Zadejte hledaný výraz...

Jak na zvýšení konverze u 2 eshoů se značkovým oblečením

Celoy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
9. 4. 2014 13:29:30
Zdravím Webtržníky,
našla by se tu nějaká dobrá duše, která by se mrkla na naše 2 eshopy a poradila, co bychom měli udělat proto, aby se nám zvýšil prodej. Nyní jsme rádi, když dosáhneme na 1% konverzní poměr.
Jedná se o eshopy:
www.kru.cz
www.bigboardshop.cz
Eshopy jsou pronajaté u Shoptetu.
Zajímalo by mě, jak upravit například hlavní stranu, stránku kategorie a stránku s detailem produktu? Zda na eshopech něco chybí nebo přebývá? Co by asi tak návštěvníky mohlo odrazovat od nákupu?
Předem mockrát děkuji za Vaše podnětné názory.
Petr
9. 4. 2014 13:29:30
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013785
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
9. 4. 2014 13:34:23
Začal bych tím, že si najmeš webdesignera, který ti udělá použitelný design. Například přijdu na HP, vidím obrázky, název, cenu - ale nevidím například "oko" na prohlédnutí detailu, nevidím ikonu košíku atd... Dál jsem to nezkoumal...
9. 4. 2014 13:34:23
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013784
Mě osobně u kru.cz vadí špatně viditelný košík na té černé barvě. Dále také nutnost při vytváření objednávky zadávat informace o své osobě ještě před těmi o dopravě. (Rád si zjistím konečnou dopravu až při vytváření objednávky).
U obou těch shopů navíc nevidím (na menším monitoru) ihned při otevření produktu nějakou možnost vložení zboží do košíku a musím sjet až dolů. Navíc u toho bigboardshop.cz jsou pro mě nepřehledné ty varianty zboží.
Každopádně je to jen můj subjektivní názor a nemusí být správný ;-)
9. 4. 2014 13:38:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013783
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 4. 2014 13:51:19
Oba eshopy mi přijdou přehledný a i pěkný. Košík vidim hned jak vejdu není problém. Mě by neodradilo nic nemyslim si , že konverze váznou kvuli vzhledu eshopu.
9. 4. 2014 13:51:19
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013782
Celoy
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
9. 4. 2014 14:16:31
Napsal grizly007;1076987
Oba eshopy mi přijdou přehledný a i pěkný. Košík vidim hned jak vejdu není problém. Mě by neodradilo nic nemyslim si , že konverze váznou kvuli vzhledu eshopu.
Samozřejmě nemám na mysli jen vzhled eshopů, ale celkově jejich použitelnost :)
9. 4. 2014 14:16:31
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013781
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
9. 4. 2014 14:20:33
Použitelnosť aj vzhľad je vec designu.
Rozhodne to hoď do ruky poriadnemu designerovi, alebo ak nemáš kapital, tak si sám očekuj prieskumy a podľa toho vyber najvhodnejšiu šablonu.
Tie shopy sú totiž dosť ťažkopádne ( nieje práve príjemné to používať ) ... odchádzam a hľadám iný shop
Chalani ti tu môžu spraviť rozbor, ale v konečnom dôsledku to aj tak budeš musieť riešiť s odborníkom...
9. 4. 2014 14:20:33
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013780
laksdklasd
verified
rating uzivatele
9. 4. 2014 14:23:53
Problém je v pojmutí businessu. To co zmiňují nahoře, grafika, je úplně jedno.
1. eshopy nabízejí produkty od bot, přes kabelky a trička až po kuřácké potřeby - chce to být zaměřen jen na jednu kategorii
2. následně se v této kategorii profilovat - např. prodáváš boty, tak budeš tyto boty (alespoň naoko) testovat a publikovat výsledky, uděláš si komunitu, a dlouhodobě se eshop stane uznávanou značkou - když se zeptám kde koupit telefon, tak mi řeknou Alza, když s zeptám kde koupit PC, tak každý řekne CZC, když se zeptám kde koupit značkové boty...nebo alespoň při příchodu na web iluzi této komunity vytvořit. že to není jen další pronjatý eshop, který tam valí feed přímo od dodavatele. jestli máš pěkné grafické ikonky je jedno, ale rozdíl udělá to, když kromě fotky od dodavatele tam budeš mít u každého produktu 15 fotek vlastních a upřímný výpis kladů a záporů
Momentálně ty weby zcela anonymní, bez zaměření....prostě nic. A konverze tomu odpovídá.
9. 4. 2014 14:23:53
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013779
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 4. 2014 14:33:03
Jen tak co jsem si rychle všiml:
Skladové zásoby uvedené nějak hrůzostrašně : "Skladem Kru shop Třešť" ( to je jak nějaký zaklínadlo ) a ještě jinak nazýváte "skladem", na mě v kombinaci s tím zaklínadlem působí tak, že nic nemáte.
Menu: nepřehledné, je to slité.
Ceny: uvádíte 4 částky pod sebou. Koncového zákazníka zajímá koncová cena s DPH.
Doprava a dopravné: nutné hledat v obchodních podmínkách.
Kategorie: produkty jsou až na třetím monitoru notebookového 15 palcového monitoru.
Popis produktu: není formátovaný a obsahuje kraviny.
Váš popis: typ Campus, velikost 25L, barva černomodrá, batoh s doplňky Dakine, nahoře fleesová kapsa na brýle nebo malou elektroniku, vpředu cooler kapsa na potraviny která je určená drží teplotu jak chladných potravin tak teplých, vnad ní je kaspa s oraganizérem, ve velké kapse je je polstrovaná kapsa na laptop o velikosti 14''...
Zdroj:http://www.kru.cz/skolni-street-batohy/batoh-dakine-campus-25l-abyss/
Toto tomu taky nepřidá:
Původně: 1 590 Kč
Nová cena: 1 590 Kč
Váš eshop je upřímně úplně strašný. Já se divim, že máte vůbec 1%.
9. 4. 2014 14:33:03
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013778
logistik
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 4. 2014 14:36:20
viz výše laksdklasd. grafika ti konverze nezvedne. Až budeš mít nad 20k návštěv denně, tak můžeš začít laborovat s grafikou, začne to mít malilinko vliv.
9. 4. 2014 14:36:20
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013777
intehos
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
9. 4. 2014 15:02:48
Napsal logistik;1077008
viz výše laksdklasd. grafika ti konverze nezvedne. Až budeš mít nad 20k návštěv denně, tak můžeš začít laborovat s grafikou, začne to mít malilinko vliv.
Najmout si kvalitního grafika = webdesign = UX = vyšší konverze. Je bláhové si myslet, že vyšší návštěvnost = vyšší konverze :) Je naprosto mylný názor, deset návštěv mi může udělat vyšší konverzi, než 1000 návštěv, vše záleží na zdroji. A když už na web dostaneš relevantního návštěvníka, který nekouká jen a jen na cenu, je webdesign a UX nesmírně důležité, stejně jako mít texty od kvalifikovaných copywriterů.
I jedno slovo může dělat obrovský rozdíl v konverzi (například - Vložit do košíku vs. Koupit)
9. 4. 2014 15:02:48
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013776
Zkus Honzy Kvasničky http://www.kvasnickajan.cz/analyza-pouzitelnosti/ . On ti dá pěknou zpětnou vazbu... Že se u Shoptetu nedoplatíš za změny. :-)
9. 4. 2014 15:16:52
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013775
ha, tusim, ze jak jsem rozjizdel www.cistamedicina.cz, mel jsem stejnou sablonku.... a konverze byla fakt nekde kolem 0,0 - 1%. Pak jsem si nechal udělat nový design a hlavně testování na uživatelích a dneska se dostáváme některé dny k 8%.
---------- Příspěvek doplněn 09.04.2014 v 15:20 ----------
Napsal Naweb;1077029
Že se u Shoptetu nedoplatíš za změny. :-)
Nesouhlasím. I u Shoptetu si měníme hodně věcí nyní sami, stačí k tomu šikovného člověka se znalostí CSS a JS... Udělali jsme si vlastní externí styly, kterými případně přebýjíme to, co potřebujeme změnit. Chtěli jsem třeba teď místo banneru slider a nechtělo se mi platit 1500 za modul, tak jsme si udělali vlastní. Jde tam toho hodně, chce-li člověk.
---------- Příspěvek doplněn 09.04.2014 v 15:21 ----------
Napsal intehos;1077022
Najmout si kvalitního grafika = webdesign = UX = vyšší konverze. Je bláhové si myslet, že vyšší návštěvnost = vyšší konverze :) Je naprosto mylný názor, deset návštěv mi může udělat vyšší konverzi, než 1000 návštěv, vše záleží na zdroji. A když už na web dostaneš relevantního návštěvníka, který nekouká jen a jen na cenu, je webdesign a UX nesmírně důležité, stejně jako mít texty od kvalifikovaných copywriterů.
I jedno slovo může dělat obrovský rozdíl v konverzi (například - Vložit do košíku vs. Koupit)
Souhlasím, my máme návštěvnost max 1,5 az 2x vyšší, než před rokem, ale objednávek je násobně více. Nejprve vyrešte použitelnost (je to levnější, než návštěvnost).
9. 4. 2014 15:18:15
https://webtrh.cz/diskuse/jak-na-zvyseni-konverze-u-2-eshou-se-znackovym-oblecenim/#reply1013774
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit