Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Jak naplnit hotel s okamžitou účinností? Zn. rád odměním

Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 21:34:45
Na jakou klientelu se soustředíte? (rodinné dovolené, obchodní cestující, turisté....)
Myslím, že lépe by se vymýšlelo, kdybys uvedl o jaký hotel a kde se jedná.
24. 2. 2012 21:34:45
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735072
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
24. 2. 2012 21:42:42
1) Asi mě tu ukamenují, ale - většina tu píše o nějakých videích na youtube, webkamerách, fb stránkách atd. To jsou možná (určitě) dobré věci, ale uvědomte si, že marketing dělaný směrem shora (rozuměj oslovím nejlépe všechny obyvatele ČR / Evropy / Světa / vesmíru a někdo z nich se určitě chytne) podle mě postrádá smysl (tedy možná smysl má, pokud máte neomezený rozpočet na marketing).
V první řadě byste si měl říct, pro koho své služby poskytujete a kdo je váš zákazník. Nemám o hotelu více informací, takže budu psát obecně:
Je někde na samotě v klidné lokalitě? => Zaměřte se třeba na novomanžele, nebo důchodce = > Oslovte je - kde? => Spojte se s místními či vzdálenějšími agenturami co připravují svatby, ti mohou za provizi váš hotel efektivně nabízet.
Je u nějaké památky/atrakce, kterou lidé navštěvují? => Pak jsou vaši zákazníci ti, kteří jedou za ní => Oslovte reklamou v průvodci, webech na tipy na výlety apod., které s místní atrakcí souvisejí.
Leží někde u rybníka? => Dají se tam chytat ryby? => Rybářský časopis je pro vás jako dělaný.
Leží někde uprostřed města? => Kdo a proč do toho města jezdí? Jsou to manažeři na pracovních cestách do místních velkých společností? Oslovte je!
Jsou to jen příklady, možná někdy trochu hloupé (je pátek večer), ale věřím, že moji hlavní myšlenku jistě chápete.
2) Můžete vydat miliony za marketing, ale důležité je PR a jak vás lidé vnímají. To už je na delší povídání a bez konkretních informací v tom lze těžko radit.
Pokud budete chtít konkrétně pomoci, kontaktujte mě.
P.S: Naplnit hotel s okamžitou platností by neměl být váš cíl - jednak naplněný hotel neznamená maximální zisk a druhak je to dost krátkozraké - co budete dělat ten další měsíc?
24. 2. 2012 21:42:42
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735071
vmoutvic
verified
rating uzivatele
24. 2. 2012 22:39:32
Máte zmapovánu konkurenci v okolí? Čím se lišíte? Mají větší úspěchy? nebo je vás třeba hodně na jednom místě a prostě dost hostů tam nepřijede nikdy, pokud se ve městě třeba nedohodnete a po dohodě s radnicí nebudete dělat nějaké akce apod.
24. 2. 2012 22:39:32
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735070
Polci
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 22:44:03
ramix
Díky za odpověď. Spíš jsem čekal, že tu někdo objeví nějaký zázračný způsob, kde nejde o zázračný produkt, ale spíš o nárazový prodej. Souhlasím s názory. Marketing není záležitost na týden nebo rok, je to dlouhodobé budování.
Jinak u jezera jsme - za rybářský časopis dávám bod.
24. 2. 2012 22:44:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735069
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 22:56:55
Moje rada je jednoduchá:
Vžij se do role potenciálního návštěvníka.
Pokud všechno funguje skvěle (personál, kuchyně, čistota, dobře nastavené ceny...) a kšeft přesto nepřichází, je čas nabídnout něco navíc. Odlišit se od konkurence. Poskytnout hostům lidský přístup a třeba i nějaké originální zážitky.
Za svůj život jsem nocoval ve spoustě hotelů, u většiny z nich mi zůstalo v paměti jen to, že jsem tam kdysi byl. Jinak nic.
Kdyžtak mi napiš podrobnosti do PM. Budu konkrétnější.
24. 2. 2012 22:56:55
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735068
abychom se mohli vžít do situace, museli bychom vědět o hotelu něco víc... Takhle tu každý bude jen střílet od boku.
24. 2. 2012 23:21:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735067
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 2. 2012 23:25:07
Napsal Soukromník;763588
Patřím mezi hosty mnoha hotelů. Jsem často obchodním cestujícím. Dávám všem hotelům dvě otázky. Kolik stojí ubytování pro jednu osobu na jednu noc? Pokud do 200 Kč na osobu, jsi zajímavý a přidávám Tě do své soukromé databáze, pod podmínkou že máš ucházejícím způsobem zabezpečena auta hostů zejména proti vykrádání. Pokud bereš víc než 250 za osobu na noc a ještěk tomu hosté musí parkovat auta na nezabezpečeném prostoru někde před hotelem na ulici, tak to zrovna zabal.
Dobrá rada nad zlato (ironie) - dejte cenu 100 Kč na noc - tím zaujmete ještě více lidí. A dejte jim to s polopenzí a budou Vám líbat ruce. Tak takhle by to asi nešlo...
24. 2. 2012 23:25:07
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735066
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 2. 2012 23:51:37
Proc se tu neustale strili od boku, tak se konecne hod nazev toho hotelu a odkaz na stranky, ne?
24. 2. 2012 23:51:37
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735065
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
25. 2. 2012 00:05:38
Já bych šel cestou jiné cílovky. Slevomaty jsou už omšelé, když chci někam jet, tak si snadno vyberu. Nesouhlasím ale s tím, že na hromadných slevách je něco špatného. Kšefty se musí točit, i kdyby měl člověk prodělávat. Zkusil bych třeba:
- pobyty pro seniory za lepší hromadné slevy
- adrenalinové pobyty
- sportovní pobyty
- pobyty pro "single"
- pobyty po 4% orientaci
- intenzivní jazykové kurzy
atd.
Odměnu si nezasloužím, ani ji nechci :).
25. 2. 2012 00:05:38
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735064
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 2. 2012 07:58:06
Jo, viděla bych to podobně jako Jirka.
Jestli chceš jednorázovou návštěvnost, tak uspořádej nějakou akci typu
- kurz/školení/přednáška (téma bych vybrala podle tvé ideální cílovky a možnostech hotelu)
- seznamovací pobyt, sportovní pobyt (jak psal Jirka.)
- rozlučku se svobodou, svatbu (asi bych oslovila inzerátem v místních periodicích)
- rozvodový večírek
Jestli je hotel zaměřený na rodinu, tak pak určitě hraje svoji roli vybavení hotelu - hřiště, pískoviště, prolejzačky, dětský koutek, postýlka na pokoji, atd.
Rodiny bych lákala na nějakou akci (atrakci) v okolí, tam bych o sobě také dala vědět.
Jestli je to u jezera, můžete pronajímat lodičky/šlapadla, klidně i rybářský vybavení
Firemní klientelu bych oslovila asi dopisem s prospekty a rozeslala na (větší) firmy v okolí. Buď to můžou využít jako hotel např. pro výjezdní zasedání nebo jestli jste ve městě, tak třeba k přespání svých přespolních spolupracovníků. Dopis bych směřovala někam do sekretariátu, ne přímo ředitelům a manažerům, protože sekretářky/asistentky se zabývají zařizováním pobytů, manažeři to už pak jen schvalují (samo že existují i výjimky ;)
Klidně rozešli i nějakou cenovou kalkulaci, jak by mohlo ubytování a strava pro XY lidí vypadat. A klidně si ty asistentky nějak nakloň na svou stranu, ať mají nějakou výhodu, když doporučí šéfům zrovna tvůj hotel...
A nebo bych zkusila zahrát si na Mountfield :) Při odjezdu si každý může vylosovat, jestli nebude mít pobyt zadarmo a na tom bych třeba postavila FB kampaň
Nápadů je spousta, kdybys ten hotel víc přiblížil, tak by se toho dalo určitě vymyslet mnohem víc.
a ještě bych dodala, že když budeš mít služby na úrovni, ochotný a milý personál, tak pak se o návštěvníky určitě bát nemusíš. Ale když to bude naopak, tak pak ten hotel tak lehce nenaplníš.
25. 2. 2012 07:58:06
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735063
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
25. 2. 2012 11:17:51
Jo, ten Moutfield je dobrý nápad. Jen bych to ještě udělal nějak bláznivější, abych se dostal do zpráv :). Např. nějaká mírnější verze pevnosti Boyard, kde by lidi čekal sportovní týden a za výhru pobyt zdarma :D. Ted to samozřejmě trochu přeháním, ale chci ukázat směr, který se v Čechách moc nevyužívá a když, tak to stojí za houby.
25. 2. 2012 11:17:51
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735062
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 2. 2012 14:43:30
Napsal Jirka.;763834
Jo, ten Moutfield je dobrý nápad. Jen bych to ještě udělal nějak bláznivější, abych se dostal do zpráv :). Např. nějaká mírnější verze pevnosti Boyard, kde by lidi čekal sportovní týden a za výhru pobyt zdarma :D. Ted to samozřejmě trochu přeháním, ale chci ukázat směr, který se v Čechách moc nevyužívá a když, tak to stojí za houby.
No, tak mě napadla ještě jedna věc, ale na zprávy by to nebylo :) Vzít peníze nebo vyrobit "poukaz" na peníze, ten někde v hotelu schovat a kdo ho najde, ten peníze dostane.
Ale furt se to odvíjí od toho, na jakou klientelu má ten hotel zaměřený :D
25. 2. 2012 14:43:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735061
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
25. 2. 2012 15:19:58
Nebo ty peníze dát klukům z vesnice, at mi za hotelem vytvoří lochnesku :D.
25. 2. 2012 15:19:58
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735060
Soukromnik
verified
rating uzivatele
25. 2. 2012 15:44:41
Polci: "Pokud znáš hotel, kde ti dají 200 Kč za osobu, tak to gratuluji. Objevil jsi osmý div světa.
Upřímně - to nemůže být hotel. Aby zaplatil recepční, tak musí ubytovat 4 osoby, co pak kuchaři, servírky, údržba, pokojské, uklizečky, energie, fond oprav, účetní a nejrůznější poplatky vyděračským společnostem (autorské,...)."
Vytvořil jsem si dokonce celou databázi hotelů kolem 200 Kč za noc. Dokonce jsou za 150 Kč, ojediněle za 120 Kč/os na noc. Je to lokalita od lokality, někde neseženeš pod 300 Kč. Pokud chtějí víc, tak tam přespávám jen jednu noc a do databáze si je ani nedávám. Nemíním to podporovat.
Zajímavé zjištění je, že levnější ubytování bývá v turistických lokalitách, samozřejmě že to neplatí všude, asi taky mezi hotely a penziony existují místní kartelové dohody, ale pokud hubě nedáváte zbytečně nažrat, dá se usmlouvat sleva. Asi taky vlivem kartelových dohod. Racionálně uvažující hoteliér vezme radši dvě stovky, než by nechal odjet hosta a neměl nic. Ještě vám slíbí že příště to bude zase za ty dvě stovky.
Záleží to taky na poptávce, pokud je dostatek zájemců, tak ber klidně tisícovku, ale to musíš mít opravdu dobrý hotel v zajímavé lokalitě, abys ho naplnil. Běžný hotel bere maximálně do třista, a to už riskuje že ubytuje na jednu noc, alespoň mne. Já si na ty všelijaký parádičky, přitažlivé servírky a stříbrné podnosy nepotrpím.
Co se týče slevomatů. Mne aspoň to odradí. Vidím cenu přes dvěsta až třista dle lokality, tak hledám dál. Dělám to tak, že když vidím někde slibný hotel nebo penzion, tak zastavím na oběd anebo na kávičku. Mezi řečí si vyžádám navštívenku od hotelu, abych měl kontakt a telefon, mezi řečí se poptám na zabezpečení auta, protože vozím zboží, tak bych nerad, aby mi ho vykradli a nakonec dotaz na cenu. Poděkuji za informace a že se jistě nevidíme naposled, hotel vždycky pochválím abych vzbudil dobrý dojem, nic mne to nestojí přece. Cenu zásadně nekritizuji, páč se mi může stát, že budu potřebovat třeba hotel za 600, když nebude jiného, ale pokud stojí víc než 250, do databáze ho nedávám, abych neměl přeplněnu databázi. Mám to pěkně seřazeno dle okresů, a tak kamkoli přijedu, tak vždycky vím kde je kvalitní a relativně levný hotel neb penzion.
Jak jsem napsal, v některých lokalitách je už drahé za 200, jinde drahé za 300. Lokality kde neseženeš hotel pod 300 jsou spíše vyjímkou v rámci okresů. Jezdím po celé republice, tak mám jaký taký přehled o tom.
25. 2. 2012 15:44:41
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735059
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
25. 2. 2012 16:37:08
Ten tvůj příspěvek je myšlen vážně, nebo se jedná jen o zvláštní druh humoru?
25. 2. 2012 16:37:08
https://webtrh.cz/diskuse/jak-naplnit-hotel-s-okamzitou-ucinnosti-zn-rad-odmenim/strana/2/#reply735058
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit