Zadejte hledaný výraz...

Jak nejlépe propagovat slevové karty

a mate zajisteny smluvne nejake trochu rozumne firmy, ktere budou davat slevy?
3. 7. 2012 20:36:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nejlepe-propagovat-slevove-karty/strana/3#reply781066
Ja340
verified
rating uzivatele
3. 7. 2012 20:43:00
Noo hlavně ne něco podobného jako je tady
http://www.adidasbenesport.cz/muzi/beh-kat-73.html
rodinné pasy dávají 30% slevu na všechno zboží. jenže je to sleva 30% z "původní ceny" jenže oni mají slevněno úplně všechno.
TAKŽE AKORÁT NA NASRÁNÍ
3. 7. 2012 20:43:00
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nejlepe-propagovat-slevove-karty/strana/3#reply781065
Opravar
verified
rating uzivatele
3. 7. 2012 20:48:12
Karty jsou primárně určeny pro reálný svět - obchody, restaurace a další , virtuální svět - eshopy budeme řešit za chodu. Máte na to 3 měsíce vyzkoušet a když Vám to nikoho nepřinese tak v systému nemusíte být. Nikdo Vás přeci nenutí nebo ano?
Radku ano mame to smluvne zajistene.
3. 7. 2012 20:48:12
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nejlepe-propagovat-slevove-karty/strana/3#reply781064
skcolibri
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
3. 7. 2012 21:44:21
aby si bol v obraze pozri si toto: https://www.azet.sk/karta/
Azet kartu ktora sa spojila s coop kartou ma teraz spolu okolo 500 tisic ludi.
kartu maju za 1euro/25kč 1000 partnerov a poriadny marketing - portal azet a pokec.
Maju API na overenie validity karty. Ja som robil modul do prestashopu na online overenie
a odtatanie zlavy z vysky nakupu implementovane to je napriklad tu: http://bizuteriasnov.sk.
Eshopy kym toto nebudes mat to okaslu, lebo budu musiet rucne prepisovat objednavku a pripadne fakturu.
To sa da ked ti pride denne 1-2 objednavky ale nie ked mas 20.
Nevymyslaj vymyslene, staci urobit lepsiu kopiu ako original. Ano malo by to zmysel, ak by si mal databazu
zakaznikov z eshopov cca 200 -400 tisic ludi ktorym by si za 1 euro urobil kartu a oni by v zmluvnych eshopoch potom
nakupovali so zlavou. Ale to treba vyvijat aktivitu a to neverim ze sa podari ked nas na veci taky nazor ako mas.
3. 7. 2012 21:44:21
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nejlepe-propagovat-slevove-karty/strana/3#reply781063
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 7. 2012 13:27:34
Problém u podobných projektů je získání kritické masy zákazníků, protože pokud kartu nebude mít dostatek zákazníků, nebude to nikoho z obchodů zajímat a obráceně.
Ideální je pro to využít už existující skupinu zákazníků, kterým lze kartu vydat automaticky (viz skcolibri). Kdysi dávno jsem něco dělal pro Sphere karty - tam ovšem počáteční investice do rozjezdu byly v miliónech Kč a i tak se z toho nestal zlatý důl i když to tak na začátku vypadalo.
Druhá věc je, že něco jako slevové karty byly zajímavým marketingovým nástrojem cca před 20 lety. Co kdybyste projekt rozšířili o mobilní aplikaci pro chytré telefony, která dovolí přesnější zacílení slevy díky GPS, bude propojená s Facebookem, Foursquare atd. Tj. člověk půjde kolem restaurace a aplikace zapípá - pro cleny senio.cz dneska pivo za 15Kč, číšník si načte kód do firemního chytrého tel. , stejně tak jako když půjdu kolem obchodu s oděvy - aplikace pípne a napíše v tomhle obchodě máte dneska kredit 200Kč na nákup. Nebo kamarádi na FB zjistí, že máte narozeniny - dvakrát kliknou ve Vaší aplikaci pro FB - a pošlou do mobilní aplikace Vám deset poukázek na pivo do Vaší oblíbené hospody.
Dneska je totiž všude slev mraky, ale ne vždy je člověk může pamatovat a využít. Přesně cílené slevy v mobilních aplikacích zaměřené na to, aby lidi přišli do kamenného obchodu je trendem dneška.
Osvěžte si myšlení - navštivte nějakou konferenci typu WebExpo, LeWeb, Startup Summit a začněte dělat něco co má budoucnost.
PS: Poznámka na okraj - název Senia mi nějak evokuje seniory, senilní , důchodce atd.
4. 7. 2012 13:27:34
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nejlepe-propagovat-slevove-karty/strana/3#reply781062
Opravar
verified
rating uzivatele
4. 7. 2012 13:45:25
Ano tohle by bylo idealni ale bohuzel neznam nikoho kdo by tohle dokazal naprogramovat za normalni penize. Vy znate nekoho kdo by to dokazal a kdyztak za kolik. Diky moc
Napsal ora;815157
Problém u podobných projektů je získání kritické masy zákazníků, protože pokud kartu nebude mít dostatek zákazníků, nebude to nikoho z obchodů zajímat a obráceně.
Ideální je pro to využít už existující skupinu zákazníků, kterým lze kartu vydat automaticky (viz skcolibri). Kdysi dávno jsem něco dělal pro Sphere karty - tam ovšem počáteční investice do rozjezdu byly v miliónech Kč a i tak se z toho nestal zlatý důl i když to tak na začátku vypadalo.
Druhá věc je, že něco jako slevové karty byly zajímavým marketingovým nástrojem cca před 20 lety. Co kdybyste projekt rozšířili o mobilní aplikaci pro chytré telefony, která dovolí přesnější zacílení slevy díky GPS, bude propojená s Facebookem, Foursquare atd. Tj. člověk půjde kolem restaurace a aplikace zapípá - pro cleny senio.cz dneska pivo za 15Kč, číšník si načte kód do firemního chytrého tel. , stejně tak jako když půjdu kolem obchodu s oděvy - aplikace pípne a napíše v tomhle obchodě máte dneska kredit 200Kč na nákup. Nebo kamarádi na FB zjistí, že máte narozeniny - dvakrát kliknou ve Vaší aplikaci pro FB - a pošlou do mobilní aplikace Vám deset poukázek na pivo do Vaší oblíbené hospody.
Dneska je totiž všude slev mraky, ale ne vždy je člověk může pamatovat a využít. Přesně cílené slevy v mobilních aplikacích zaměřené na to, aby lidi přišli do kamenného obchodu je trendem dneška.
Osvěžte si myšlení - navštivte nějakou konferenci typu WebExpo, LeWeb, Startup Summit a začněte dělat něco co má budoucnost.
PS: Poznámka na okraj - název Senia mi nějak evokuje seniory, senilní , důchodce atd.
4. 7. 2012 13:45:25
https://webtrh.cz/diskuse/jak-nejlepe-propagovat-slevove-karty/strana/3#reply781061
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit