizují - vaří stovky obědů :)
Takto se dá pokračovat všemi odvětvími, v 90% bude vždy TOP placená ta sorta lidí z fáze jedna.
Proto Ti vycházej nesmysly, s kterými tu nikdo nemůže souhlasit.
Pracovat na fázi 1 zvládne tak 1% populace co mají především kreatitvní myšlení a jsou nejlepší ve svých oborech. Takže fakt nečekám, že se mnou bude celý místní webshop souhlasit. A těch 99% co dělají ty další fáze realizace se bude vždy cítit že oni jsou ti důležitější ... omyl, ale nechme Vás v tom :)
A proto Ti tu taky nikdo nevěří, co tu o sobě plácáš.
Já nikoho nepotřebuji přesvědčovat, více než dvacet let jsem pracoval ve fázi 1 a k tomu vlastnil firmu na fázi 3.
Jsem upřímně rád, že jsem se fáze 3 zbavil, osvobodilo mě to duševně i finančně a opět mohu dělat pouze fázi 1, kterou dělám mimo jiné nadále i pro firmu z které jsem exitoval.
17. 9. 2019 11:41:18
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413471
PSwork
verified
rating uzivatele
17. 9. 2019 13:27:33
nj, tisíce realizátorů na netu už netrpělivě čekají a číhají na dalšího kreativce a na ten slastný okamžik když svůj nápad poprvé vypustí do světa, aby mu ho mohli vzápětí přebrat, zkopírovat a ukradnout. Až s podivem že po tolika dlouhých letech co se tohle dnes a denně děje, se pořád najdou noví a noví kreativci, kteří se dobrovolně nechávají takhle lacině a jednoduše obrat a nachytat..
17. 9. 2019 13:27:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413470
aheadnology
verified
rating uzivatele
17. 9. 2019 17:15:20
Napsal unknow;1544613
Samozřejmě, posloupnost je: vymyšlení aplikace její funčno
..blablabla...
...é jsem exitoval.
Taky tady chodil po internetu jeden, který chtěl udělat lepší vyhledavač, než google. Taky měl takové podobné názory a dlooouhé příspěvky. Jseš prostě neuvěřitelný - nedá se Ti uvěřit ;-)
17. 9. 2019 17:15:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413469
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 9. 2019 18:17:55
Fáza 1) Nahromadenie
Fáza 2) ?
Fáza 3) Zisk
17. 9. 2019 18:17:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413468
rooibosman
verified
rating uzivatele
17. 9. 2019 19:17:58
„Je těžké vytvářet produkty na základě skupinové diskuze. Lidé většinou nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete.“ S. Jobs
17. 9. 2019 19:17:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-ochranit-svuj-napad/strana/4#reply1413467
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit